Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
3.300 ytl yi geçerse ne özelliği kalır ki.KEEWAY'i,keeway yapan neydi güttüğü iyi fiyat politikasıydı.Eğer kötüye kullanırlarsa bu pozitif yorumlarımızı,en azından ben arabamla zaten mutluyum benim gibi düşünende çok insan vardır...Motorum olsa da olur olmasa da ama olcaksa keeway olsun hesaplı olsun yoksa olmasın...
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
70
Aynen öyle kocaday... Ben arabamdan da, arn125'imden de memnunum. İlla da büyüteceksem başka markalara yönelirim, ki skygo 250-4 fena görünmedi gözüme mesela... 3000 YTL'ye veriyorlar.
http://img489.imageshack.us/img489/2953/sg2506rd.jpg

Tamam sevdik keeway'i de, göbeğimiz de onla kesilmedi ya...
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Herkes aynı şeyi düşünmeye başladı yavaş yavaş.Uygun fiyat sayesinde Supershadow'u düşünenler birer birer fazla fiyat yüzünden aynı şekilde vazgeçmeye başladı...Motomax bu fiyatlarla daha çok potansiyel müşteri kaybeder...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Walla topic ölmüş yaw:pale:
Millet nerede acep:silent:
Şu adamlar kesin fiyatları bi açıklasa da ne yapacağımıza karar versek:pr:

Haa bide Keeway in v2 alternatifleri geliyormuş (osmanlı,bisan)bunların fiyatları geliş tarihleri konusunda bilgisi olan varmı aranızda ?
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Akira Keeway'in V2 'si ile diğer V2'ler aynı. Çünkü aynı fabrikadan çıkıyor. Ne zaman gelecek dersen Mart ayından sonra hepsi piyasada olur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bilgi için sağol Makine :)
Mart ayından sonra derken Nisan ayını mı kastettin yoksa Mart ayı başladıktab sonrasınımı?
Bi de fiyatlar hakkında bilgin varsa, paylaşırsan sevinirim.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Mart sonu dostum.Arkadaş fuarı kastediyor.Bu arada unutmayın ki motorlar aynı ama aksesuar ve servis kimde iyiyse o işi götürür.Bana motomax bölge müdürünün verdiği bilgiye göre supershadowda koruma demiri benzin göstergesi ve devir saati de olacaktı.Daha önceki sayfalarda yurtdışından attığım resimlere bakarsanız onlarda standart motorda bu özellikler yok.Artık bakacaz ve görecez..
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
slm arkadaşlar bende bir zamanlar motor kulanan arkadaşlardanım derler ya alışmış kudurmuşdan beterdir aylardır bende kendi capımda araştırmalar yapıyorum bir motor sahibi olabilmek icin criminal arkadaşımıza ilkönce tşk ederim ben yetkili olsam reklamım satışım ii olsun diye ona firma olarak motoru hediye eder sokaklarda gezmesini sağlarım herkes daha meraklansın satacaksam da iyi fiyata satim benim bu motora ılımlı bakmama ve bu motoru alama onnum yazıları araştırmaları yardımcı oldu ama dediği gibi de bu motoru alacaksam fiyatı cazip olacak yoksa alama kusura kalmasınlar bide farkına vardığım bişe var bu formalra bütün arkadaşlar yeni motora başlıyan arkadaşlar onun icin kısaca kendi bildiklerimi de anlatmak isterim ben mobiletle başladım javada büyüdüm javayı bilenler bilir 110 dan yukarsı göremesin bide vibrasyon cok fazladır ama eyer ii bir ustanız varsa tornacılıktan anlıyorsanız her şey hesaba cizime dayalıdır bizim oynadığımız java 225 gördü vibrasyon biti ama tabi bazı fedakarlıklar cekiş acık azaldı motora bakarsan motor sana bakar yoksa kötü mal der gecersiniz bakın ben servis olsam bir müşteri gelse usta jincir ses yapıyor eyer motorcu olmak isterseniz gaz teli debriyaj fıren balataları jinciri kendiniz yapa bilmelisiniz bide dünyada V motor tutulmaz ama zevk icin kulancaksanız sürat peşinde değil ses ve 2 tekerlik zevki yaşayacaksanız farketmez ön silindir ii soğur arka silindir gec soğur alayacağınız hararet sürata gazlamaya gelmez ama zev icin idaildir il katılıyorum cok yazdımsa kusura bakmayın ama aylardır bütün formalrı takip ediyorum criminal arkadaşım cok doğru söylüyor kazıklamaya calışmasınlar eyer biz müşteri olarak destek veriyorsak değerimiz bilinsin cin denilen ülke cok kolay bir ülke bir kac kişi toplanır gümrüğünü üslenirsek bize cinden istediğimizi ital ederler yani o firmada havasını alır citi firma dediğin eyer müşteri bişe diyorsa kulak vermeli bir ayna kac kuruş insan acık uzatır apara yaptırır müşteriyi memnun etmek iki üc mülyon az kazan piyasayı ilk ele gecir ama ben de bu motoru şu an tafsiye ediyorum ama kazıklanacaksam her marka da işimi görür benim icin görüntü gerisi her şeyi ii tornacı yla haledilir unutmayın. kusuruma bakmayın uzun yazdım ayların birikimi rüzgarsız kalmıyalım.
bide bişe demek isterim istanbulular icin eğer aşiyana iniyor sanız motorcuların yeridir eskiden mezarlıktan gecerken 3 kere dat dat yapalım orda yatan aşıklar icin altık unutuldu .)))
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Güzel yazmışsın Dünyalı.Ben de sana teşekkür ederim.Özellikle mezarlık önündeki korna sesleri çok etkileyiciydi.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ben arabamla gecerken çalardım 3 kere korna.tabii eğer doğru yeri anladıysam.üniversitede okurken bir kız arkadaşım öğretmişti bunu da bana.ama şu an tam yeri neresi hatırlayamıyorum, nede olsa yıllar geçti...
hepinizin rüzgarı bol olsun...
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
criminal arkadaşım sana bişe sormak isterim zahmet vermesem benim yabancı dilim cok zayıf yok almanyada bir firma vardı elime kataloğu gecmişti ama seneler gecti ismini hatırlamıyorum adamlar bir tek motorsuz motorsiklet yapıyorlar yaptıkları modeler var ne motor uyar hangi markaların motorları uyuyor bilgileri de vardı bide elinde olan motora gmre de şasede değişiklik yapıyorlardı bağlantılar icin ve de makbul fiyatlar gerci şu an bizlere pağlı gelebilir 5-10 bin mark civarıydı ozamanlar mar konuşuluyordu ama ilginc motorlar merakın varsa bulabilirsen araştır bulursan cok hoşuna gidecektir
rüzgarsız kalmayalım
.
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
selam ,geçen motomax ı aradık
bir arkadaş yeni başlayacak da motor ararken bekle bak bu gelecek demiştim ki yanımızda bulunan arkadaşlardan biri ya benim motomax da bir tanıdığım var diye arayalım ozaman dedik..
Motorlar gumrukde imiş fuarda satışı başlıyor telafuz ettiği rakam 4,000 ytl idi ben onun yalancısıyım.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
abi şehir efsanesi oldu şu motomax walla bırakın bu işleri. yok şu fiyata yok bu fiyata. Kıymete binecek benden sölemesi.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
3000 civarından başlandı, 3200 olur, 3300'ü geçmez derken, 3500-3750'yi buldu, şimdi 4000 civarı fiyatlar telaffuz ediliyor...Aslı astarı varsa bu fiyat tahmininin Motomax iyice saçmaladı bu fiyat konusunda demektir.
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
Arkadaşlar 4000 ytl nin nesi çok anlamış değilim çoğunuz bir sezon 150 liğine bindiniz, hiç bir problem yaşamadınız, şimdide gitmiş sıralı motor makinaları V motorla karıştırıp fiyat mukayesesi yapıyorsunuz, 4000 ytl ye V motor hangi makina var bi sayında bizde görelim...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@salihgureli; belki de bu donanımda bir motosiklet için 4000 YTL hiçbirşey değil, ama sonuç olarak bu markalar makul fiyatlara makul motosikletler çıkarıp, satma iddiasıyla bu piyasaya girdiler, üstelik o 150 cc'lik Superlight modeline güvenerek diğer markaların aynı fabrikalarda üretilen aynı modeline biçilen 2900 YTL'nin daha üstü potansiyel müşteri kitlesince hoş karşılanmış, kabul edilmişken, git gide fiyat artırmaya başladılar.Eminim benim gibi birçok kişinin de canını sıkan budur.

Not: Tabii ki bu fiyat artışlarını firma 1. ağızdan açıklamadığı için bu söylediklerim sadece eleştiri niteliği taşımaktadır.Umarım uygulanan bu olmaz ama unutmayalım ki "Ateş olmayan yerden duman çıkmaz."
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
olcan138' Alıntı:
@salihgureli; belki de bu donanımda bir motosiklet için 4000 YTL hiçbirşey değil, ama sonuç olarak bu markalar makul fiyatlara makul motosikletler çıkarıp, satma iddiasıyla bu piyasaya girdiler, üstelik o 150 cc'lik Superlight modeline güvenerek diğer markaların aynı fabrikalarda üretilen aynı modeline biçilen 2900 YTL'nin daha üstü potansiyel müşteri kitlesince hoş karşılanmış, kabul edilmişken, git gide fiyat artırmaya başladılar.Eminim benim gibi birçok kişinin de canını sıkan budur.

Not: Tabii ki bu fiyat artışlarını firma 1. ağızdan açıklamadığı için bu söylediklerim sadece eleştiri niteliği taşımaktadır.Umarım uygulanan bu olmaz ama unutmayalım ki "Ateş olmayan yerden duman çıkmaz."
tabiki bi cadı kazanı kaynıyo ama bekliyip görüceğiz artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst