Arkadaşlar belki sizleri uyarmak bana düşmez ama...Yazdığınız kırıcı kelimeler uzun süre bu forumda asılı kalacak defalarca biz ve başka kişiler tarafından okunacaktır.
Criminal arkadaşa gelince. kendisinin art niyetli olduğunu hiç zannetmiyorum. üşenmemiş aramış fotoğraflarını bulmuş, kalkmış arkadaşlarımızı toparlayıp ziyaretlerde bulunmuş, birden fazla motosiklet forumunda başlık açıp insanları etrafına toparlamış ufak çapta da olsa bir kamuoyu yaratmayı başarmıştır.Bu kadar emeğe bir anda taş atmamalı sağduyulu davranmalıyız.tek hatamış henüz ülkemize gelmemiş bir motora fazlaca bağlanıp kendimizi motomaxa teslim etmiş olmamızdır
bu tip firmalar yurtdışında halihazırda satılan ürünleri başka bir ülkede satışa sunulduğu zaman yukarıda da defalarca bahsedildiği gibi tanıtım fiyatları ile getirirler ki bu fiyatlar her zaman düşük olmaz (mevsim durumları , ülkenin ekonomik karakteri, hedef kitle belirlenmesi,markanın imajı vs). Kısacası firmalar ürünlerini satarken rasgele bir fiyat belirleyip satalım ne olacak demezler ,profosyonel ekipler tarafından bu tip forumlar , fan klüpler, şikayet siteleri ve müşteri kitlesi ile yüzyüze yapılan görüşmeler takip edilerek fiyat ve politika belirlenir (örnek olarak regalciler sitedeki teknik verilerin sıkça ve yanlış olarak değiştirildiği konusunda yazdı çizdiler sonunda adamlar adam gibi davranıp kendilerine çeki düzen vermek zorunda kaldılar. benzer bir durum ramzey cruizer modelinin ciddiyetsizlikle tek silindirli yazılmasıdır ki bu da düzeltilmiştir).
Şu durumda biz fazlaca teslimiyetçi davranmamızın bedelini ödüyoruz ve tabiki durumu eşitlemek ve öne geçmek için bağıracağız çağıracağız yazıp çizeceğiz hatta tam tersine formu dondurmak yerine öfke ile şişireceğiz
::angry2:: ::ranntign ::rantinp: ::evil:: Bana bak motomax ,sen superligt in başarısına güvenerek bu motoru fahiş fiyattan itelemeye kalktığında sesimizi çıkarmayacağımızı mı zannettin!!! Bu makina superligt a benzemez bu sınıfta en az 7-8 rakibi var. superlight veya lancruiser olmazsa, regal olur, ramzey olur,zırt olur bırt olur. bu piyasada tek değilsin haberin olsun
Ohh bea rahatladım..