Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
arkadaşlar aynı saflarda olduğumuzu unutmayalım. birbirimizi kırıcı davranmayalım lütfen. iletişimin esası empatidir. söylediğimiz her söz karşımızdaki insanda bir etkiye sahiptir. bizim için sıradan olan bir söz karşımızdaki insanda farklı etkilere sebep olabilir. bunun sonucundada ortam gerginleşir ve aynı takımın oyuncuları dahi olsalar kırgınlıklar olur. lütfen sağduyu ve sakinlik lütfen.
 
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
33
topicleri ancak senin gibiler kirletebilir canım kareşim.sana ne,bir motorum var yeni aldım,2 tane daha alıcam,sana ne kardeşim.belki keeway de alıcam,sana ne.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Seni kaale alamam kusura bakma.Bizim bu topikte başka işlerimiz var.Senle vakit kaybetmek gibi bi niyetim yok.O tehtidvari laflarını değiştir bence yazık olur modlar uyarır seni.Biz ummadık taşız allahın izniyle de motorlarımızı iyi fiyattan alacağız.Sana allahın selametini gönderdim bu kadar anlayabildin.Rencide olmak buna denir.Neyse senle uğraşamam şimdi.

Raven sen haklısın dostumda millet susmuyo biz ne yapalım.

Gelelim meseleye arkadaşlar.Bu hafta içi kısmet olurda bölge müdürüyle görüşme yapabilirsem iletmemi istediğiniz herhani bir detay var ise lütfen bana özelden mesaj atın.
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
bende sl 150 var ve değiştirmeyi düşünüyordum fakat böyle davranırsalar
biraz daha sıkar hyosung gv 250 alırım
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Arkadaşlar belki sizleri uyarmak bana düşmez ama...Yazdığınız kırıcı kelimeler uzun süre bu forumda asılı kalacak defalarca biz ve başka kişiler tarafından okunacaktır.

Criminal arkadaşa gelince. kendisinin art niyetli olduğunu hiç zannetmiyorum. üşenmemiş aramış fotoğraflarını bulmuş, kalkmış arkadaşlarımızı toparlayıp ziyaretlerde bulunmuş, birden fazla motosiklet forumunda başlık açıp insanları etrafına toparlamış ufak çapta da olsa bir kamuoyu yaratmayı başarmıştır.Bu kadar emeğe bir anda taş atmamalı sağduyulu davranmalıyız.tek hatamış henüz ülkemize gelmemiş bir motora fazlaca bağlanıp kendimizi motomaxa teslim etmiş olmamızdır

bu tip firmalar yurtdışında halihazırda satılan ürünleri başka bir ülkede satışa sunulduğu zaman yukarıda da defalarca bahsedildiği gibi tanıtım fiyatları ile getirirler ki bu fiyatlar her zaman düşük olmaz (mevsim durumları , ülkenin ekonomik karakteri, hedef kitle belirlenmesi,markanın imajı vs). Kısacası firmalar ürünlerini satarken rasgele bir fiyat belirleyip satalım ne olacak demezler ,profosyonel ekipler tarafından bu tip forumlar , fan klüpler, şikayet siteleri ve müşteri kitlesi ile yüzyüze yapılan görüşmeler takip edilerek fiyat ve politika belirlenir (örnek olarak regalciler sitedeki teknik verilerin sıkça ve yanlış olarak değiştirildiği konusunda yazdı çizdiler sonunda adamlar adam gibi davranıp kendilerine çeki düzen vermek zorunda kaldılar. benzer bir durum ramzey cruizer modelinin ciddiyetsizlikle tek silindirli yazılmasıdır ki bu da düzeltilmiştir).

Şu durumda biz fazlaca teslimiyetçi davranmamızın bedelini ödüyoruz ve tabiki durumu eşitlemek ve öne geçmek için bağıracağız çağıracağız yazıp çizeceğiz hatta tam tersine formu dondurmak yerine öfke ile şişireceğiz

::angry2:: ::ranntign ::rantinp: ::evil:: Bana bak motomax ,sen superligt in başarısına güvenerek bu motoru fahiş fiyattan itelemeye kalktığında sesimizi çıkarmayacağımızı mı zannettin!!! Bu makina superligt a benzemez bu sınıfta en az 7-8 rakibi var. superlight veya lancruiser olmazsa, regal olur, ramzey olur,zırt olur bırt olur. bu piyasada tek değilsin haberin olsun

Ohh bea rahatladım..
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Ataercan yaşına uygun hareket et,yoksa modlar gereğini yapacaklardır.Yakışıyor mu criminal'a laf atmalar ayıp...2 günlük dünya takılın işte...
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Akira arkadaşıma kesinlikle katılıyorum.
SL.nin başarısı bakalım bu motorlardada olacakmı hiç bilmediğimiz tanımadığımız TR ye yeni gelecek bir motoru bu kadar şişirdik,üzerine gittik motomax ta fiatları şişirmeye kalktı nabız yoklaması ama yanılır. Bu 250cc motorun rakibi çok fiatları 3250 den yukarı çıkarsa zorlanır bence deneyimli motorlar varken ben şahsen almam zaten motorum var yamaha 125 ybr.suyu çıkmadı,ben Keewayin dış görünüşünü beğendim ve alırım dedim ama dediğim gibi olursa,yoksa sorunsuz Yamaha motorumla turlamaya devam.
 
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
33
kocaday,sen önce bir topicleri oku,kimin kime durup dururken laf attığına bak,konuyu anla sonra yorumda bulun.beraber bir iki kez motomaxa gittik diye objektiflikten ayrılma,kimin kime ne dediği ve olayın nasıl başladığı gayet açık ve seçik ortada.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
NT 700V Deauville alacak adamın keeway topiğinde ne işi olur anlamadım:queen: atanercan, bence hiç bakma bu motorlara, kesmez seni...benden tavsiye...bir de bu birbirinize karşı kullandığınız tabirler hiç yakışmıyor size, ayıp...
criminal, çok istekli göründünüz galiba, adamlar çakmaya mı çalışıyorlar size anlamadım??? Mal piyasaya girmeden zam mı olurmuş, bir iki markadan daha fiyat alın, kırdırın birbirlerine...uyanık olun...bol şans
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Shamyl' Alıntı:
NT 700V Deauville alacak adamın keeway topiğinde ne işi olur anlamadım:queen: atanercan, bence hiç bakma bu motorlara, kesmez seni...benden tavsiye...bir de bu birbirinize karşı kullandığınız tabirler hiç yakışmıyor size, ayıp...
criminal, çok istekli göründünüz galiba, adamlar çakmaya mı çalışıyorlar size anlamadım??? Mal piyasaya girmeden zam mı olurmuş, bir iki markadan daha fiyat alın, kırdırın birbirlerine...uyanık olun...bol şans

Valla kendi kafalarına çakarlar be dostum.Olan ne olur kimse almaz motorları.Şu anda bayilere bu şekilde söylentiler yayılarak aslında gizliden ve bedavadan kamuoyu yoklaması yapıyorlar.Ama bu mesajlar nasıl olsa okunacak.Zannetmiyorum ki şu anda 3800 Ytl pahalı olur almayız diyen arkadaşlar martta bu motorları alsın.
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Yorumlar Gerekli

İlk olarak bir şey belirtmek istiyorum eğer gerçekten daha motor piyasaya sürülmeden böyle zam yapılıyorsa ve gerçekten fiyatı isteklerin artması üzerine bu kadar yukarı çekliyorsa bu firma daha bu piyasada bu kadar ilgi göremeyecektir, görmemelidir.:pr: ::evil:: ::evil:: ::angry2:: Buna taviz vermemeliyiz. Bu arada criminal ve diğer arkadaşlarımız, ben bütün umutlarımı bu motora bağlamıştım ve kesin alacaktım ama eğer böyle bir durum devam ederse bu gerçekten imkansız bu motor yerine 250cc bu tarz ve fiyat aralığında hangi motorları önerirler.Hem karşılaştırma konusunda biz aydınlarınırz hemde sadece bir motora takılı kalmayız....:) Emeği geçen herkese şimdiden teşekkürler...:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ya şimdi bi topic açıldı.bisanda supershadow gibi viragonun birebir kopyasını yapmış.başlığı açan arkadaş 3990 fiyata satılcağını söylüyo.biz rakip çıkarsa fiyat düşerdiye beklerken bunlar yukarı çekmeye çalışıyolar.ne iştir anlamadım
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Acele etmeyin arkadaşlar, 1-2 ay daha bekleyin, piyasa oturacaktır bu sürede...
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
33
Arkadaşlar merhaba

supershadow, regal raptor gibi motorlara 4 milyar para vermek çok akıllıca olmayacak gibime geliyor...

250cc cruiser motosikletler içinde en iyi fiyat performans
Hyosung gv250 bence.
ama onun fiyatı da gerçekten yüksek 6.750,00

ben acele etmeyip beklemeye karar verdim nisan ayına kadar
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
atanercan kardeşim sende eğer bu motorla ilgilenmiyorsan bu topicte işin ne.git istediğin motorla alakalı topiclere anlamlı bişeyler yaz.gereksiz kalabalık yapma durduk yere.zaten milletin kafası meşgul, bir de seninle uğraşılmaz.
keeway konusuna gelince ben nisan gibi motor almayı planlıyordum.ilk tercihim sl150 idi ancak sonra bu motorlar gelip 3200 gibi fiyatlar telffuz edilince bende bu motorlara bakıp oyle karar veriim demiştim.ancak 3800 gibi bir fiyata bu motoru hiç düşünmem.muadili olan bir çok daha iyi motoru o fiyatın az üzerine bulabilirim diye düşünüyorum çünkü.ayrıca keeway in "yakaladım öpiim" mantığına da çok kızdım açıkçası.durum böyle devam ederse ne kadar hoşuma gitsede sl150 yide almam, gider piyasaya yeni giren kalite olarak keeway e en çok yaklaşan modeli alır paşa paşa binerim.sonuçta sen motoruna iyi bakasan o motor kalitelidir.sen bakmazsan istediği kadar kaliteli olsun bi halt olmaz o motordan.hele değerinin üzeri fiyata hiç mi hiç olmaz.bilmem anlatabildim mi?
umarım hepimiz içimize sinecek güzel ve kaliteli birer motosiklet sahibi olabiliriz.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
zipir arkadaşım seni yazdığın güzel mesajlardan dolayı takdir ediyorum da landcruiser in resimlerinin supershadow topiğinde ne işi var şimdi.zaten landcruiser topiğine atmışşın aynı resimleri.gereksiz mesaj fazlalığı yani.umarım bu mesajımı yapıcı bir eleştri olarak alırsın...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bu ne abi yaaa.kendinize gelin.sorunlarınızı özel mesajdan falan çözün.buraya yakışmıyo butür tartışmalar.saçma sapan bi konu yüzünden birbirinize bu tarz laflar sarfetmeyin.sözüm ikinizede
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst