bu ne ya, hani 3250 olacaktı, şimdi arada dağlar kadar fark var alınmaz ki o fiyata gider millet su soğutmalı regal raptor aır daha iyi ya, bi kere kendiyle çelişen firma müşteriye zarar verir arkadaş, en iyisi hiç almayıp müşteri olarak zarar görmemektir arkadaş, sl iyi satıldı diye, müşterilerin beklentilerine uymayacak şekilde fiyat koymak doğru değildir hakkı neyse onun verilmesi lazım, ama dur bakalım öyle olsun madem öyle bende keeway sempatizanı olarak, ve keeway almayı düşünen bir adam olarak keewaye kocaman bir eksi koydum...:farao: