Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Bu modelde iddialı keeway acayip iyi bir yolda,hayırlısı olsun motor severlere,gidelim,görelim,oluru varsa alıp çıkalım.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Arkadaşlar yurtdışından resimleri araştırmaya devam ediyorum.Baya bi uğraştıktan sonra bunları bulabildim.Motoru düşünenler için fikir verebilir diye düşünüyorum.
Herkese keyifli sürüşler









 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bu fotolardakilerin ön farı daha ufak sanırım.viragonunkine tam benzemiş şimdi.motorun soldan çekilen fotolarını merak ediyodum.baya iyi duruyomuş.saol
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Bu tiplere genelde Ayaklık yapmıyorlar.Ama takılabilir.Superlight 150deki ayaklıklar buna uyacaktır.


 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
33
Criminal ellerin dert görmesin. Gerçek resimleri çok daha hoşmuş. :cat:
Bir kusuru var motorun yamaha yazmıyor :mrgreen:
Bulabilirsen daha da isteriz resimlerden.
Bayiye geldiğinde fotoğraf makinamı alıp detaylı çekicem ben...

Piyasa araştırmasında ikinci el fiyatlar coşmuş almış başını gitmiş.
5 yaşında virago250 için 6milyardan fazla para istiyorlar. :pr:

Kardeşim sen ne kadar kullanmadım desen de dura dura eskimiş motorun.
Yağını koydun mu bakalım 1000km kullanıp içine etmiş olmayasın
Devirdin mi ne bileyim. Hadı aldık bu motoru, debriyaj sıyırmış aküsü bitmiş lastikleri eskimiş yada durmaktan bozulmuş olacak büyük ihtimalle. İlla bişey çıkacak ve en az 500milyon daha harcatacak ikinci el motor...

Hal böyle iken keeway mantıklı olmaya başladı. Sonuçta iki sene garantili kullananlar da aşağı yukarı memnun... Sanki yamaha honda arıza yapmıyor mu...

Fiyat - Performans listesinde, superligh, regal raptor, supershadow baya önde birde hyosung GV250 var ama onun fiyatı 6750 biraz çok ama kaliteli motor...

Supershadow alacağız gibi görünüyor başka çaresi yok.

Abi fazla konuşmasak mı piyasayı canlandırmasak :queen:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
evet arkadaşlar bugün motomax bölge müdürü ile beraberdik uzun uzun konuştum şimdi sizlere birazını aktarıyorum..
1-supershadow 3300 ytl gibi olcak
2-landcruiser 3900-4000ytl olcak
3-aksesuarsız modeli gelecek
4-nisanın ortalarında ancak elinize geçer landcruiser
5-taksit imkanı olacak yine kredi kartına
6-şubat ortalarında gelecekmiş gösterme amaçlı showrooma
umarım bazı sorularınıza cevap verebilmişimdir...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
İnternette söyle bi gezinirken bizim motorun kardeşlerini buldum, sizinle paylaşmak istedim

Bi tanesinin sitesi aşağıda. Motor aslında lifan mış Amerika da WF250V 250cc adıyla satılıyormuş (verilen fiyat demonte haldeki toptan satış fiyatıdır )http://www.wildfiremotors.com/mall/250v.php

Bu da kullanma kılavuzu (gerçi sitesinde var ama yinede...)
http://rapidshare.de/files/11289943/250-V.pdf.html


Benim anladığım kadarıyla Çin de bu motoru üreten iki üretici var birisi skygo diğeri ise lifan . Lifan skygo ya nispeten daha büyük bir üretici otomobil, kamyon üretimi de gerçekleştiriyorlar (Euro ncap çarpışma testlerinden 0 yıldız almışlar :p )

Keewayin motorlarını hangi üreticiden temin ettiği konusunda bilgisi olan bizi aydınlatırsa sevinirim.
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
6
keeway çok pahalı bi motor deil bence en fazla3500 civarında olur 150si 2500 civarında bir kaç kişiye sordum 150sinden memnun ama bence mondialden uzak dur...:cat:
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Selam Tekrar

Arkadaşlar.Bu bulduğum resimler Macaristanda 2. el olan Supershadowlar.İlk modelin arka farını,gidonunu ve plaka panosunu değiştirmişler.En alttaki modele de dikkatle bakınız.Tam 23500 Km de.Yurdışında bu motorlarla bu kadar Km. yapabilenlerin olması güzel.




 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
yav criminal sende olmasan ne keeway in kendi sitesinde nede mtomaxta görebilcez motoru.üstünde kullanıcı olan fotoları merak ediyodum.boy meselesi.altımda ufak kalmaz umarım.varsa başka kullanıcıyla olan foto onlarıda bekliyoruz:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Way bee 23000km!! :thumleft: Sağolasın Criminal sayende motorun dayanıklılığı hakkında sağlam bir fikir sahibi olduk.

Eğer bir toplu alım organizasyonu olursa bende katılmak isterim fakat Motosiklet ehliyetim yok .İstanbuldan üzerine binip gelemem (hoş sürmesinide bilmiyorum). Yani motorun Samsun'a gönderilmesi geremekte. Acaba Sayın motovizyon bu konuda ne düşünmekte ? bu işin bir çıkaryolu varmı?::sos::
 
Katılım
22 Ocak 2006
Mesajlar
19
akira
sana motorunu gonderebılırız hıc merak etme.....:)

bu arada supershadow ve landcruiser modelleri tanıtım modelleri ıle su an turkıye de,motomax ta subat ayı ıle satısa sunulmaya baslanıyor
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
ben yarın gitcem motamax anabayine okan beyin yanına resim çekeresem koyarım
maslaktada diil arkadaşlar haberiniz olsun ayazağa taşındı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst