Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Vlad dostum zaten keeway 150 ile oranlayın.normal değeri 3150 yapıyor.Bugün motomax ile telefonla konuştum mail de attılar.3250 yi geçmez dediler.Bu arada fuardan önce bi kaç Showroomda da göreceksiniz motoru
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
arkadaşlar görüldüğü üzere bu başlık tarih olarak diğer başlıktan eski diğerini kilitliyorum burdan devam
başlık açmadan önce lütfen konu hakkıında başlık varmı kontrol edin.....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Arkadaşlar elimde Yamaha Virago 250 nin (pdf formatında) 95 sayfa ingilizce kullanma kılavuzu var. eğer nasıl yükleyeceğimi anlatabilirseniz göndereyim. Madem Supershadow, Virago nun aynısı en azından Bize fikir verebilir, ingilizce bilen arkadaşlar daha motoru almadan bakımı ve özellikleri hakkında detaylı bilgi edinebilirler. (gerçi biraz arama ile sanırım internettende bulunabilir)
Bu arada Criminal arkadaşa bi sorum olacak. Motoru fuardan önce bi kaç Showroomda da göreceksiniz demişsin . Acaba motoru sadece test sürüşü, müşteri reaksiyonunu ölçmek amaçlı belirli noktalara sınırlı sayıdamı gelecek? Yoksa satışa mı sunulacak ? Bu konuda bizi aydınlatırsan sevinirim
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
bana gösterim amaçlı gibi gözüküyor. satacak kadar mal getiremeyecekler herhalde. fuara zor yetiştiriyolar, bi de miktarı artırıp gümrükte taılma riski almak istememişlerdir.
bir de bana mailleyebilir misin veya msn'leyebilir misin? msn'imi özeline bırakıyorum :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Walla MSN den hiç anlamam ama mail adresini verirsen gönderiyim
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
3
arkadaşlar bende superlight 150 var acıkcası memnunum motorumdan ama titreşim yok diyenler yalan sölerler titreşim var . ama motor canavar gibi iyi gidiyor namussuz düz yolda 120 gördüm rahat motorda almak isteyenlere tavsiye ederim ama bi 250 liğin yerini alması da düşünülemez unutmayın arkadaslar her zaman güç güçtür.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
A tamam buldum:) Kusura bakma bu işlere daha yabancı sayılırım . mailini gönderdim alamazsan yine mesajla bildir bundan sonra özel mesajlarımı kontrol ederim gösterdiğin için sağol:mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
137
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akira' Alıntı:
Arkadaşlar elimde Yamaha Virago 250 nin (pdf formatında) 95 sayfa ingilizce kullanma kılavuzu var. eğer nasıl yükleyeceğimi anlatabilirseniz göndereyim. Madem Supershadow, Virago nun aynısı en azından Bize fikir verebilir, ingilizce bilen arkadaşlar daha motoru almadan bakımı ve özellikleri hakkında detaylı bilgi edinebilirler. (gerçi biraz arama ile sanırım internettende bulunabilir)

Bence Virago 250'nin sürüş izlenimleri fazla bir fikir vermez, aksine yanıltıcı olacaktır.
Keeway'in sadece görüntüsü Virago 250 gibi olacaktır, motor, mekanik aksam, kullanılan malzemeler, işçilik, kalite, vs vs farklı olacaktır muhakkak.
Motorun çıkmasını bekleyip Keeway'in test edilmesi daha doğru.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Zaten Bahsettiğim kullanma kılavuzu , sürüş izlenimleri değil , Yağ filitresi nasıl değişir, direksiyon kilidi nasıl çalışır, zincir nereden gerilir, fren-vites boşlukları nasıl ayarlanır, rodaj ve periyodik bakım vs.vs..
Eğer bahsedildiği gibi Yamahadan lisansı alınarak üretiliyorsa hepsi olmasada geneli benzerlik gösterir.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
hakikaten bu lisans olayı ciddi mi, yoksa sadece dizayn kopyacılığı mı? tasarım kendini kanıtlamış, gayet hoş, ama eğer lisans da varsa çok iyi olur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bildiğim kadarıyla ortada kesin birşey yok ama söylentilere bakılırsa Yamaha Virago serisini yavaş yavaş üretim bandından kaldırıyormuş. üreticiler genelde bir tipi öylece rafa kaldıracaklarına daha küçük üreticilere satarlar (fiat 124 ün İtalya'da üretimden kaldırılıp Türkiye'de murat 124 olarak satılması gibi).Bir de Avrupa tip onay belgesi varmış (sanırım kopya işinin önüne geçmek için) Ayrıca bildiğim kadarıyla bu motorlar Avrupa ve Amerika'da satılmakta
Umarım bu iş de Regal-Raptor un ABS fren fiyaskosu gibi olmaz da motorlarımıza ağız tadıyla bineriz
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Akira;
rapidshare.de adresine girip orada Gözatla dosyanın yerini bilgisayarında bulsan, Uploada basarak dosyayı oraya yüklesen sonra da oradan sana verilen linki burada bizimle paylaşsan, bu kaynaktan hep beraber faydalansak çok güzel olur derim ben...
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Akira' Alıntı:
Arkadaşlar elimde Yamaha Virago 250 nin (pdf formatında) 95 sayfa ingilizce kullanma kılavuzu var. eğer nasıl yükleyeceğimi anlatabilirseniz göndereyim. Madem Supershadow, Virago nun aynısı en azından Bize fikir verebilir, ingilizce bilen arkadaşlar daha motoru almadan bakımı ve özellikleri hakkında detaylı bilgi edinebilirler. (gerçi biraz arama ile sanırım internettende bulunabilir)
Bu arada Criminal arkadaşa bi sorum olacak. Motoru fuardan önce bi kaç Showroomda da göreceksiniz demişsin . Acaba motoru sadece test sürüşü, müşteri reaksiyonunu ölçmek amaçlı belirli noktalara sınırlı sayıdamı gelecek? Yoksa satışa mı sunulacak ? Bu konuda bizi aydınlatırsan sevinirim


Selamlar dostum aşağıdaki 27 Aralık 2005 Tarihinde Motomaxin bana attığı maildir.

Firmamıza ve ürünlerimize gösterdiğiniz ilgiye bir kez daha teşekkür ederiz.

2006 yılında Motomax-Keeway ürün yelpazemiz içine katılacak ürünlerimiz çok yakın zamanda internet sitemizde ve bazı showroomlarımızda yerini alacaktır. Mart ayında yapılacak olan Motoshow 2006 fuarında tüm modellerimiz sergilenecektir.

Motomax olarak müşterilerimize daima en kaliteli ürünleri en uygun fiyatlarala sunmayı hedeflediğimizden 2006 yılı modellerimizn fiyatlarını da aynı titizlikle çalışmaktayız. Ancak, bu çalışmalar, büyük olasılıkla ancak 2006 başında belli olacaktır.

Bu süre içinde tüm gelişmeleri www.motomax.com.tr adresinden takip edebilirsiniz.

Saygılarımızla,
MOTOMAX MOTORLU ARAÇLAR
SAN. VE TİC.A.Ş.
www.motomax.com.tr



Durum budur arkadaşlar.Lisans olayıda şöle ola ki Viragonun banlardan kaldırıldığı doğrudur.Dikkat ederseniz Supershadow Virago 1994 modelinin kopyasıdır.Yeni modelin lisansını değil yani.Vidalarına kadar herşeyi aynı arkadaşlar.Yukarıda resimleri yoksa birazdan resimleri de eklerim.Sanırım o diğer kitlenen topiklerde kalmıştı

İşte rsimler arsındaki Farklar...
VİRAGO
virego2gx4gm.jpg


SUPERSHADOW
keeway2nh3dk.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
jant tellerini niye değiştirmişler acaba?
bir de virago'nun plakalığı neredeymiş ki keeway'de çamurluğun sonuna iliştirmişler.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
shadow'da niye farklı yapmışlar? hazır sissybar da var, arkaya niye iliştirmemişler acep?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gerçi böylesi de çok şık olmuş ama ne kadar sağlam durabilir orada o tartışılır.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
ewet yukarıda daha iyi olurdu.Ama biraz fark istediler herhalde.Ya o yukarı taşınır aslında.Bi kelepçe takıyorlar arka far üzerine halloluyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst