- Katılım
- 11 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,104
Vlad dostum zaten keeway 150 ile oranlayın.normal değeri 3150 yapıyor.Bugün motomax ile telefonla konuştum mail de attılar.3250 yi geçmez dediler.Bu arada fuardan önce bi kaç Showroomda da göreceksiniz motoru
Akira' Alıntı:Arkadaşlar elimde Yamaha Virago 250 nin (pdf formatında) 95 sayfa ingilizce kullanma kılavuzu var. eğer nasıl yükleyeceğimi anlatabilirseniz göndereyim. Madem Supershadow, Virago nun aynısı en azından Bize fikir verebilir, ingilizce bilen arkadaşlar daha motoru almadan bakımı ve özellikleri hakkında detaylı bilgi edinebilirler. (gerçi biraz arama ile sanırım internettende bulunabilir)
Akira' Alıntı:Arkadaşlar elimde Yamaha Virago 250 nin (pdf formatında) 95 sayfa ingilizce kullanma kılavuzu var. eğer nasıl yükleyeceğimi anlatabilirseniz göndereyim. Madem Supershadow, Virago nun aynısı en azından Bize fikir verebilir, ingilizce bilen arkadaşlar daha motoru almadan bakımı ve özellikleri hakkında detaylı bilgi edinebilirler. (gerçi biraz arama ile sanırım internettende bulunabilir)
Bu arada Criminal arkadaşa bi sorum olacak. Motoru fuardan önce bi kaç Showroomda da göreceksiniz demişsin . Acaba motoru sadece test sürüşü, müşteri reaksiyonunu ölçmek amaçlı belirli noktalara sınırlı sayıdamı gelecek? Yoksa satışa mı sunulacak ? Bu konuda bizi aydınlatırsan sevinirim