- Katılım
- 11 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,104
Artık ona da siz çare bulun yau :mrgreen:
Valla ben çelik hali daha çok sevdim be water.
Tabi zevk meselesi..
Valla ben çelik hali daha çok sevdim be water.
Tabi zevk meselesi..
metalman' Alıntı:öndekinden bahsediyorum, hani aydınlatmaya yarıyor ya![]()
far değil mi onun adı
metalman' Alıntı:öndekinden bahsediyorum, hani aydınlatmaya yarıyor ya![]()
far değil mi onun adı
Senin attığın resimdeki 2005 model Virago 250, kaldı ki onun da plakası stop ve sinyallerinin altında.-CRiminAL-' Alıntı:Arkadaşlar benim attığım resimde plaka stopların üzerindeydi.Zaten sizin attığınız modelle aynı seri değil o virago.

