Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Artık ona da siz çare bulun yau :mrgreen:
Valla ben çelik hali daha çok sevdim be water.
Tabi zevk meselesi..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu kadar konuşmanın üzerine size Supershadow'un tel jantlı ve stop lambası üstündeki plakalığıyla nasıl olduğunu bir göstereyim istedim...
Çok amatör bir çalışma oldu, kusura bakmayın ama en azından bir bilgi sahibi olmak açısından yardım edebilir...
supershadow1pl.png
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
33
:) güzel çalışma olmuş. Ben birde keeway'in farına gıcık oldum. fazla büyük yapmışlar viragoninki çok daha şık...

Bu kadar ayrıntıya bakmaya gerek yok tabiki. Yeter ki kalite olsun. Ancak sadece malzeme kalitesi yeterli olmuyor montaj da önemli. İçine hiç yağ konmadığından göbeği dağıtan bir bisikletim vardı vakti zamanında. Bende işi bilen bir abimle resmen dağıtıp yeniden topladım. Heryerini gress yağıyla yağladım. fren tellerini çıkartıp onları bile yağlamıştım, hem paslanmıyor hemde az güçle iyi tutuyordu...

demek istediğim çin motorlarında malesef çok ciddi hatalar var. Keeway sl150 forumlardan takip ettiğim kadarıyla daha iyi ancak

herkes aynalarından şikayetçi, bu kadar zor mudur
herkes çantalarından şikayetçi, kaliteli yapamıyorsan opsiyonel ver
yani bunlar bile bence miğde bulandırıyor. Yapılan işin ciddiyetsizliğini
gösteriyor.

Bu motoru uzaktan gördüm sadece. Mondialin cruiser modeline yakından bakmıştım hemen uzaklaştım. Az çok bisiklet tamirinden ve kalitesinden anlarım, kaynak yerlerinden kullanılan malzemeden boyanın duruşundan kalite sıfır...

Supershadow modelinde benim de gözüm var. Gelince ayrıntılı gidip inceleyeceğim... Çok umutlu değilim açıkçası bakıcaz...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu görüşlerine katılıyorum ama bu forumlarda eminim birçok kişinin öncelikli amacı en ekonomik fiyata mümkün olan en kaliteli motosikleti bulabilmek...
Keeway'in de bu kriterlere en çok yaklaşan marka olduğu sanırım gün yüzüne çıkmıştır artık.Bahsedilen o hatalar tabii ki var ama büyük bir mekanik arıza çıkmadıkça ayna ve çanta onarımları kolayca halledilebilecek sorunlar gibi kalıyor yanlarında.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Burada konuşup duruyoruz Yamaha Virago'nun plakasının stop lambasının üzerinde olduğundan ama az önce şöyle birkaç Virago fotoğrafına göz attım da onların da plakaları çamurluğun ucunda, stop lambasının altında, yani Supershadow'la aynı yerde...
Örnek:
viragoplaka1cp.jpg
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Dediğin gibi yaptım kılavuzu yükledim umarım faydasını görürsünüz
http://rapidshare.de/files/11029095/Virago_250.pdf.html

Plaka kısmına gelince; İnternetten gördüğüm bir iki fotoğrafta sıfır viragoların arkasında (üstteki resimdeki plaka boşluğunun olduğu kısımda) büyükçe krom bir "Y" harfi (Yamaha nın Y si olsa gerek) vardı plaka istenildiğinde bu Y harfinin üzerine vidalanıyordu , eğer plaka yukarıya alınırsa bu Y harfini sökmeye gerek yok aksine motora arkadan bakıldığında karizma kaynağı olarak hizmet verir kanımca (tabi bahsettiğim Krom harf opsiyonel de olabilir)
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
33
öndekinden bahsediyorum, hani aydınlatmaya yarıyor ya :)

far değil mi onun adı
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
metalman' Alıntı:
öndekinden bahsediyorum, hani aydınlatmaya yarıyor ya :)

far değil mi onun adı

evet, ama plaka onun orada değil, arka tekerin üstünde var ya bir lamba, hani frene basınca yanıyor, onun oralarda bir yerde.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
metalman' Alıntı:
öndekinden bahsediyorum, hani aydınlatmaya yarıyor ya :)

far değil mi onun adı

Senin bahsettiğin far, o tamam da biz senin mesajından önce de Yamaha Virago'nun plakasının arkadaki stop lambasının altında mı üstünde mi olduğundan bahsediyorduk.Bu far değil stop muhabbeti de oradan geliyor.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
33
hımmm ok anlaşıldı şimdi far mevzuu :)

şaka bir yana gelse de bir görsek şu makinayı
bu yazda motosikletsiz geçememeli...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
:queen: Kesssinlikle iyi bir noktaya parmak bastın Paten de olsa bu yazı kendime ait tekerler üzerinde geçirmeliyim (4 tekeri saymıyorum)
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Arkadaşlar benim attığım resimde plaka stopların üzerindeydi.Zaten sizin attığınız modelle aynı seri değil o virago.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
-CRiminAL-' Alıntı:
Arkadaşlar benim attığım resimde plaka stopların üzerindeydi.Zaten sizin attığınız modelle aynı seri değil o virago.
Senin attığın resimdeki 2005 model Virago 250, kaldı ki onun da plakası stop ve sinyallerinin altında.
O ve diğer Virago'lardan da daha hiç plakası stop lambasının üzerinde olana rastlamadım.
Stop lambasının üzerindeki o parçayı ben de ilk önce plaka için sanmıştım ama sanırım başka bir şey.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Baba ben onu fuarda da gördüm.Ne olduğunu biliyorum.Plaka için.Gözümle görmesem iddia eder miyim
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yanlış anlama ben de bilerek iddia etmiyorum sadece rastlayamadım öyle bir şeye.Fazla üstünde durduysam da kusura bakma...
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Yok ya ne demek.Sadece band farkı var aralarında.Bak arka stoplar,egzostlar hepsi farklı.Son gönderilen resimi incelesene bi detaylı.Çok fark var.Silindirlerin arasındaki kapaklar bile farklı.Demek istediğim aynı seri olmadıklarıydı.Kusura bakar mıyım hiç kardeş

Bu arada yurtdışında Supershadow kullanan birinin motorunun resmi arkadaşlar.


Bi de bu var...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Üstteki resimde motor tel jantlı
Acaba yurtdışında tel jantlı modeli de satılıyormu yoksa bu motor virago falan mı ?:silent:
Aklım karıştı biraz.

Bir sorum daha olacak.
Anlaşılan satış noktalarına fuar öncesi gönderilecek motorlar sadece gösterim amaçlı olup satılmayacak.Yani motoru almak istersek en erken Fuar zamanı alabileceğiz peki bu adamlar tutup ta fuara 50 tane supershadow bi o kadar da landcruiser getirirlermiki ? Daha önce motosiklet fuarına giden bu işleri bilen varsa bi zahmet bizi aydınlatsın . Sonra taa Samsun'lardan kalkıp motor alıcaz diye fuara gidip Sükut-u hayal modunda geri gelmekte var.:silent:
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Valla dışarıda da Çelik Jantlı.Belki kullanan değiştirmiştir.Bu arada markalar fuardan önce lansman fiyatlarıyla satışa başlarlar.Her zaman bu böyledir.Ben fuardan mal alma taraftarı değilim.Ama Keeway fuardan önce satar mı satmaz mı anlayacaz haftaya.Vlad şu kızıltoprak işi kesinleşirse haber et de beraber gidelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst