Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bu işe çok sevindim sayın Motovizyon.:rendeer:
Peki Alım satım, ruhsat meselesi nasıl olacak.İstanbul'a gelmeme gerek varmı?
Ha bide serviş işini nasıl halledeceğiz(Samsun'da keeway bayisi ve servisi var ancak yeni motorların geleceğinden daha haberi bile yok. Yani motoru istanbul'dan alınca Samsun servisi problem çıkarırmı ?), bu konuda bi fikriniz varmı acaba?
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Sayın Motovizyon; supershadow'da tel jant istersek acaba üstündeki alüminyum alaşım jantları çok az bir farkla yada fark almadan,tel jantlarla değiştirme lüksümüz olabilir mi?Tel jantlı modeli varsa ithal etme şansımız var mı????Direk virago 250 görünümü elde etmek için istiyorum...Bu arada Cumartesi Criminal ile geliyoruz,haberin olsun saat 14-15 arası açıksınız dimi?
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bozuk modem yüzünden 2-3 gün ayrı kaldım siteden neler neler olmuş ya...:cat:
Acilen ben de görmek istiyorum Supershadow'u.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Arkadaşlar son aldığım bilgilere göre keewayler şu anda montaj ediliyor.Kutularındalar yani :)
Bir iki gün içinde merkez showroomda teşhir edilecek.Ancak kötü haber test yapamayacağız.Motovizyon bayi ile de görüştüm.Kendisi Şubat 15de modellerin elinde olacağını belirtti.Ben de daha rahat edeceğimizi ve motorlarala ilgili daha iyi bilgi alabileceğimizi düşündüğüm için motovizyona gitmeye karar verdim.Cumartesi öğleden sonra Bahçelievleri ziyaret edeceğiz.Şubatta da modelleri yine motovizyonda göreceğiz.Tabi isteyen merkeze de gidebilir.Ama ben alacağım bayide görmeyi tercih ederim.Artık karar size kalmış.Cumartesi gelmek isteyenler bana özelden mesaj atsın.Öğlen 14:00-15:00 gibi orada olacağız.Mesaj atanlara buluşma yeri tayin edelim.Tekrar hatırlatayım cumartesi sadece bayiyi ziyaret edeceğiz.Motorları görmeyeceğiz.Sonra yanlış anlaşılmasın

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=133547#post133547 (Topic burası)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Arkadaşlar Lütfen fazla Bahsetmiyelim bu motordan

:) Arkadaşlar Lütfen fazla Bahsetmiyelim bu motordan:mrgreen: Çünkü türkiye ye kaç tane gelicek bilmiyoruz ve gerçekten tam anlamıyla bu motoru almaya karar veren ben alamadan bitmesini istemiyorum:mrgreen: Açıkçası çok şaşırdım tam 2 gün önce superlight 150 alıyordum bir anda karşıma supershadow çıktı karşıma.Artık daha fazla bekliyemiyecem Mondial marka bir motor var bende 4 aydır ömrümden 10 yıl aldı. Artık iyi bir motora geçmenin zamanı geldi:pale: Bu arada bu motor satışa çıktığında lütfen haber verirlirse sevinirim. Bu arada criminal kardeşimize gerçekten çok teşşekkürler:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güner; motorlar 15 Şubat'ta bayilerde satışa sunuluyor, bu belli artık.Motor hakkında ayrıntılı bilgi alıp fiyat, taksit seçeneklerini görüşmek istersen, tabii bir de İstanbul'daysan Bahçelievler Motovizyon'a gidiyoruz cumartesi,bekleriz.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Güner' Alıntı:
:) Arkadaşlar Lütfen fazla Bahsetmiyelim bu motordan:mrgreen: Çünkü türkiye ye kaç tane gelicek bilmiyoruz ve gerçekten tam anlamıyla bu motoru almaya karar veren ben alamadan bitmesini istemiyorum:mrgreen: Açıkçası çok şaşırdım tam 2 gün önce superlight 150 alıyordum bir anda karşıma supershadow çıktı karşıma.Artık daha fazla bekliyemiyecem Mondial marka bir motor var bende 4 aydır ömrümden 10 yıl aldı. Artık iyi bir motora geçmenin zamanı geldi:pale: Bu arada bu motor satışa çıktığında lütfen haber verirlirse sevinirim. Bu arada criminal kardeşimize gerçekten çok teşşekkürler:)

Sen sağol dostum.Merak etme motorlar bitmez.Gerekirse macaristana gider oradan getiririm sizin için :)
Olcan haklı 15 inde nasıl olsa tekrar gidip bakacaz motorlara.Az daha sabret...
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Teşkkürler arkadaşlar

:) Olcan ve criminal söyledikleriniz için çok sağolun bende artık sadece bekleme durumundayım herşey için çok sağollun:) Bu arada arkadaşlar sizce benim boyutlarındaki bir insan( 1.75 bounda 73 kilo 17 yaş ) 250 cc yi kullanabilirmi çünkü hiç kullanmadım. birde mondial'in eleştiri bölümünü bulamadım forumdaki yerini söylerseniz çok sevinirim.:) :cat:










:queen: ''Elemeğe saygı sadece tüketici olmayın, sizde yorum yapın'' :queen:
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Walla dostum Mondiali takip etmediğim için bilemiyorum.Bu arada alın size birkaç resim daha.Bu da koruma demiri takılmış bir Supershadow.Yakışıklı olmuş:)


 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gösterilen her yeni resim, yazılan her yeni mesaj biraz daha yaklaştırıyor beni Supershadow'a...Yayında ve yapımda emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Zipir'in göderdiği resimler içindeki landcruiser ın jantları oyle olursa süper ama kapalı jant olursa kotu olur.Supershadow'da tel jantla gelirse UFFF derim o kadar.C.tesi görüşürüz arkadaşlar...
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Tel jant sanmıyorum gelsin.Orjinal görünümü bozmazlar.Biliyorsunuz yurtdışından bulduğum resimlerde de aynı jantler var.Standarta bağlı kalınmış.Kocaday hadi gel artık baba.Daha çok işimiz var.Sıkıldık buralarda walla:mrgreen:
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Kardeşim bu gece 00.00'da otobüsle geliyorum :cat: yollar çok sakat ancak dediğim gibi c.tesi günkü buluşmaya yetişmek için elimden geleni yapıcam.Görüşürüz Criminal.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
yaw arkadaşlar gidince benim için de landcruiser hakkında konuşunda ben de alcam sizinle beraber
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
bence de bu jantlar telli den güzel duruyo yarı motorların resimlernr bekliyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst