Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
o olmadı şimdi bana bölge müdürü okan bey adınıda veriyorum artık 3250-3300demişti bu fiyatı kesinlikle geçmez demişti landcruiserede 3800-4000 demişti o zaman landcruiserde 4500falan olcak demektir....
ki ben o paranın üstüne biraz daha ekler japon alırım keeway motomax şaşırmış bence toplu boykot yapalım arkadaşlar kimseye bi daha tavsiye edersem şerefsisizim...
bütün sitelerde sakın almayın yazcam artık boyaları dökülüyo paslanıyo falan...
ne demişler öyle başa böyle tarrak.....
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
::ranntign
numan_tas' Alıntı:
valla arkadaşlar burdaki msj criminalin zoruyla değiştirdim...:salut:
silahmı dayadı beynine criminal neden onun zoruyla değiştirdin ben ve diğer arkadaşlar motoru pahalı bulduk yada umduğumuzu bulamadık göz göre bilinen ve söylene bir fiatın üzerine 500 daha fazla vermek enayilikten başka bişey değil benim çok param yok arkadaşım ben baba parası yemiyorum alnımın teriyle kazanıyorum HEMDE NE TER ensemde boza pişiyor haberin varmı
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
33
yahu arkadaşlar sizinki şimdi biraz garip oluyor.adamlar daha official sitelerinde fayat ilan etmemişler,sadece bir kişinin ağzından duyduğunuz lafla bir kaşık suda fırtına koparıyorsuuz.bekleyin bir fiyatlar açıklansın ondan sonra feryada başlayın,yanlışmıyım ?
eğer doğruysa,sizde motoru almazsınız olur biter,bu kadar basit..:cat:
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
atanercan' Alıntı:
yahu arkadaşlar sizinki şimdi biraz garip oluyor.adamlar daha official sitelerinde fayat ilan etmemişler,sadece bir kişinin ağzından duyduğunuz lafla bir kaşık suda fırtına koparıyorsuuz.bekleyin bir fiyatlar açıklansın ondan sonra feryada başlayın,yanlışmıyım ?
eğer doğruysa,sizde motoru almazsınız olur biter,bu kadar basit..:cat:
O bir kişi ben oluyorum kardeş.Ben yalan söylemem.Ne karım olacak.Ayrıca yanımda kocaday ve olcan da vardı.Sen dert etme biz neyi alıp neyi almayacağımızı biliriz
 
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
33
o bir kişi derken, zaten sana bu bilgiyi veren kişi(müdürmüdür nedir) kasdedilmiştir.senin başından beri bu işi takip ettiğini biliyorum o bir kişinin sen olmadığını anlaman gerekirdi..
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Bu güne kadar doğru söyleyip bizi bilgilendiren arkadaşımız bugün yine yetkiliden duyduğunu söylüyor arkadaşım . ve arkadaşımızdan sakın siteye bişey anlatma deyip bir tenbihte bulunuyor, oysaki alıcı arkadaşımız canının sıkıldığını söylüyor hepsi bu kadar bunda yalan yanlış olacak birşey yok sitedeki resimlerin nerdeyse birkaç tanesi hariç tamamını bu arkadaşımız başka sitelerden bularak bizlerin bilgilerine sundu saolsun fiat araştırmalarını da yine bu arkadaşımız yaptı gerisi motomax'a kalmış satar yada satamaz ben almam şahsen.:pale:
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
eee fiyatın artması normal. daha görmediğiniz ve kullanmadığınız motoru bu kadar metheder ve reklamını yaparsanız olacağı bu tabi. ayrıca atanercan da haklı tabi. önce fiyatlar açıklansın. eğer o kadar yüksekse üzerine ilave ile daha iyisi her zaman alınabilir. bekleyip göreceğiz.
zıpır arkadaşım haklısın ama iftiraatmaya gerek yok zaten aklı olan aklıyla hareket edecektir. fakat sitelerde duyurmana katılıyorum alma konusunda boykot edilebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
33
gureli kardeşim,zaten biz aynı taraftayız.motomax'ın müdürümüdür nedir bu adam criminal'e bu ilgiyi vermiş.ben de diyorum ki ortada henüz resmi birşey yok.feveran için henüz erken.adamlar fiyatlarını açıklasın ondan sonra gereken her neyse yapılır bu kadar..
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Zaten fiyatlar iyi açıklansın diye tartışıyoruz burada.Burada bölge müdürünün açıklayacağı fiyatı ssöyledik.Demek ki bu fiyat bize uymuyor.Buraya bunları yazacaz ki millet de fiyatını ona göre ayarlayacak.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Criminal, uğraştığımızla kalmayız inşallah..
Hepimiz 3250 olursa alırız dedik, ona rağmen 3800 gibi birşey çıktı karşımıza.
Açıklanan fiyat yine 3800 kalır da, satamayınca nasıl düşürüyolar o zaman görürüm ben onları!
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
lespaul_84' Alıntı:
Criminal, uğraştığımızla kalmayız inşallah..
Hepimiz 3250 olursa alırız dedik, ona rağmen 3800 gibi birşey çıktı karşımıza.
Açıklanan fiyat yine 3800 kalır da, satamayınca nasıl düşürüyolar o zaman görürüm ben onları!


Hehe.Görelim bakalım kardeş.Bizim şartlarımız belli onlarda bunları okusa iyi ederler.Yoksa herkes superlighttan devam eder
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Tekrar söylüyorum bu adamlar piyasa araştırması yapıyor. Ancak unuttukları birşey var o da bu millet enayi değildir. Kimse durduk yere fazladan para vermek istemez. Ayrıca böyle yaparak markaya olan güveni sarsmış oluyorlar. Tutarsızlık markayı olumsuz etkileycektir. Bugün fiyatı bu şekilde yükselten yarın yedek parçada ve serviste ne gibi sıkıntılar yaşatır kim bilir?
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
görücez bakalım,şu fiyat kesinleşsin bi.bide motorlar bi yola çıksın.parasının karşılığını veriyolarmı acaba.ozaman görürüz kaç paradan gidiyo motorlar.şimdilik daha fazla üstelemeyelim.zaman göstericek ne yapmamız gerektiğini.hala kesin bi rakam yok,ne3250 nede3800.tepki göstermek için biraz erken.sabır diyorum birazdaha.bence bi süre kendi haline bırakalım topici.güncelledikçe adamların işine gelir ve fiyatı yukarda tutarlar.
 
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
33
criminal,adamlarında çok umurunda.şurada toplasan 20 kişi var yok.regalciler aylardır uğraşıyorlar neyi çözebildiler,sonuç:dediğim dedik çaldığım düdük.bunları karşısına ciddi bir rakip(aynı motoru ithal eden)çıkmadıkça bildiklerini okurlar.mondial benzer motorları ithal edip satmasaydı scooter fiyatalarını görürdünüz.motomax hemen scooter fiyatını nasıl makül seviyelere çekti(focus 125 cc).mondial aynı motorları ithal edip ucuza satsa bu arkadaşları ben o zaman görürüm...sizi bilmem ama ben honda NT 700V Deauville'i bekliyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Bugün saolsun motovizyonun sahibi Soner bey çok ilgili,alakalı bir satıcı eğer motor alırsam kesinlikle ondan alırım.Ancak bugün criminal ve olcanla birlikte oradayken maalesef 3.800 gibi bir fiyatın bahsi geçti.(supershadow için)Ancak ben Landcruiser düşündüğüm için onun fiyatı dogal olarak daha fazla olacak.Ben bu parayı vereceksem gider arabamı yenilerim valla.Neyse genede takip edicez...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::evil:: ::evil:: ::evil:: criminal abime laf yokk.beni kızdırmayın::evil:: ::evil:: ::evil::
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
atanercan' Alıntı:
criminal,adamlarında çok umurunda.şurada toplasan 20 kişi var yok.regalciler aylardır uğraşıyorlar neyi çözebildiler,sonuç:dediğim dedik çaldığım düdük.bunları karşısına ciddi bir rakip(aynı motoru ithal eden)çıkmadıkça bildiklerini okurlar.mondial benzer motorları ithal edip satmasaydı scooter fiyatalarını görürdünüz.motomax hemen scooter fiyatını nasıl makül seviyelere çekti(focus 125 cc).mondial aynı motorları ithal edip ucuza satsa bu arkadaşları ben o zaman görürüm...sizi bilmem ama ben honda NT 700V Deauville'i bekliyorum...

Arkadaşım sen kendi işlerinle ilgilenir misin.Git 700 V için topic aç orada takıl.Sizi bilmem ama yazmışsın.Madem bizi bilmiyosun o zaman ummadık taş ne yapar hatırlatırım.Biz de yaracaz ve alacaz o motoru iyi fiyata...
Hadi sana selametle.
Ewet arkadaşlar.Kısmetse Zıpırla pazartesi motomax bölge müdürünü görmeye gideceğim.Bu işi netliğe kavuşturmaya çalışacağım.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
83
bence bu tamamen güven sorunu..markaya olan güven olmazsa fiyat 3250 den de az da olsa kimse almaz..motomax bence bu konuyu ciddi olarak düşünmeli..tüketici neden keewayi tercih ediyor? kalitesine göre en ucuz(kendi kategorisinde)....eğer pahalı olacaksa zaten japon alır millet..babamızın hayrına mı keeway alacağız..ucuz ve kalite olduğu için tabiki..gücüm yetmezse,o fiyata daha iyi motor bulusam onu alırım..biz supershadowu değil ,motomax bizi kaybeder....
 
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
33
sen kim oluyosunda yok işine git falan gibi laflar ediyorsun.burada herkes terbiye ve ahlak sınırları içerisinde fikirlerini beyan edebilir.buranın kuruluş amacıda budur.senin gibi ukala,terbiye sınırlarından haberi olmayan tiplerle muhatabiyetim de olmaz.nerede ne şekilde takılacağıma ancak ben karar veririm.ayrıca bir kez daha bu şekilde tavır ve söylemlerde bulunursan seni fena halde rencide ederim.terbiyeni takın,boş boş konuşma.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst