- Katılım
- 11 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,104
Zipir sakin ol kardeş değmez uğraşma kimseyle.
Bu arada vento resimleri çok orjinal olmuş.Ventolar 29 beygir.Amerikaya özel üretiyorlar.Bize de keşke gelse böylesi diyecem ama keeway kafamı bozdu benim.
Bu arada vento resimleri çok orjinal olmuş.Ventolar 29 beygir.Amerikaya özel üretiyorlar.Bize de keşke gelse böylesi diyecem ama keeway kafamı bozdu benim.