- Katılım
- 19 Şub 2006
- Mesajlar
- 87
bencede bir motor icin 4000 de bişe değil 10 000 de ama bişe var biz üllkece birileri bişe getirir satan ne satar sa satsın beli bir kar marjı koy insanlar beğenisini kazan kalıcı ol fazla fahiş fiyata gidersen bizde kendi iş dalımızda zam yapıcaz ne hep beraber birbirimizi kazıklicaz sora eflasyon yani ne oldu kuralkan da ilk önce cok satı şimdi satış düştü şahsen bir marka olacaksam 5-10 sene değil 50 sene işim yürüsün ne bizi kazıklasınlar ne de biz kendi müşterimizi kazıklıyalım hepsi bir birine bağlı evet bende motor alıcam şu an en düzgünü bu ama fiyat bu olursa bende kendi işimde zam yapıcam bir yerden cıkarmamaız lazım))
