Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
37
Arkadaşlar,

Biraz geç oldu ama sanırım şu meşhur Supershadow ve landcruiser modellerinin asıl üreticisi Qianjiang:
http://www.qjiang.com.cn

Direk bu isimde motoru getirende yok, herkes kendi markasını yaratmış. Ama fabrika için güzel şeyler söyleniyor:cat:

Bu arada yarın fuara giden arkadaşlar fotoğraf ve bilgileri buraya girselerde şöyle önceden bir görsek makinaları, daha bir gaza gelsek. Regal mi keeway mi derken kafayı yedim yaw:silent:
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
66
keeway alıp yamaha logosuyla değiştirmeye ne dersiniz :)
ben 250 cc ve 150 cc arasında kararsız kaldım. sonradan masraf çıkarırmı diye..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
arkadaşlar fuar da supershadow inceledim, hoşuma gitmeyen gösterge namına bişey olmaması oldu, bi de bence motor çok cılız. denemek için motorun üstüne oturdum, tam inerken motordan bi parça düştü, baktım bu direksiyon borusuna geçirilen borunun ağzını kapatmak için kullanılan alet yerde, adı herneyse, sonra aldım yerden yerine monte etmek için, baktım aparatın hertarafı bantlamış siyeh bantla, artık daha önce düştü ve tekrar düşmesin diyemi yaptılar bilmem ama tekrar yerine taktım ama sonra tekrar yine düşmüştür kesin. sonuç olarak bunlar küçük arızalar ama acaba küçük şeyler büyük arızaların habercisi mi diye de düşünmeden edemiyor insan...
adrenalininiz bol olsun...
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
gerçekten çok cılız beklediğimiz gibi değil ama land cruizer fena değil kayış aktarma zincirden iyimidir bilen varmı
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
54
ben 250cc yi işçilik yönünden beğenmedim sanki 150cc ile farklı fabrikadan çıkmışlar gibi kalitesi daha iyi 150ccnin
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
arkadaşlar dün fuarda inceleme fırsatım oldu.açıkçası beklediğime değmediğini düşünüyorum .sshadow bana biraz küçük gibi geldi.
land cruıserde oldukça sade.bu sadece benim fikrim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Yaw, Supershadow u beklemeden regal-raptor aldığıma hayıflanmayacağıma mı sevinsem:mrgreen: . Sizin o kadar beklemelerinizin sonucunu alamamanızamı üzülsem:salut: bilemedim.
Tabi birde vergi meselesi var:pr:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
29
ceash' Alıntı:
gerçekten çok cılız beklediğimiz gibi değil ama land cruizer fena değil kayış aktarma zincirden iyimidir bilen varmı

Ben landcruiser ve supershadow arasındaki farkı gormek icin baya vakit gecirdim motomaxın standında ve bi yetkili ile fuarda gorusme fırsatı buldum (baglarbası bayi). Bana kayıs aktarmanın daha iyi oldugunu soyledi (daha sessiz calısıyormus ve daha az sorun cıkartıyormus). supershadow'un virago nun yetersiz bir kopyası oldugu kanaatine vardım ve landcruiser da daha yeni oldugu icin kararımı degistirdim ve mondial 250 mct de karar kıldım:)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
lancruiser neden ufak geldi anlamadım, hyosung gv250, suzuki vl250 çok daha büyük değil landcruisedan. supershadow ise zaten virago kopyası, daha büyük olması beklenemezdi.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
supershadow

Arkadaşlar merhaba,

Ben foruma yeni katılıyorum. Katılma sebebim supershadow hakkında bilgi toplamaktı. Kimsede olmadığı için haliyle toplayamadım...
Supershadow 25 Nisan da Topkapı daki Albayrak otomotiv e geliyor. İsteklilere de peşinatı yatırdıktan sonra gün veriyolar...ilgilenenlere buradan duyurmak istedim...
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
107
ben mayısın ilk haftası weya ikinci haftası diye duydum nerde bu albayrak otomotiv acaba bide kesin mi yani boşuna gitmeyelim neden böyle bi fark war bayiler arasında??
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
www.albayrakotomotiv.com galerinin web sayfası..buradan adres bilgilerine ulaşabilirsiniz..sirkeci deki keeway bayii de bana mayıs demişti, ben de tam emin değilim bu konuda..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
valla sl150 alın cok daja ıyı hem denenmıs bı motor bıde ılla 250 alıcam dersenı regal raptor 250 daddy lerden alın o zaman bana sorarsanız bi sl150 kullanıcısı olarak tavsıyem
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
Selam Arkadaşlar.

Bu motor Hala Gelmedi değilmi.

Bileniniz duyanınız varmı.

Kazasiz sürüşler diliyorum.
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
107
:pr: yok gelmedi gelmiycek vazge. arkadşaım zaten bu motordan bööle iş olmazzzmayıs son haftasıymış şuymuş buymuş fuarda satcaktı adam motoru sanki bana ööle konuşuyodu neyseeee
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Ee kampanyasıda nisan sonuna kadardı.

Nisan bitti daha motorlar yok

Bide geldiğinde pahalı satar şimdi bunlar:farao:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
ilk motorum olabilir, boy 170, kilo 75 kg, bir yolcu ile beraber binilecek, icabında köprü de geçilip izmite, yalovaya, silivriye, şileye gidilecek... uygunmudur?

uzun süre üzerinde kalındığında rahatsızlık verir mi? hava soğutma nasıldır? arkasına kutu olarak kaliteli hacmi büyük olanından konulabilir mi?
haftada 1-2 gün kullanılacak, vites kullanımı umarım zor değildir
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
33
polo34' Alıntı:
ilk motorum olabilir, boy 170, kilo 75 kg, bir yolcu ile beraber binilecek, icabında köprü de geçilip izmite, yalovaya, silivriye, şileye gidilecek... uygunmudur?

uzun süre üzerinde kalındığında rahatsızlık verir mi? hava soğutma nasıldır? arkasına kutu olarak kaliteli hacmi büyük olanından konulabilir mi?
haftada 1-2 gün kullanılacak, vites kullanımı umarım zor değildir

motor bi gelse bakıcaz boyutlarına performansına falan ama gelmedi gitti işte izmirde motomax bayiileri 3600 ytl civarında fiyatı olur diyorlardı ama mayısa girince fiyat vermiyorlar artık muhtemelen artacaktır. boyutlarııyla seni üzecek bir motora benzemiyor uzun yolda dinlendirmen gerekecek ama bana göre işin keyfi bu :wiinkk: arkasına bagaj takman nekadar iyi olur bilemem birazda zevk meselesi tarzı gereği pek portbag tercih edilmiyo ama takılabilirde motoru görünce zaten karar verirsin :)
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
27
Bayinin soyledigine gore fiyatlar artmıcakmış, aynı fiyatlar gecerli olacakmış :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst