Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
107
yani bayinin weridiği bilgiye inansak 20 nisanda insanlar almaya başlıycaktı hafta hafta ilerleyerek 20 mayıs yaptılar sanmıyorum ama fiyatıda görcez bakalım
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
21
26 Mayıs 2006 tarihinde gümrükten çekilecekmiş
Bayiler 30 Mayıs ta teslim edebileceklermiş. Yazılanlar başladı. Fiyat garantisi isteyen ise parasını verip bayiye fiyatını 3600 e sabitleyebiliyor. Ama 01 Haziran da fiyat ne olur belli değil. Motomax ve bayiler ötv farklarını yansıtmadılar fiyatlara. Ne kadar devam ederler bilinmez.
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
bitmedi mi bu gelemeyen keeway efsanesi ? motorları şişirdiniz kullanmadan daha da kötüsü hala binemiyorsunuz? :pr:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
33
bisan roadstar 4820 ytl peşin fiyat yazmışlar sitesinde. muhtemelen benzeri supershadow için de böyle bi fiyat açıklayacaklar en sonunda.ötv bahaneleri de var hazır....
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
eğer hafta içi kapora verirseniz ilan edilen fiyattan alma hakkınız var, gerçi fiyatın değişeceğine ilişkin bir haber yok, ben kaporoyu vericem galiba :)
çantalar yok, ön cam yok, ön koruma demiri yok, kasklarla 400 ytl, 200 ytl de üzerine alım ruhsat vs toplamda 4200 ytl yi bulacak...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
18 sayfa hayali sadece resimleri oaln bir motor üstüne konuşmuş durmuşunuz :) hayllahım nediyim allah akıl fikir versin
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bisan, monero, osmanlı,aconda, keeway bu markaların v motorlu modelleri var, acaba motorların hepsi aynı fabrika ürünü mü ? parçalar uyar mı? parçalar aynı ise en ucuzunu almak mantıklı değil mi?
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
26
yav bu motoru 3590 a alıp kullanan var mı?

yoksa son güne kadar 3590 a diye ayak yapıp, 4000 liraya mı satıyorlar aleti...

4000 veren olurmu oda ayrı bi konun tabi...
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
ahaha gelse ne olacak:farao: o kadar alıcı başka yerlere yönlendi ayrıca daha gelmeden zam yaptılar...şubattan beri geliyordu zaten :mrgreen:
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
107
az önce feyizoğlundan gelen maile göre :D supershadow gelmiş bayilere hala almak isteyen warsa yarın okmeydanına gidip hemen alabilirler :)
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
35
ben sitede resimlere bakıodum bişe dikkatimi çekti motor dik duruo ama sehpa da diil :silent:


.........................................................................................................................

daha yeni gördüm acemi işi photoshop muş :p
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arkadaşlar bir hikaye var tamda bu motora uyuyor

80 yaşında bir adama 2 trilyon ikramiye çıkmış adam bütün paraya dünyanın en lüks tuvaletini yaptırmış gazeteciler gelmiş neden 2 trilyonun hepsine gidip tuvalet yaptırdınız demiş. adamın cevabı bu yaşdan sonra gelen paranın ben içene zıcarım arkadaş demiş. :)

bu hikayeden bir pay çıkarın artık bu satten sonra gelen shadow kimin neyine yarar resmen milletle kafa buldular ocakdan beri resmen milletle dalga geçdiler.
bu gün gelicek yarın gelicek yok efendim gemide takıldı yok efendim 10 gün sonra diye diye milleti 6 aydır oyalıyorlar.
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
logaritma' Alıntı:
arkadaşlar bir hikaye var tamda bu motora uyuyor

80 yaşında bir adama 2 trilyon ikramiye çıkmış adam bütün paraya dünyanın en lüks tuvaletini yaptırmış gazeteciler gelmiş neden 2 trilyonun hepsine gidip tuvalet yaptırdınız demiş. adamın cevabı bu yaşdan sonra gelen paranın ben içene zıcarım arkadaş demiş. :)

bu hikayeden bir pay çıkarın artık bu satten sonra gelen shadow kimin neyine yarar resmen milletle kafa buldular ocakdan beri resmen milletle dalga geçdiler.
bu gün gelicek yarın gelicek yok efendim gemide takıldı yok efendim 10 gün sonra diye diye milleti 6 aydır oyalıyorlar.


+1000 tamamen aynı fikirdeyim ki bi aralar bende düşünüyordum ki benim gibi çok kişi var ama isabet oldu bir yerde hiç değilse çin malı almamış oldum:)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
inanın hiçde begenmedim almaya niyetli oldugum motor land cruiser idi fakat bu motoruda cok merak ediyordum gorunuş olarak beğenmedim zaten digeride gelse bu zamandan sonra almam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst