- Katılım
- 8 Mar 2006
- Mesajlar
- 66
shadow
merhaba arkadaşlar, honda shadow'un ayrı bir yeri var bende geçen seneki fuarda üstünden inmemiştim. keeway'in supershadow modeli benimde ilgimi çekti, şu an herkesin dilinde ne alırsan al çin malı olmasın deniyor! 150 cc kullanan arkadaşlar memnun kalmışlar okuduklarıma göre, bende kararımı yavaş yavaş vermek üzereyim aslında keeway için gidicem fuara. bir arada gitme fikriniz varsa bende size katılabilirim...
merhaba arkadaşlar, honda shadow'un ayrı bir yeri var bende geçen seneki fuarda üstünden inmemiştim. keeway'in supershadow modeli benimde ilgimi çekti, şu an herkesin dilinde ne alırsan al çin malı olmasın deniyor! 150 cc kullanan arkadaşlar memnun kalmışlar okuduklarıma göre, bende kararımı yavaş yavaş vermek üzereyim aslında keeway için gidicem fuara. bir arada gitme fikriniz varsa bende size katılabilirim...
