Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
66
shadow

merhaba arkadaşlar, honda shadow'un ayrı bir yeri var bende geçen seneki fuarda üstünden inmemiştim. keeway'in supershadow modeli benimde ilgimi çekti, şu an herkesin dilinde ne alırsan al çin malı olmasın deniyor! 150 cc kullanan arkadaşlar memnun kalmışlar okuduklarıma göre, bende kararımı yavaş yavaş vermek üzereyim aslında keeway için gidicem fuara. bir arada gitme fikriniz varsa bende size katılabilirim...
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
bisan roadstar 4.265,00 YTL bakınız motorbike dergisi fiyat listesi doğrumudur bilemem
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
Arkadaşlar aşağıdaki motorun resmini osmanlı motorun sitesinden aldım ama bu sene getirip getrmeyeceklerini bilmiyorum fakat güzel bir alete benziyor 250 lik V motor 16,5 hp


keeway landcruizer e benziyor
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
ceash, maşallah resmi heryere yapıştırmışsın. :) ya bu motor hysoung un aynısı. ve eğer osmanlı motor bunu getirirse bu hysoung'a prestij kaybettirir diye düşünüyorum. osmanlı motorsa prestij kazanır ve hele fiyat makul olursa para da kazanır :mrgreen:
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
millet faydalansın diye yapıştırdık herkez tüm topicleri okumuyor ben takip ettiğim kadarı ile bu tip makinelere ilgisi olanların baktığı yerlere resmi koydum
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
evet arkadaşlar sonunda fiyatlar açıklandı...
biraz önce yeni fiyat listesi elime geçti
land cruiser 3990ytl
supershadow 3590 ytl
herkese hayırlı olsun
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
gördüm kredi kartına taksitte var ama ben 150 sl mi satıp peşin alacağim tabi önce fuarda gidip inceleyeceğim
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu arada fuara gidenler veya gidecekler varsa, Monero markalı v2 motor 250 cc bir motosiklet görebilecekler bu fuarda.(Üst katta ortada duvara asılmış olan.)
Bu model Supershadow'la aynı modelmiş ve aynı fabrikada üretiliyormuş.
Onun da fiyatı 3590 YTL.
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
motoru bende gördüm (monero) 250 lik V motor süper shadov ile aynı daha doğrusu virago nun kopyası ama benim gözüm tutmadı birde land cruizeri görelim ondan sonra karar verip motoru değiştireceğiz
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bunlar da Monero'nun fotoğrafları:
imag01299tq.jpg

imag01312pf.jpg

Monero'daki fark tel jantlı olması ve MotoVizyon Soner abinin söylediğine göre Supershadow'un arka kısmı Monero'dan biraz daha farklı ve direksiyondaki düğmeleri değişik.
 
Katılım
31 Ara 2005
Mesajlar
8
koruma demirlerinin olmamasına taktım.neden illa bişey eksik oluyor anlamış değilim.
 
Katılım
7 Şub 2006
Mesajlar
23
benim merak ettiğim birşey var...
bence bu monero keewayden daha güzel çünkü jantları tel!
şimdi beni merak ettiğim konu.
1. keeway kesin tel jant gelmeyecek di mi? bilen var mı?
2. jantlar değiştirilebilir mi? değiştirilirse fiyatları nedir?
3. monero alsak ücreti mukabilinde (aynı makinalar ya) servis ve yedek parçada keewayden yararlanabilirmiyiz?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
7
yeni üye

arkadaşlar bu modeli ve landcruıser modelini yaklaşık sene başından berş takip ediyorum.yaklaşık üç hafta önce fiyatını açıkladılar...www.feyizoglu.com dan bakabilirsiniz.sevgiler zevkli arkadaşlarım...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
bumerang' Alıntı:
koruma demirlerinin olmamasına taktım.neden illa bişey eksik oluyor anlamış değilim.
Neden olsunki koruma demiri,suzuki,yamaha,honda,kawasaki gibi modellerde varmı sanki onlardada yok o ayrı satılan bir aksesuardır ama çin motorlarının çoğunda alıcının gözünü boyamak için takıp takıştırıyorlar.Bu arada ben fuarda bir tek çin malı motoru beğendim o da bu motor,gayet güzel bir motor...
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
fuarda yerdeki 250'lik monero'nun şasesi üzerinde bulunan ve kabloları sabitlediği varsayılan yuvarlak demiri ben kopardım. punta ile birleştirmişler bu ne biçim kötü kaynak derken elimde kaldı. bereket versin parçanın diğer tarafıda kaynakla tutturulduğu için tümden kopmadı. yoksa on parça elimde kalacaktı. bu makine imalat hatalıdır diye duvarda asılı olana bakayım dedim. onunda selesinin altında garip bir kablo duruyordu gereksiz gibi. şöyle bir bakarken hiçbir yere bağlı olmadığını fark ettim. hızla oradan uzaklaştım. tüm bunlara neden olduğum için üzgünüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst