- Katılım
- 22 May 2004
- Mesajlar
- 236
3.300 ytl yi geçerse ne özelliği kalır ki.KEEWAY'i,keeway yapan neydi güttüğü iyi fiyat politikasıydı.Eğer kötüye kullanırlarsa bu pozitif yorumlarımızı,en azından ben arabamla zaten mutluyum benim gibi düşünende çok insan vardır...Motorum olsa da olur olmasa da ama olcaksa keeway olsun hesaplı olsun yoksa olmasın...