ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Radar tespit cihazını tespit eden cihazları tespit eden cihazı tespit eden bir şey bulmanın vakti gelmiştir...:cherry:

:queen::queen::queen::queen: :mete_han :)

Şaka bir yana, radar cihazlarını tespit eden alet(!) sinyal göndermez, sadece gelen radar sinyallerini algılar.Polisler genelde araç sürücülerinin radara yaklaşmadan önce hız yapmaları ve radara yaklaşınca hızlarını düşürmeleri hadisesi sayesinde çakmaktadırlar cihazın varlığını:)

Gerçi elektronik konusunda uzman olan arkadaşlarımız daha iyi açıklama getirebilir, mesela Aye:)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ooo hocam nerelerdesiniz özledik sizi :) radar tespit cihazı zaten kullanımı yasak olan bir cihaz ama dört tekerde bizim gibi araba kullananlar sıklıkla kullanırlar. ha bunu polisin bulabileceği bir cihaz bildiğim kadarıyla yok yada kullanan hiç kimseninkini bulamadılar. bu ufak bir cihaz çakmağa takarsın radar sinyali yakalayınca uyarı verir yani radarı geçip çevirmeye girmeden bunu rahatlıkla söküp saklarsın poliste zaten radar yapacağı yerde belirli km sınırları içerisinde tabela koymak zorundadır heralde tabelayı gördü yavaşladı der pek üstüne düşmez ama cezası çok ağır yakalanırsan. en ideli kurallara uygun gtmek :)

Yeni tip radarlar lazer tabanlı, onları o çakmaklığa takılan demode zımbırık göremez.

Hatta yeni nesil radar tespit cihazını gören cihazları tespit eden cihazlar, lazer, radyofrekans vs. tüm radar sistemleri görebildiği gibi araca radara yakalanmama özelliğide katmaktadır, yani radarı görünce fren yerine gaza basabilirsiniz, b52 misali:p

Bkz 1100$'lık bir yavru;

escort_sr7.jpg
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
aYe' Alıntı:
Bkz 1100$'lık bir yavru;
Daha 1 saat önce o 1100$'lık yavrular bir işe yaramaz diyen sen değil miydin?:wiinkk::p

Bu arada radarı tespit eden cihazlar normal karşılanmıyor mu zaten? Sorun teşkil edenler radara yakalanmamayı amaçlayarak, radarı yanıltma yönünde çalışanlar değil mi?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
gecen trafık dersınde hoca soylemıstı aracınızda radar tespıt cıhazı varsa para cezası verıolarmıs :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Daha 1 saat önce o 1100$'lık yavrular bir işe yaramaz diyen sen değil miydin?:wiinkk::p

Bu arada radarı tespit eden cihazlar normal karşılanmıyor mu zaten? Sorun teşkil edenler radara yakalanmamayı amaçlayarak, radarı yanıltma yönünde çalışanlar değil mi?

Merhaba:queen:

Şöförlen konuşmah tehlikeli ve yasahtır, öğretmedilermi sana:p

Hemen damladı telepatik valla :p


Abi gözüme ilişti 17 değil miydi o:)

15-17 ne farkeder, hem ben adımı zor hatırlıyorum, hafısamlan uğraşmayın hele benlen hiç uğraşmayın, sen ne istiyosun benden hem bana kılsın hem habire soru soruon bi yeter yaw ben senide seviyorum:cherry:
Sahi bana niye kılsın? gugulda arattım bulamadım:p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
motosiklet (max. hız): 272km honda Vfr800
otomobil (max. hız): 265km mitsubishi evo8
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Yeni tip radarlar lazer tabanlı, onları o çakmaklığa takılan demode zımbırık göremez.

Hatta yeni nesil radar tespit cihazını gören cihazları tespit eden cihazlar, lazer, radyofrekans vs. tüm radar sistemleri görebildiği gibi araca radara yakalanmama özelliğide katmaktadır, yani radarı görünce fren yerine gaza basabilirsiniz, b52 misali:p

Bkz 1100$'lık bir yavru;

escort_sr7.jpg

baba bunlar aşar yaa öbürleri 300 dolara takılıyo demode falan idare ediyo :)
 
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
27
Çok ayıp etmişsin paşam..
İnşallah koruma felan diye bişeyler var (insan hayatını koruma adına yapılan malzemeler..) bunları kullanıyorsındur..
Kötü örnek olmak herzaman insana eksi puan olarak döner.Bunu bilesin..
Şimdi hoşgelmişsin paşam.Keşke kendini tanıtan bi topic açsaydın da ordan da HOŞGELDİN desek.Ne dersin..
''Bu nasıl karşılama yaw''..deme .Hiç düşünme.
Önce dövüşek.Sonra sarılak kardeş gibi..
Sitedeki kardeşler arasında kızmaca darılmaca yoktur..
İstersen bi gezin bak siteye..Herkez kardeş..
haklısın abicim özür dilerim..zaten daha 18 yaşındayım ..o motorla öle hız yapmamın nedebi zaten iddaa ugrununaydı

adım tayfun..manisada oturuyomm yaş 18
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
:pr::pr::pr::pr::pr:
Paşam hele sen gel bi msn'ye şöle......Böle ulu orta ::secreet:söylenirmi bunlar.:wiinkk:
Kim....:silent:
300 mü..:silent:
Ne zaman..:silent:
Ben mi..::blusssh:..Utandırıyon yaw ..::utangac:



.

[email protected]

yok abi yanlış anladın :pale:
300 yapıyor falan demedim ama motorun sesini duydummu içim gidiyor ya:salut:
ha bahsettiğim R1 seninse ki urfada başka R1 yok diye biliyorum genelde şehiriçin de 60 civarı bi hızla giderken görüyordum:cat:
ok msn ekliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst