ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
honda cbr600f-220
cagiva raptor650 195
honda cıbır 150 :)

Kullanıpta yaptığım hızlar ama 200den sorası baya bir adrenalin salgılatıyor vücut...
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Ben de ibremizde en fazla 277yi görüyodum, rüzgardan gözlerim yaşardı kapatmak zorunda kaldım, sanırsam ben kapattıktan sonra şöfer basmaya devam etti, gerisini hatırlamıyorum :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Vayy 3oo heaa,delükanlu sen şöyle gel bakiiim:queen::queen::queen:
.
Delükanlu mu..
Kim....
300 mü..
Ne zaman..
Ben mi..
Yok babam ben demedim diyende gitmiş..
Gelince bende gelirim senin yanına.Hep beraber gideriz kadıya..:p

Peki ya radar tespit cihazını tespit eden cihazları tespit eden bişey varsa:p
İngilizce örtmenim bunun İngilizce adı yok mu..Ya varsa..:p

biraz daha hızlı giderseniz öleceksiniz:p
Ne yapak paşam..Ölümlü dünya..:cherry:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Ben de ibremizde en fazla 277yi görüyodum, rüzgardan gözlerim yaşardı kapatmak zorunda kaldım, sanırsam ben kapattıktan sonra şöfer basmaya devam etti, gerisini hatırlamıyorum :)

ooo hocam nerelerdesiniz özledik sizi :) radar tespit cihazı zaten kullanımı yasak olan bir cihaz ama dört tekerde bizim gibi araba kullananlar sıklıkla kullanırlar. ha bunu polisin bulabileceği bir cihaz bildiğim kadarıyla yok yada kullanan hiç kimseninkini bulamadılar. bu ufak bir cihaz çakmağa takarsın radar sinyali yakalayınca uyarı verir yani radarı geçip çevirmeye girmeden bunu rahatlıkla söküp saklarsın poliste zaten radar yapacağı yerde belirli km sınırları içerisinde tabela koymak zorundadır heralde tabelayı gördü yavaşladı der pek üstüne düşmez ama cezası çok ağır yakalanırsan. en ideli kurallara uygun gtmek :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ara 2007
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni elite 100 le yani arkadasların degimiyle benim sumuqlu bocekle :cherry:en son tek kisi 125 i gordumm daha motor yeni yeni acılıyo hedefim 140 ı bulup cbr 125 e tekerlerimi opturmek :cherry:cift kisiylede 100 ü biraz gectik ama arkamdaki lahımdan cıkmıs balina gibiydi arka tekerin jantı yere degecekti nerdeyse :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen:200-220-240-260 gidiyodum baktım yol bitti ,daha yarım gazdaydık makinayı zorluyamadık bir daha ki sefere:queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
27
en son mopede glardoni silindirle rampa yukaru 165 yaptımm...tabi motora yattım

bide bundan önce yamaha rx 135 lede 152 yi gördüm ama korktum rx ten
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bende mondial 151 rs ile 125 kanuni 200 racer ile 145 rampa aşağı gördüm bizde yalan yok hilafta yok
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
en son mopede glardoni silindirle rampa yukaru 165 yaptımm...tabi motora yattım

bide bundan önce yamaha rx 135 lede 152 yi gördüm ama korktum rx ten
Çok ayıp etmişsin paşam..:pr:
İnşallah koruma felan diye bişeyler var (insan hayatını koruma adına yapılan malzemeler..) bunları kullanıyorsındur..:silent:
Kötü örnek olmak herzaman insana eksi puan olarak döner.Bunu bilesin..:pr:
Şimdi hoşgelmişsin paşam.Keşke kendini tanıtan bi topic açsaydın da ordan da HOŞGELDİN desek.Ne dersin..:p
''Bu nasıl karşılama yaw''..deme .Hiç düşünme.:wiinkk:
Önce dövüşek.Sonra sarılak kardeş gibi..:rendeer:
Sitedeki kardeşler arasında kızmaca darılmaca yoktur..
İstersen bi gezin bak siteye..Herkez kardeş..::friends:::shake2::
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Çok ayıp etmişsin paşam..:pr:
İnşallah koruma felan diye bişeyler var (insan hayatını koruma adına yapılan malzemeler..) bunları kullanıyorsındur..:silent:
Kötü örnek olmak herzaman insana eksi puan olarak döner.Bunu bilesin..:pr:
Şimdi hoşgelmişsin paşam.Keşke kendini tanıtan bi topic açsaydın da ordan da HOŞGELDİN desek.Ne dersin..:p
''Bu nasıl karşılama yaw''..deme .Hiç düşünme.:wiinkk:
Önce dövüşek.Sonra sarılak kardeş gibi..:rendeer:
Sitedeki kardeşler arasında kızmaca darılmaca yoktur..
İstersen bi gezin bak siteye..Herkez kardeş..::friends:::shake2::

Mesala benle ben sınır ederım o affeder:) ..........
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
gv 250 ile en son 145 i gordüm ama ruzgar cok rahatsız edici oluyo bu tür motorlarla en ideali uzun yolda 100-110 bence:cat:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
racer 200 145 nasıl yapıo ya :D ozgurluk anıtından asagı fırlatsan motoru surtunmedne dolayı gecmez 145ı :p

:cat:bende katılıyorum ama bellımı olur kanunın ısı belkı buna yanlısıkla fazladan bıse takmıslardır hahaha :D

Ya sen ne cok konuson be abı memnun oldum ben selcuk haha :)) kısaca Junior mete de :))))..
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
:cat:bende katılıyorum ama bellımı olur kanunın ısı belkı buna yanlısıkla fazladan bıse takmıslardır hahaha :D

Ya sen ne cok konuson be abı memnun oldum ben selcuk haha :)) kısaca Junior mete de :))))..

ne fazlası be sımdıye 100 mesajım oldu :p bende ilhan sende kısaca ilhan diyebılırsın ehue :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
bambu' Alıntı:
Peki ya radar tespit cihazını tespit eden cihazları tespit eden bişey varsa:p
Radar tespit cihazını tespit eden cihazları tespit eden cihazı tespit eden bir şey bulmanın vakti gelmiştir...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst