ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
uzun yolla gıdıyordum 2 kısıydık basalım dedık ibre 140 dedi sonra ALLAHA emnatesin dedı kayıs koptu :D
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
177
x8 200 ile avcılar cıkısından sonraki haramidereye donmeden onceki (horozların onu) rampa asagı 140 km
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
BMW M5 (E60 kasa) 340 görmese de 310 görüyor bizzat içindeydim arabanın.Kullanan abimiz 320 gördüm diyor.

Ayrıca yol konusunu abartmayalım bu hız için gereken mesafe 2 şehir arası değil.

Yol bulmak sorun değil 300+ giden araç bulmak zor,onu görücek olan Yusuf u tanıyanı bulmak zor.
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
Genelde Yimpaş'ın ordan geçtiğim doğru..Ama şehir içinde hız yapmadığımı görmüşsündür..
Genç değiliz cafeye takılak.Yimpaş'ın terasından bakınak.:cherry:
[email protected]

aşkolsun abi sendeki motor aşkına bakılırsa kimbilir bizim gibi kaç genci cebinden çıkarırsın:cat:
evet benim gördüğüm şehiriçinde yolun ve trafiğin durumuna göre tahminen 40-60 km gidiyorsunuz:rendeer:
büyük veya küçük önemli değil motor motordur inşallah yakında bende geçerim yimpaşın oradan:)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ben arabayla vosvos golf ile 230km gördüm -o da ibre- motosiklette, kanuni caracal ile 120km.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
jawa!yla 115........sesinden ürktüm garip sesler geldi şanzımandan
bide benim bisan la 105 gördüm....garibim ağladı resmen....:s
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
perşembe aldım motorumu suzuki gsx 750 depoya getirirken sürme şansım oldu 10 km yerlerde kar vardı batıkent-balgat eskişehir yoluna cıktıgımda gazı actım bıraz 130 dedi ikinci sürüşüm 200 den asagı basmam yerler buzlu ve karlı kayıp durdu gelene kadar
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
ESKİ MOTORLARIM;
YAMAHA YBR 125- 125 KM/S (DİP GAZ YOKUŞ AŞAĞI)
HYO GT 250R - 157 KM/S (DENGESİZ Bİ ALET RÜZGARDAN ÇOK ETKİLENİYOR)
KAWASAKI ER-5 - 195 KM/S (DAHA GİDERDİ ÖN CAM YOK,TUTUNAMADIM)
YENİ MOTORUM;
CBR 600F - 170 :) YENİ ALDIM HAVA ÇOK SOĞUKTU .ÖTÜM DONDU :p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
geçenlerde buraya yazmıştım ama sanırım silinmiş hatta bi ara ayar oldum inadınamı sildiler die yazmıyodum konuyu tekrar güncel görünce takılıyım dedim :p

genelde her makinanın limitini görürüm hatta limit üstünüde denerim ama bu biraz daha masraflı oluyo bazen.. en son gördüğüm hız yıl 2000 ZX6 2,90 ve o günden sonra 125cc yukarısı binmedim :salut: sebebi hız değil sanırım yaptığım kaza olsa gerek... :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst