Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 9 Ara 2007
- Mesajlar
- 12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
racer 200 145 nasıl yapıo yaozgurluk anıtından asagı fırlatsan motoru surtunmedne dolayı gecmez 145ı
![]()
bu motoru bana verin 4. viteste vururum 145 i elite 100 le 130 yapmıs adamım