ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
71
Düz yolda 85 gördüm.Eğer ki gözterge doğru gösteriyorsa bu çinlilerin göstergelerinede pek güven olmuyor da...
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
169
ben en fazla suzuki hayabusada 360 'ı gördüm ama 360 basamadım sadece ibredeki 360 gördüm:p
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
Ramzey QM125T-10D ile en fazla 105 gördüm(yol biraz eğimliydi, düz yolda 95te kalıyor)
Ford Escort 1.8CLX ile 225 gördüm (son ibre 220, buna rağmen yaptı helal olsun)
Peugeot J9 minibüs ile 90 gördüm (son ibre 120ydi, motorun 2 silindiri çalışmıyordu :))))) )
Dodge AS900 kamyon 85 gördüm (benim ibre çalışmıyordu, öndeki kamyondaki arkadaşa sordum, takip mesafesini sabit tutuyordum öyle öğrendim)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
sattığım scooter la 95 i gördüm, arabayla 180 i, xf95 daf tırla 125 takografı bir 10 km. kadar geçtim..haaa bide eskiden çok hızlı koşardım:bounce:

şimdiki motorumla 120 yi birazcık geçebildim (geceydi ve rüzgar yoktu)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suzuku Gsx r ile 275 yaptım.Şaftlı Bmw İle 155 yaptım.Jawa ile 160 Yaptım..125 honda ilede 100 .İlk defa kullanmaya başladığım Motoru ön tekeri üzerinde olan önden çekişli bir mobilet ile 40 yapmışımdır(1985)yılında :))
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
80
954 rr 299 da kitlediğim çok oldu ibreyi sonrasında 2 bin devir daha yürüyor makine tahminen 310 civarı sanırım.dişlilerle oynanmış aletti o sebebten ibrenin doğruluğu gerçek olmayabilir ama 299 a çıkmak an meselesi ve çok kolay
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
gecensene arkadasın 600rr ıyla 180e cıktım ama yavaslarken 120 cıvarında gereksız taksıcılerın sıkıstırması sonucu kaza yaptım ve sans eserı kurtardım suankı kendı motorum hyo comet le de kopru gırısınde 155 yaptım.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
31
ben ATV 110cc ile 92 yaptım yani digital oldugu için 91 92 arası gidip geliyodu ve özellikle altını çiziyorum bayır aşagı yaptım düz yolda değil bayır asagi 92..
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
299+ hondada ve yamahada hayabusada 305 de bıraktım :)

Ben de bırakacam bu mereti.
Acaba diyom, yavaş yavaş mı bıraksam?

Yoksa aniden karar verip mi bıraksam?

Ramazanda bırakmak kolay olur diyorlar.:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Avcılar kahvesine dönmüş bu topik..

Ama A2 ile avcılık yapılmıyo..

Gidip Avcılık Ruhsatı çıkartmak gerekiyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst