- Konu Yazar
- #1
Abilerim kardeşlerim öncelikle selamlar motorum Pulsar NS 200 17 model ilk arızayı stabil 90'la giderken bir anda stop etti interkom'dan şarkı dinliyorum duymadım sesin gelip gelmediğini sağa çektim sağına soluna baktım piston sağdan soldan çıkmamış
dedim bir mars basayım mars bastım baktım kompresör de var pipoyu sökünce gördüm ki ateşleme yok çok da zorlamak istemedim Bir sigara yaktım başında sigaram bitince marş verdim yine çalışmadi 2 motor gidiyorduk arkadaşım yanıma döndü ama marşa bastı çalıştı yola devam ettim 10 dakika sonra tekrar aynı 2-3 kere tekrarladı az çok motordan anlarım galiba dedim satator gidiyor motorda kendini korumaya alıyor gibi düşündüm servisten yedek parçayı alıp topladım 10 kilometre yol gittim Çat diye stop etti tekrar çalışmıyor düşünüyorum düşünüyorum problemi bulamadım ayatlık sensöründe sıkıntı yok aküm iyi motor veya bir şeyler ısınınca ateşlemeyi kesiyor soğuyunca düzeliyor ama problemin neden kaynaklandığını bulamadım tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi