- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Radar tespit cihazını tespit eden cihazları tespit eden cihazı tespit eden bir şey bulmanın vakti gelmiştir...:cherry:
What dedin gülüm yani olcan abim
Radar tespit cihazını tespit eden cihazları tespit eden cihazı tespit eden bir şey bulmanın vakti gelmiştir...:cherry:
Radar tespit cihazını tespit eden cihazları tespit eden cihazı tespit eden bir şey bulmanın vakti gelmiştir...:cherry:
ooo hocam nerelerdesiniz özledik siziradar tespit cihazı zaten kullanımı yasak olan bir cihaz ama dört tekerde bizim gibi araba kullananlar sıklıkla kullanırlar. ha bunu polisin bulabileceği bir cihaz bildiğim kadarıyla yok yada kullanan hiç kimseninkini bulamadılar. bu ufak bir cihaz çakmağa takarsın radar sinyali yakalayınca uyarı verir yani radarı geçip çevirmeye girmeden bunu rahatlıkla söküp saklarsın poliste zaten radar yapacağı yerde belirli km sınırları içerisinde tabela koymak zorundadır heralde tabelayı gördü yavaşladı der pek üstüne düşmez ama cezası çok ağır yakalanırsan. en ideli kurallara uygun gtmek
![]()
Ben ankara-istanbul arasını 15 saatte aldım, rekorumu kimseye kaptırmam:queen:
Daha 1 saat önce o 1100$'lık yavrular bir işe yaramaz diyen sen değil miydin?:wiinkk:aYe' Alıntı:Bkz 1100$'lık bir yavru;
Daha 1 saat önce o 1100$'lık yavrular bir işe yaramaz diyen sen değil miydin?:wiinkk:
Bu arada radarı tespit eden cihazlar normal karşılanmıyor mu zaten? Sorun teşkil edenler radara yakalanmamayı amaçlayarak, radarı yanıltma yönünde çalışanlar değil mi?
Hemen damladı telepatik valla
Abi gözüme ilişti 17 değil miydi o![]()
Sahi bana niye kılsın? gugulda arattım bulamadım![]()
:queen::queen:
Bi de yahooda arat bazen gugulda olmayan şeyler orda çıkıyo![]()
:queen::queen:
Bi de yahooda arat bazen gugulda olmayan şeyler orda çıkıyo![]()
Hiç aklıma gelmediydi, bazen insanın aklına gelmeyen maymunun aklına gelio işte:queen:
Hiç aklıma gelmediydi, bazen insanın aklına gelmeyen maymunun aklına gelio işte:queen:
Bazen MT'de konuşulmayan şeyler msn'de ya da yüz yüze konuşulabiliyor... //(Sosyal mesaj)
Misal bunu yahoo'da bulabilir miyiz?http://www.motosiklet.net/forum/844855-post6.html //(Geyik mesaj)
Mesaj verme vereceksen huzur ver singılımla bomba gibi patlıycam![]()
Ne mesajı verdi ben anlamadım banada versin :silent:
sosyal ve geyik mesaj verdi, hadi ilki kapasiteni aştıda ikinciyi nasıl anlamadın ki![]()
Yeni tip radarlar lazer tabanlı, onları o çakmaklığa takılan demode zımbırık göremez.
Hatta yeni nesil radar tespit cihazını gören cihazları tespit eden cihazlar, lazer, radyofrekans vs. tüm radar sistemleri görebildiği gibi araca radara yakalanmama özelliğide katmaktadır, yani radarı görünce fren yerine gaza basabilirsiniz, b52 misali
Bkz 1100$'lık bir yavru;
![]()
r:
r:
r:
r:
r:
Paşam hele sen gel bi msn'ye şöle......Böle ulu orta ::secreet:söylenirmi bunlar.:wiinkk:
Kim....:silent:
300 mü..:silent:
Ne zaman..:silent:
Ben mi..::blusssh:..Utandırıyon yaw ..::utangac:
.
[email protected]