ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Burak 01

Arkadaşlar benim, jinlun 150 marauder ile yaptığım maximum hız 130 km . . . Çok cırladı ama vurdu . . .

:bounce:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
iyi güzel hoş da bu alet bizim ülkede yok nasıl olucak ?
ne birkeresinde de 2 inci köprüye saatte 270 km hızla girmiştim yanımdada bir arkadaş vardı ama ne tırsmıştı :queen:
ama daha sonra ikinci köprüde olan eski bir olayı duydum bunu yaptığıma pişman oldum..

Sahil yolunda yaya fırladığında frenlere asılırken 270'i kadranda bende gördüm, aynen bende çok pişman oldum::utangac:

Malum yerden 1sn de bir litre ter boşaldı, bir de alırken 120-130'u asla geçmem tipi için alıyorum diyordum:silent:

Bu SS'ler adamın huyunu değiştiriyor.:pr:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
daha önceden 900rr ile 300ü siliyordum ondan sonra 2002 model hayabusa ile
340 ı net yakaladım yaklaşık 15sn kadar yol bitti tabi 1000rr ile ise 299 u
sildim ama kaç yaptı bilmiyorum sanırım en fazla 310 yapmışımdır ama
artık bu hızlar kesmiyor insan alışıyor zamanla sanırım 400 ü yakalamam lazım ama nasıl olucakki böyle bir motoru fabrikalar artık tüketicilere sunmuyor
yasalar geregi ...

saatte 400 km hızla gidiyorum Azrail hala peşimde :queen:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
abi benim bildiğim konuyu açan önce kendi yazar,sen neden yazmadın

demek 150 gördün ve eftik ...:silent:

abla cygnusu bırak nx4 le ne yaptın onu söyle:)


abi r1 vardı herhalde 260 yapmışsındır:)

abi o motorla 160:silent:helal olsun

gelelim bana daha 180 i geçmedim:)



EFtik ya ne bununla 150 görmek normal:cat:demirim
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
:queen:210 ama arabayla...cbf ile hıc basmadım tecrube kazanmadan cok rısklı acıkcası yusuf abı ızın vermıyooo
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Amman dikkat et AYE kardeşim:pale: herkes için endişelenmekten başka bir şey yapamıyorum, sonra ben düşüyorum:mrgreen:

Aman abi Allah hiçbirimize vermesin, motosiklet kazası görmek duymak bilmek bile istemiyorum, moralim bozuluyor:pale:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
valla 2 tekerde en son:120 4 tekerde en son:180 ya araba gidecektide babam bırakmadı:mrgreen:ama arabada en son 210 motorda artcı olarak 140
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ben şimdiye kadar en fazla 360 gördüm, ne yani inanmıyomusunuz? hayabusada hemde, ibreye bi baktım son hızda 360 yazıyodu gördüm valla billa :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
galiba forumun yarısı almanyada yaşıyo ordaki hız sınırı olmayan mükemmel otobanlarda hız denemesi yapıyo

abi türkiyede 350-400 yapılacak yolu nerden buluyorsunuz 200-300 kglık aletlerle. yapanlar wardır mutlaka eywallah ama ne yalan söliyim bu okadarda inandırıcı gelmedi

yaw ben istanbul şarköy yolunda gaza yüklendim tam gaz 200e yaklaştım yokuş aşağı giderken sonra düz yola geldim ufak bi dalgalanma wardı yolda 4 teker yerden kesiliyordu nerdeyse okadar yıldır araba kullanıyorum + sürücü kursumuz war yıllardır da ders alıyorum. ben o anda bildiim tüm duaları okudum. yani 1100 kglık arabayla ben okadar zıpladım okadar savruldum 300 kglık aletle ne yalan söliim bana inandırıcı gelmio 200-250ye bile eywallah diyelim de 350 naptınız hocam siz yaa
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Sahil yolunda yaya fırladığında frenlere asılırken 270'i kadranda bende gördüm, aynen bende çok pişman oldum::utangac:

Malum yerden 1sn de bir litre ter boşaldı, bir de alırken 120-130'u asla geçmem tipi için alıyorum diyordum:silent:

Bu SS'ler adamın huyunu değiştiriyor.:pr:

aman abi sen sen ol asla gaza gelme yolun boş ise vur dibine gitsin
zaten en iyi hır da tekerde temde oluyor en güzeli vede en tehlikesiz olanı
türkiye şartlarında ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst