Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
3 kasanin boyut farki nedir 1 aciklar msn bize ?

---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 01:14 ----------

1de bunun gibi bircok mesajin varken seni keske muhatap almasaydim dedim...bu konuyu bari hic etme kardesim.zaten az kullanici yazior,bi de senle ugrasmayalm


"Bilmem farkındamısınız ? Hondacılar, ninjacılar, japoncular... vs. sürekli gelip bizim konumuzu baltalamaya calışıyolar, biz ise hiç birine aynı şeyleq karşılık vermiyoruz(vermemeliyizde zaten), cünkü kuyruk acısı var onların, bizim yokki! Kuyruk acısı derken sadece mecaz anlamda değil, hem mecaz hem gerçek anlamda: kuyruklarının altındaki tekerlekler o kadar inceki, ybr den cbf'ten halice... Kalıp desen, oturuş pozisyonu desen racingle alakası yok.Yaralarının, yırtınmalarının sebebi budur bence."
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Cok ufak alet ya, ya eski kasa olucak, yada 2013 yeni kasa, bu orta da kalmış olan 125 lik motordan hallice...

Afedersiniz ama bu kadar tuhaf bir benzetme olmaz.Kasaları birebir aynı hatta bu kasa biraz daha tombul sanırsam.

Virajları yüksek süratlerde sorunsuz geçirmek için supersportlar kısa olur.Yani "gerçek" supersportlar.Hyosung gtr250 gibi upuzun bir aks aralığı olmaz...
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Hacılar bu makinenin 2. eli sürekli mi yükseliyor ya.. 2 sene önce sattım güzelim makinemi 2006 model tertemiz 14.500e :(
şimdi bu paralara anca 600f buluyorum bu nasıl iştir..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Son Karar 600RR derlerdi de anlamazdım. Sen git Hayabusayı SAT, 600RR ile yoluna devam et :)
Dün 400 KM lik br tur yaptım. Motorda en beğendiğim bölüm Beni yormaması oldu :) Hayabsa ile aynı yolu yaptıgımda kendimi yataga zor atıyordum yorgunluktan..
İkinci bölüm ise YAKIT kısmı oldu. 360 KM lik mesafede 80 TL yakıt tükettik RR ımla. Bu da 100 KM de 4.4 Litrelik bir degere denk geliyor... Üstelik yaklasık 30 KM boyunca 150 KM/H - 220KM/H aralıgında kullandım.
Soran arkadaslar için, Bu kasa Hondanın Tutturdugu en güzel kasadır . Ufak tefek miniciktir. Uzunyolda yormadan sizi götürebiliyor, Yakıt yakmıyor ve ok gibi hızlanıyor. 07-12 Model RR lar en az yakan 600CC lerdir...
Yeni kasaları iin aynı seyi söyleyemiyorum, Bir arkadasımızda var, 6 nın altına düşüremediğini söylüyor :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ben gecen rıvada basarak gıdıp geldım.bu sure zarfında depoyu fulledım. 6.3 olunca moralım bozuldu. dusunun artık normalde karısıkta neler yaktıgını :p

eskısehır festıvale gıderken ben de mın yakıt deneyecegım. muhtemelen 4.5 la felan gıderım ben de.zıra tek basıma olmayacagım fazla da basılmazsa 4.5 yakalrım :)

bu arada sen mı demıstın 95 kullanıyorum dıye? ben bı kere almıstım 95 . avans vurdu tekledı felan. 97 alınca duzeldı dıye hep 97 kullandım. gecen 95 alayım dedım yıne. hıcbı fark goremedım. ben de sorun cıkana kadar 95 kullanıcam. fabrıka cıkısı zaten 95 heralde onerılen RRlar ıcın?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
76
Arkadaşlar 2003 600 rr ım war zincirini yeni değiştirdim uzun yol yaptım 700 km. motor 6000 devire geldiğinde garip bi ses geliyor çözemedim sanki arkadan geliyordu 7000 devirde kesiliyor 6000 devirde kesiliyor sadece 6000 devire değince çıkıyor neden olabilir zincire baktım gevşemişti. bu ses neden olabilir motorun performansında sıkıntı yok
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yeni nesil tum motorlar icin onerilen yakit 95oktan kursunsuzdur.
6000 devirde hondalarda sadece eksantrik şiriltisi gelir o da koltuk altindan geliyormus gibi duyulur...
Bu arada motoruma 10.000 Km bakimiyaptim. 12000 km yi
beklleyemezdm :)
Yag + Filtre + Hava filtresi degistirdm..
Hava filtresina ulasmak icin sag ve sol grenajlarn tamamini sokuyorsunuz. Baska turlu degisme imkaniniz yok :) sokerken pimlere dikkat edin. Cok hassaslar. Cok ozen gostererek sokup taktik sorunsuzca.
Bu arada bakim kitabinin ve servislerin 18000 km bakiminda degisecek dedigi filtreyi 10 binde degistirmeniz gerekli ;)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
6000 devırde bende bariz tıtresım oluyo.depoya yakın surus stılım oldugu ıcın uyusuo her tarafım :D
egzozun da katkısı var bence.sese gore bu tıtresım degısıo.

senın grenajlar bırlesık sanırım on tarafla bu yuzden mı cıkardılar? benımkı 2007 oldugu ıcın grenaj sokumune gerek kalmadı en son yag degısımınde bırebır ınceledım hatta.anahtar gırecegı felan bosluk vardı bende.

30000e erken gırdım ben de.35 cıvarı yıne bı servıs yapacagım ama bu sefer genel hattıyla.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Mrb arkadaşlar sonunda aldım motorumu :flower: 2012 mod. Black 600RR, henüz 6000 km de, yakında eklerim resimlerini kazasız sürüşler dilerim:rendeer:

Yalnız lastik tavsiyesi isteyeceğim üzerindekiler orjinal lastikleri. Daha önce M5 kullanmıştım genel olarak memnundum sizlerin tavsiyede bulunacağı modeller varsa değerlendirmek isterim.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Mrb arkadaşlar sonunda aldım motorumu :flower: 2012 mod. Black 600RR, henüz 6000 km de, yakında eklerim resimlerini kazasız sürüşler dilerim:rendeer:

Yalnız lastik tavsiyesi isteyeceğim üzerindekiler orjinal lastikleri. Daha önce M5 kullanmıştım genel olarak memnundum sizlerin tavsiyede bulunacağı modeller varsa değerlendirmek isterim.

hayırlı uğurlu olsun, Allah bize de nasip etsin en yakın zamanda :)
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
146
Mrb arkadaşlar sonunda aldım motorumu :flower: 2012 mod. Black 600RR, henüz 6000 km de, yakında eklerim resimlerini kazasız sürüşler dilerim:rendeer:

Yalnız lastik tavsiyesi isteyeceğim üzerindekiler orjinal lastikleri. Daha önce M5 kullanmıştım genel olarak memnundum sizlerin tavsiyede bulunacağı modeller varsa değerlendirmek isterim.

Hayırlı olsun, kazasız, belasız bol keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
6000 devırde bende bariz tıtresım oluyo.depoya yakın surus stılım oldugu ıcın uyusuo her tarafım :D
egzozun da katkısı var bence.sese gore bu tıtresım degısıo.

senın grenajlar bırlesık sanırım on tarafla bu yuzden mı cıkardılar? benımkı 2007 oldugu ıcın grenaj sokumune gerek kalmadı en son yag degısımınde bırebır ınceledım hatta.anahtar gırecegı felan bosluk vardı bende.

30000e erken gırdım ben de.35 cıvarı yıne bı servıs yapacagım ama bu sefer genel hattıyla.

6000 Devirdeki titresim maalesef her RR da mevcut. Hatta bazan ayna görüntüsünü bile etkiliyor :queen:
Benim Motorum bu. 2007 lerle aynı diye biliyorum. Ama Ne yağ değişimi ne de Hava filtresi değişimi grenajlar sökülmeden yapılamıyor... Acaba bizim çözemediğimiz bir yöntemi mi var?


Uploaded with ImageShack.us

Bu arada Lastik soran arkadasa ; Benim Motorun üzerinde Bridgestone Orjinal Ön lastik var. Ayrıca Arka lastik de 7500 KM de yine Orjinal Bridgestone Lastik ile değiştirildi :) Motorum 10.500 KM de :) Cok memnunum Lastikler hiç bitmiyor :queen:
Şaka bir yana lastiklerim bittiğinde , Pirelli diablo veya Pilotpower2ct Düşünüyorum.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hocam Devil eksoz dan memnunmusunuz devirlere göre ses oranı yoğunluğu nasıl...
6000 Devirdeki titresim maalesef her RR da mevcut. Hatta bazan ayna görüntüsünü bile etkiliyor :queen:
Benim Motorum bu. 2007 lerle aynı diye biliyorum. Ama Ne yağ değişimi ne de Hava filtresi değişimi grenajlar sökülmeden yapılamıyor... Acaba bizim çözemediğimiz bir yöntemi mi var?
[url]http://img716.imageshack.us/img716/6007/qd1a.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Bu arada Lastik soran arkadasa ; Benim Motorun üzerinde Bridgestone Orjinal Ön lastik var. Ayrıca Arka lastik de 7500 KM de yine Orjinal Bridgestone Lastik ile değiştirildi :) Motorum 10.500 KM de :) Cok memnunum Lastikler hiç bitmiyor :queen:
Şaka bir yana lastiklerim bittiğinde , Pirelli diablo veya Pilotpower2ct Düşünüyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim Hoşuma gidiyor ve bir çok Arkadasımın da tabiiki.
Twobrothers gibi bogucu ve aşırı bir sesi yok, 6000 Devre kadar kesinlikle rahatsız edici bir durum yok ama 7000 devirden sonra sanki Egzoz acılıyormus gibi ses vermeye baslıyor . Sesin en tatlı oldugu devir aralığı : 7 ila 11000 devir arası :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
3 kasanin boyut farki nedir 1 aciklar msn bize ?

---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 01:14 ----------

1de bunun gibi bircok mesajin varken seni keske muhatap almasaydim dedim...bu konuyu bari hic etme kardesim.zaten az kullanici yazior,bi de senle ugrasmayalm


"Bilmem farkındamısınız ? Hondacılar, ninjacılar, japoncular... vs. sürekli gelip bizim konumuzu baltalamaya calışıyolar, biz ise hiç birine aynı şeyleq karşılık vermiyoruz(vermemeliyizde zaten), cünkü kuyruk acısı var onların, bizim yokki! Kuyruk acısı derken sadece mecaz anlamda değil, hem mecaz hem gerçek anlamda: kuyruklarının altındaki tekerlekler o kadar inceki, ybr den cbf'ten halice... Kalıp desen, oturuş pozisyonu desen racingle alakası yok.Yaralarının, yırtınmalarının sebebi budur bence."

Magazin programcıları gibi cımbızla cekip almışsın mesajımı valla güzel hamle.Benim orda kasttediğim
hondacılar ; cbr125-250, ninjacılar ; 250r modelini kullananlar.

3 Kasanın boyut farkını neden ben acıkliyimki sana.Sen zaten farkındasın.Benim sadece gerçekleri söylüyor olmam mı kızdırdı seni.Bence sen bu modelin bu kasasını aldığına göre boyutu önemsemeyen biri olmasın.Yada ya fark mark yok ortada diyerek kendini kandırıyosun.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
6000 Devirdeki titresim maalesef her RR da mevcut. Hatta bazan ayna görüntüsünü bile etkiliyor :queen:
Benim Motorum bu. 2007 lerle aynı diye biliyorum. Ama Ne yağ değişimi ne de Hava filtresi değişimi grenajlar sökülmeden yapılamıyor... Acaba bizim çözemediğimiz bir yöntemi mi var?


Bu arada Lastik soran arkadasa ; Benim Motorun üzerinde Bridgestone Orjinal Ön lastik var. Ayrıca Arka lastik de 7500 KM de yine Orjinal Bridgestone Lastik ile değiştirildi :) Motorum 10.500 KM de :) Cok memnunum Lastikler hiç bitmiyor :queen:
Şaka bir yana lastiklerim bittiğinde , Pirelli diablo veya Pilotpower2ct Düşünüyorum.

kardesım orta grenaj hafıf farklı bızım.ben de daha acık.senın makyajlı bıraz.ama bu yan beyaz ucgen grenajın oradakı headers boslugundan anahtar sokup degıstırdıler en son.hıc de bı yere surtmedı cıkartırken.senınkıler rıske de gırmemıs olabılırler belkı.ama grenaj sokulmedıgınden emınım :cat:

lastık konusuna gelecek olursak.
ıyı tutarsa cabuk bıter.
tutmazsa uzun gıder.
bu da secım meselesı.
cok performanslı kullanmıyorsanız ben sızın yerınızde olsam kolay ısınan cok yumusak sport lastık alıp 5-10000de bır lastık degısmem.
ben m3 kullanıyorum.ortalama bır lastık dıyebılırım.memnunum.ama yenı serılerde gelmıyor dıye bılıyorum.m5 ıyıdır.ama tutmuyor sanıyorsunuz 1 anda fecı tutuyor dıyorlar.tutarsız bır lastıkmıs.etut edenler yazarsa daha faydalı olur :)

Benim Hoşuma gidiyor ve bir çok Arkadasımın da tabiiki.
Twobrothers gibi bogucu ve aşırı bir sesi yok, 6000 Devre kadar kesinlikle rahatsız edici bir durum yok ama 7000 devirden sonra sanki Egzoz acılıyormus gibi ses vermeye baslıyor . Sesin en tatlı oldugu devir aralığı : 7 ila 11000 devir arası :)

aynen.7000de bızım exup acılıyo.(Honda Titanium Exhaust Valve (HTEV) ) ses oldukca farklılasıyor.
bende de tıger var.eskı nesıl.oldukca memnunum.daha hayvanısı duymadım.bu bıraz gorecelı.ben hömür hömür sevıorum.ozellıkle rolantısını.elbette akrep gıbı daha ınsancıllar var.tercıh meselesı.600rr a soba borusu taksan ses cıkar derler.vallahı dogru demısler :)


537668_10151383490668422_712281005_n.jpg
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aynen dediğin gibi. Zaten 7000 devre gelince Motor kendini atmaya baslıyor . Anlıyorsun :bounce:

O Çok tatlıdır abileri :)



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Son Karar 600RR derlerdi de anlamazdım. Sen git Hayabusayı SAT, 600RR ile yoluna devam et :)
Dün 400 KM lik br tur yaptım. Motorda en beğendiğim bölüm Beni yormaması oldu :) Hayabsa ile aynı yolu yaptıgımda kendimi yataga zor atıyordum yorgunluktan..
İkinci bölüm ise YAKIT kısmı oldu. 360 KM lik mesafede 80 TL yakıt tükettik RR ımla. Bu da 100 KM de 4.4 Litrelik bir degere denk geliyor... Üstelik yaklasık 30 KM boyunca 150 KM/H - 220KM/H aralıgında kullandım.
Soran arkadaslar için, Bu kasa Hondanın Tutturdugu en güzel kasadır . Ufak tefek miniciktir. Uzunyolda yormadan sizi götürebiliyor, Yakıt yakmıyor ve ok gibi hızlanıyor. 07-12 Model RR lar en az yakan 600CC lerdir...
Yeni kasaları iin aynı seyi söyleyemiyorum, Bir arkadasımızda var, 6 nın altına düşüremediğini söylüyor :)
o 2013 lü arkadaş heycanlı bi vatandaştır benimde arkadaşım var 4.3lt yaktığını iddaa ediyor 2013 kasayla zaten enjeksiyon sistemi aynı PGM-FI değil 600rr da bi üstü PGM-DSFI die bir enjeksiyon sistemi mevcut yenilerede mana bulmıyalım hepsi güzel :D
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bu 600rr da bahsettiğiniz 7 bin devirde coşma olayı nasıl bişey ya ? 600F te hiç olmuyo öyle şeyler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst