- Katılım
- 23 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,782
3 kasanin boyut farki nedir 1 aciklar msn bize ?
---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 01:14 ----------
1de bunun gibi bircok mesajin varken seni keske muhatap almasaydim dedim...bu konuyu bari hic etme kardesim.zaten az kullanici yazior,bi de senle ugrasmayalm
"Bilmem farkındamısınız ? Hondacılar, ninjacılar, japoncular... vs. sürekli gelip bizim konumuzu baltalamaya calışıyolar, biz ise hiç birine aynı şeyleq karşılık vermiyoruz(vermemeliyizde zaten), cünkü kuyruk acısı var onların, bizim yokki! Kuyruk acısı derken sadece mecaz anlamda değil, hem mecaz hem gerçek anlamda: kuyruklarının altındaki tekerlekler o kadar inceki, ybr den cbf'ten halice... Kalıp desen, oturuş pozisyonu desen racingle alakası yok.Yaralarının, yırtınmalarının sebebi budur bence."
---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 01:14 ----------
1de bunun gibi bircok mesajin varken seni keske muhatap almasaydim dedim...bu konuyu bari hic etme kardesim.zaten az kullanici yazior,bi de senle ugrasmayalm
"Bilmem farkındamısınız ? Hondacılar, ninjacılar, japoncular... vs. sürekli gelip bizim konumuzu baltalamaya calışıyolar, biz ise hiç birine aynı şeyleq karşılık vermiyoruz(vermemeliyizde zaten), cünkü kuyruk acısı var onların, bizim yokki! Kuyruk acısı derken sadece mecaz anlamda değil, hem mecaz hem gerçek anlamda: kuyruklarının altındaki tekerlekler o kadar inceki, ybr den cbf'ten halice... Kalıp desen, oturuş pozisyonu desen racingle alakası yok.Yaralarının, yırtınmalarının sebebi budur bence."

