Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Suzukiyi Satıp neden RR ?

Ben aslında hep 600RR' ım olsun istemiştim ama kısmet GSX-R dan yana oldu ama asıl mevzu 5500 devir ile 7000 7200 devir arası titreşim oluyodu aynalardan arkayı göremiyordum titreşimden, bu beni rahatsız ediyordu Nevşehirde bi arkadaşımınkinede bindim onunki 2007 modeldi aynı sıkıntıyı ondada gözlemledim. Ama cbr' ın sürüşü bana daha konforlu geldi değişik zevkler tatmak istiyorum diyebiliriz, aslında direk Ducati 848 denemeyi planlıyorum ama CBR' ın çizgileri beni daha çok cezbediyo hayırlısı artık...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ben aslında hep 600RR' ım olsun istemiştim ama kısmet GSX-R dan yana oldu ama asıl mevzu 5500 devir ile 7000 7200 devir arası titreşim oluyodu aynalardan arkayı göremiyordum titreşimden, bu beni rahatsız ediyordu Nevşehirde bi arkadaşımınkinede bindim onunki 2007 modeldi aynı sıkıntıyı ondada gözlemledim. Ama cbr' ın sürüşü bana daha konforlu geldi değişik zevkler tatmak istiyorum diyebiliriz, aslında direk Ducati 848 denemeyi planlıyorum ama CBR' ın çizgileri beni daha çok cezbediyo hayırlısı artık...

Hocam 2007 kasa bi arkadaşımda vardı az çok sürmüşlüğüm vardır ama titreşimin t si yoktu.Kullandığınız yağdan yada Egzantrik zincirinden olabilir.Aynı bölgenin motorlarının ikisindede o sorun gözüküyorsa sizin ustanız bi işi yanlış yapıyor :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Motosikletim bakımlı sıkıntısız bir motordu, Ankaraya sattım almaya gelen arkadaş motosiklet tamircisi dükkanı olan bilinçli bir şahıstı baktı sürdü denedi beğendi alıp gitti, bilmiyorum belkide ben çok titizim ama aynaya bakınca titreşimden ötürü arkamı görememek can sıkıcı benim için:) Neyse benim asıl amacım farklı teknolojiler farklı markalar denemek birazda :)
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
19
Herkese Merhaba,
3 ay kadar önce 2008 model bir 600 RR sahibi oldum.Ancak sizin kadar bilgili değilim forumları da okuyorum net bir cevap alamıyorum.Benim makine full depo 130 km falan gidiyor şehir içi.Öyle gaz falan da açmıyorum kullanan arkadaşlardan ricam makinede ne gibi sıkıntı olabilir ? yoksa bu yakıt sarfiyatı normaldir ?

Şimdiden çok Teşekkür ederim, Yardımlarınızı rica ederim..
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
normal degıl.ben de 2007 var.normal/sakin ya da biraz sport kullanımda 5.5-6 arası yakması lazım.ben son 10depodur bu sekılde yakıyorum.uzun-kısa-sdısı-ıcı karısık 5.5-6 arası.kı 97 oktan kullanıyorum.

senın dedıgıne gore 16 lıtre alsan 78lıraya 130km mı oluyor? gercekten fecı fazla. 60kurus yapıyor yanı 12lt/100km. pıstte anca o kadar yakar heralde 600rr.. bır bılene gostermekte fayda var dıye dusunuyorum.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Herkese Merhaba,
3 ay kadar önce 2008 model bir 600 RR sahibi oldum.Ancak sizin kadar bilgili değilim forumları da okuyorum net bir cevap alamıyorum.Benim makine full depo 130 km falan gidiyor şehir içi.Öyle gaz falan da açmıyorum kullanan arkadaşlardan ricam makinede ne gibi sıkıntı olabilir ? yoksa bu yakıt sarfiyatı normaldir ?

Şimdiden çok Teşekkür ederim, Yardımlarınızı rica ederim..

Kesinlikle normal değil. Ağzına kadar dolu bir makina 8 litre civarları yakıyor full 200+ kullanımda. Agresif kullanım değil. Uzay mekiği gibi kullanıyordum düşünün. En kısa zamanda servise gidin. Filtre-bujileri kontrol ettirin. Bir sıkıntı var sizin motorunuzda.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
2007 Sonrası Bütün RR larda 5 ile 7 Bin devir aralıgında İnce bir titresim oluyor. Bu titresim aynanın görüntüsünü hafifçe bozabiliyor. Normaldir yani. Eğer titresim yoksa O zaman bir sorun var derim :bounce:
Yakıt olarak 90-130 KM/H ARALıgında 4.3 Litre yakıyorum 100 KM'de..
100-200 Aralığında da 5.5 ile 6.5 litre arasında degişiyor..
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
19
Abicim çok saolun Teşekkürler.Bujileri 1500 Km önce değiştirdim.Hava filtreside orjinaldi değiştirmedim temizletip taktırmıştım.Sözde tüm bakımlarını yaptırdım :) En iyisi sağlam bir motosikletçiye götürmek.:pale:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
herkese selamlar arkadaslar bende 600rr meraklisiyim (simdiki motorum cbf1000) kullanan yada kullanmis arkadaslar diger 600 luklerle kiyaslama yapabilirler mi acaba? tabiki normal kullanim sartlari altinda yaris yapmicam :) boyum 1.82 kasa olarak kucuk kalmaz herhalde diye dusunuyorum ben ozellikle zxr 6 ile arasinda kaldim neyse cevaplarinizi merakla bekliyorum tskler iyi gunler
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Kullanimi rahat
yakiti ekonimik
servis agi genis
h.e.s.d. uzerinde geliyor (07 ve uzeri)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471

Ben Bu renk Kombinasyonunu 2010 olarak biliyorum. Belki 2009 Yılında da 2010 Model olarak satılmıs olabilir... Ayrıca benim en beğendiğim renktir :bounce:
Fiyatı 22 BiN küsür lü rakamlara düşebilir diye düşünüyorum...
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Tşk ederim yorum için Yeşil - Siyah 2010 model için görüşmeye gittim motosikleti beğendim bi kaç ezik çizik vardı gerçide, önemli boyutta değildide fiyatta anlaşamadık 22500' e kadar çıktım vermedi en son 22750 olur dedi o inatlaştı ben inatlaştım almadım bende hayırlısı artık başka motosikletlere bakıcaz kısmet...
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
wolrath tesekur ederim cevap icin peki boy konusu sorun olurmu cok kisa sure gsxr im vardi kucuk duruyordu cbr kasa sanirim biraz daha iri baska cevap yazacak yokmu :(
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
1.82yim ben de
893472_10151409300038422_227049573_o.jpg
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
A.s. simdiye kadar alper rr la bulustum. Ist rr cilar duzenleyeblrz aslinda

burasi bos oldugu icin vfr basliginda takiliorm genelde...
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
19
Abicim benimde motorcu 4-5 arkadaşım var.Genellikle 125 R lı bi arkadaşım var onla geziyorum. :) Eğer buluşma falan düzenlerseniz size katılmayı çok isteriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst