Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Arkadaslar merhaba. Sizlere birsey danismak isterim. 2007 ve ustu 600 rr almayi düşünüyorum. Bu motorlarda nelere dikkat etmek lazim
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla bilmiyorm belki de anlamadan devirli kullaniyordur bu nedenle yakiti dusuremiyor olabilirler. Ben RR lari seviyorm bunu 25Binli kmlerde satmayi ve Sifirini almayi planliyorm :)
600F lerde de 8000 devirlerde hizlanma hissediliyor fakat RR larda bariz anlasiliyor.
600luk racingler genelde şov amacli aliniyor ulkemizde. Bu neenle 3 yilin uzerinde racing almak cok risklidir. Tanidik bildik bir motor almanizi oneririm
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
grenajdan karar vermeyın sakın. 600 rr yag-su koy gerısını unut motordur ama koymassan da acıtır :) bakımlısı kmlısı uzmez ama cakalazın dedıgı gıbı ya tanıdıktan ya da usta baktıktan sonra alınır...


*ben kendım bakarken 7-8 lerde genelde hepsı temız yazıyordu :) yanına gıttıgımde anahtar kontak plastıgı bıle kırık olanı gordum.kafadan nasıl gırdıyse :) ya da 10000km de ama selesı yırtık olan. yahu o sele 10k da yırtılır mı? nası bı popo var sende dıyesım gelıyordu. sasıyı zaten sen bıle anlarsın. duzeltılmelerı. ama ınce ıscılık hafıf grenaj kırıkları bırlesım yerlerınde ozellıkle onemlı. motorun yattıgında nerelerı surtecegı bellı. egzantrık vs kesınlıkle usta dınlesın. 30000dıye alırsın lahmacun olmus motor cıkar :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Tşkler arkadaşlar. Bakalim hayirlisi. Bakıyoruz birseyler. Umarim temiz bir makina bulurum.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
burdan lınk atarsın almayı dusundugunde.fıyat aralıgı ıl vs soylersen bız de bakarız ;)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Arkadaşlar lastik basınçlarınız sokak (street) için kaç psi ? Front 36 - Rear 42 çıkıyor her yerde karşıma doğrumudur teyit etmek istedim...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
evet.artcılı da aynı.zaten arka maşada da yazar ;)



dogu ıllerı ya da servıs bulunmayan ıllerden ss alma taraftarı degılım ben.1-2 fazla verıp buyuksehırlerdekı bakımlı motorlar tercıh edılmelıdır.15000tl mı lımıt?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Merhaba arkadaşlar. Sizce bocek kasa yamaha r6 mi. Honda 600 rr mi ?. Belki aranizda benim gibi bu iki model arasinda kalipta 600 rr almis birisi vardir diye umud ediyorum :) . Birde eger ikisinide artilari eksileri olarak degerlendirirseniz kendi acinizdan. Can kulagi ile sizleri dinlerim :).
Bu arada beni en cok ilgilendiren tork. Ve yakit sarfiyati. Belirtilertmek isterim.
Iyigclr
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
yakıt,surus dınamıgı(oturus pozısyonu rahatlıgı & H.E.S.D),servıs agı olarak RR agır basıyor.ben 4.6 yaktırmayı basardım.daha dusuklerını de duymadım degıl.hesap et ıste :)
torktan kastın daha fazla mı yoksa alt devırde mı olması? 600luklerın tumunde 7-8.000 oncesı zayıf kalıyor. hatta er6 dan sonra bıle sana zayıf hıssettırebılır. lakın RR alıyorsun. adı ustunde racıng replıka. amac bellı :) fılmlerdekı gıbı. goster ama elletme yok rr da :) devırlı kullanacaksın kı ısın zevkı olacak. devırlıden kastım apacı gıbı her vıteste tatata redlıne degıl elbette. 7.000 uzerı orgazm sebebı zaten ;)
ben 2006 guncel kasa r6 yı cok begenıyorum.kırmızı-beyaz rengı ozellıkle.20.000dd lı devır gostergesı vs si, albenısı cok olan bı motor.lakın mumkunse turlaman lazım.servıs olayını bı arastırman lazım.mantık mı duygusal mı olay.bu onemlı.ben bıraz daha mantık dedım.bocek kasa konusunda fazla bı yorum yapamayacagım.ama 07-12 daha guncel kasa olan RR benım acımdan kesınlıkle agır basıyor.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
yakıt,surus dınamıgı(oturus pozısyonu rahatlıgı & H.E.S.D),servıs agı olarak RR agır basıyor.ben 4.6 yaktırmayı basardım.daha dusuklerını de duymadım degıl.hesap et ıste :)
torktan kastın daha fazla mı yoksa alt devırde mı olması? 600luklerın tumunde 7-8.000 oncesı zayıf kalıyor. hatta er6 dan sonra bıle sana zayıf hıssettırebılır. lakın RR alıyorsun. adı ustunde racıng replıka. amac bellı :) fılmlerdekı gıbı. goster ama elletme yok rr da :) devırlı kullanacaksın kı ısın zevkı olacak. devırlıden kastım apacı gıbı her vıteste tatata redlıne degıl elbette. 7.000 uzerı orgazm sebebı zaten ;)
ben 2006 guncel kasa r6 yı cok begenıyorum.kırmızı-beyaz rengı ozellıkle.20.000dd lı devır gostergesı vs si, albenısı cok olan bı motor.lakın mumkunse turlaman lazım.servıs olayını bı arastırman lazım.mantık mı duygusal mı olay.bu onemlı.ben bıraz daha mantık dedım.bocek kasa konusunda fazla bı yorum yapamayacagım.ama 07-12 daha guncel kasa olan RR benım acımdan kesınlıkle agır basıyor.

:) dedigin gibi mantikli düşündugum zaman rr diyorum kendi kendime. Ama duygusal baglamda bocek kasa kırmızı beyaz 20 dd r6 diyorum. Sebebide her devirde tork. Er6 2 silindirli olmasina ragmen dusuk devirde okadar belli etmesede 7000 dd torkunu fazlasiyla hissettiriyordu. Her Nekadar az biraz titresede. Son hiz olarak iki kisi rahatlıkla 220 lere cikabiliyorduk kendisiyle. Ama zamanla anladimki ben 4 silindirli bi makina sahibi olmalıyım. Sebebi hem ses hem son hiz. Hemde görüntü. Sanirim bu haftasonu bi hannspree bakmaya gidicem. Sonucu buradada paylasirim sizinle.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
r6 da her devırde tork oldugunu kım soyledı sana ? :) guc-tork egrısı dıye bısey var. yuksek devırlı makınalarda torku dusuk devıre yayamazsınız.(atmosferık oldugumuz ıcın)
bu sekılde beklentı varsa mt*03 teklıf ederım :) 2000 devırde tekere gelıyor ;)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Sanirim haklisin :) mt 03 tek silindir oldugu icin torku yuksek olabilir fakat titreşim kacinilmaz.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-son-5-gun-satildi-satildi-acil-satiliktir-134299622/detay

Varmı ilan üzerine fikri, düşüncesi olan ? Gidip bakmaya değermi acep ? Sanki egzoz kuyruk kısmında bi yamukluk var, simetrik durmuyo, yoksa sadece resimde mi öyle gözüküyodur ?
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-son-5-gun-satildi-satildi-acil-satiliktir-134299622/detay

Varmı ilan üzerine fikri, düşüncesi olan ? Gidip bakmaya değermi acep ? Sanki egzoz kuyruk kısmında bi yamukluk var, simetrik durmuyo, yoksa sadece resimde mi öyle gözüküyodur ?

Kuyruk yamuk gibi duruyor. Birde grenajlar boyalı yada orjinal grenajlar değil.
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
89
Arkadaşlar merhabalar. adım faruk bundan sonra ben de sizinleyim aranıza kabul ederseniz tabi :) önce kısaca bi hikayemi anlatayım :) kendimi bildim bileli motosiklet hayalim var. ocakta gerçekleştirmek için yola çıktım. Nickimi aldıgımda niyet buydu. cbr250 alacaktım ama aklımda hep yzf r125 vardı gece para yanımda yattım sabah gidip cbr250 alıcaktım ama öyle olmadı sabah kalbimi takip ettim ve Yzf - R125 aldım. 6 ayda 10000 km yapıp sattım.. yarın da 2013 model 900 kmde bi 600 RR Repsol alıyorum inşallah.. Ankaradan alıp getircem istanbula.. dikkat etmem gereken bir konu var mı sizin tecrübelerinizi konuştracagınız :) yani r125 den direk 600 RR biraz ters mi oldu bilmiyorum ama arada 250likler de kullandım çok basit geliyor. ona güvendim. üzerimdeki şey cahil cesareti değil bilinçliyim bu konularda çok şükür eğer gelirken sıkıntı yaşarsam Honda güvenli sürüş eğitimi 3 ve 4 ü alacağım hemen. sizin yol için önerileriniz neler ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
RR 'a bindiğin zaman Zaten aradaki dağlar kadar farkı anlayacaksın fakat yine de belirtmek isterim ki aşırı derecede bir acemilik yasayacaksın...
Söyle düşün ben 18 Bin KM CBR600F Kullandıktan sonra R1 'e geçtiğimde Akılalmaz hızlı gelmişti bana R1...
Yine Aynı sekilde R1 den Hayabusaya geçtiğimde 2. Vitesten sonra zaptedilemez bir güçle karşıkarşıya kalmıstım..
Muhtemelen 125 likten 600CC ye geçtiğinde aynı seyleri hissedeceksin. Dikkat etmen gereken ; Gazı temkinli kullan. Bazan istesen de bırakamayacaksın :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst