- Katılım
- 26 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,207
Arkadaslar merhaba. Sizlere birsey danismak isterim. 2007 ve ustu 600 rr almayi düşünüyorum. Bu motorlarda nelere dikkat etmek lazim
Hayırlı olsun engin.İnş kafana göre bir makina bulursun.Er6 satıldı herhalde.Arkadaslar merhaba. Sizlere birsey danismak isterim. 2007 ve ustu 600 rr almayi düşünüyorum. Bu motorlarda nelere dikkat etmek lazim
Hayırlı olsun engin.İnş kafana göre bir makina bulursun.Er6 satıldı herhalde.
Bu 3 ilanı yorumlar mısınız? Turuncu çok iyi duruyor ama adamın yazdığı açıklamaya baksatmaya niyeti yok herhalde
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...erli-600rr-binicisini-uzmeyen-136223690/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-600rr-honda-2006-model-136088759/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cigeri-saglam-136350612/detay
yakıt,surus dınamıgı(oturus pozısyonu rahatlıgı & H.E.S.D),servıs agı olarak RR agır basıyor.ben 4.6 yaktırmayı basardım.daha dusuklerını de duymadım degıl.hesap et ıste
torktan kastın daha fazla mı yoksa alt devırde mı olması? 600luklerın tumunde 7-8.000 oncesı zayıf kalıyor. hatta er6 dan sonra bıle sana zayıf hıssettırebılır. lakın RR alıyorsun. adı ustunde racıng replıka. amac bellıfılmlerdekı gıbı. goster ama elletme yok rr da
devırlı kullanacaksın kı ısın zevkı olacak. devırlıden kastım apacı gıbı her vıteste tatata redlıne degıl elbette. 7.000 uzerı orgazm sebebı zaten
ben 2006 guncel kasa r6 yı cok begenıyorum.kırmızı-beyaz rengı ozellıkle.20.000dd lı devır gostergesı vs si, albenısı cok olan bı motor.lakın mumkunse turlaman lazım.servıs olayını bı arastırman lazım.mantık mı duygusal mı olay.bu onemlı.ben bıraz daha mantık dedım.bocek kasa konusunda fazla bı yorum yapamayacagım.ama 07-12 daha guncel kasa olan RR benım acımdan kesınlıkle agır basıyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-son-5-gun-satildi-satildi-acil-satiliktir-134299622/detay
Varmı ilan üzerine fikri, düşüncesi olan ? Gidip bakmaya değermi acep ? Sanki egzoz kuyruk kısmında bi yamukluk var, simetrik durmuyo, yoksa sadece resimde mi öyle gözüküyodur ?