Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Henüz doğru düzgün foto çekmek kısmet olmadı ama bir iki tane atayımda renk olsun...

1n65.jpg


dz96.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
merhaba arkadaşlar bende 600rr bulma çabası içerisindeyim.15 bin tl param var.fakat 2007 kasa arıyorum.boya takıntım yok.veya değişen aşırı olmamak kaydı ile tabi.kaza filan olsun kımse istemez ama illaki oluyor.sonuç olarak bu fiyata bu model satmak isteyen olursa görüşüp almak isterim.iyi forumlar.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bütçeni 20 Lere yaklaştırırsan Güzel birşeyler yakalayabilirsin :bounce:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
5000 ucuza aldigini dusunup sonra totalde 5000 masraf cikinca pisman olabilirsin
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
20000 tl yi RRa ayirirsak kac modellere yanasabiliyoruz? yoksa bosver kas 0 al mi dersiniz. malum kullanici kitlesi (forumdaki sizleri tenzih ediyorum) bolca Apaçi ihtiva ediyor da...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Valla tanidik degilse ben olsam incigine cincigine bakarm. Ben mesela lokal boyayi bile serviste kayit tutturdum ama bu musteri profili cok zor trde.bakimli yazar yag filtresi zift gibidir vs.Dedgn gibi feci redlineci tayfa var. aksesuara bagli olarak 18.5 19 dan baslar bence temizi 07 kasanin.
15e alacagiz 07 felegin cemberinden gecmistir :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Bu arada 0 rr alacak kadar para varsa ben olsam 5000km doldurmamis duzgun 636 alirdim...
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
cevaplar için teşekkürler arkadaşlar arayışa devam.hayırlısı olsun.aklımda kawada var ıkısınede bakıyorum 2005 kawa var bir tane cok hos ama bakalım
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
600RR arka kuyruk ince Ve kibar olsa daha yakışıklı olacak. R6 çok daha keskin arka kuyruk.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motoruna Temiz bakan bir Kullanıcı neredeyse Sıfır fiyatını istiyor :) (Mesela Ben :p )
Bu nedenle Sıfır almanızı tavsiye ederim :bounce:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
eldeki parayı 17 bin tl ye cıkardım hala 2007 kasa 600 rr alamıyorum.2007-2008 kasalar 19-20-21 arası fıyat cekıyorlar.cok fazla gibi
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Sifiri ne kadar? 31550 masraflar haric.
6 yasinda bir motor % 40 deger kaybetmis. Ne kadar daha dusmesini bekliyorsunuz?


kisin fiyat duser diolar ama motor bulmk da zorlasior ayni oranda. Bu yuzden ben katilmiorum fiyat dusme olayina. Temuz motor her mevsim ayni fiyata gider :)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Düşer motor Kışın . Bekle biraz daha :)

beklemek zor 6 aydır motorsuzum :)

Sifiri ne kadar? 31550 masraflar haric.
6 yasinda bir motor % 40 deger kaybetmis. Ne kadar daha dusmesini bekliyorsunuz?


kisin fiyat duser diolar ama motor bulmk da zorlasior ayni oranda. Bu yuzden ben katilmiorum fiyat dusme olayina. Temuz motor her mevsim ayni fiyata gider :)

sence ne kadar olmalı.zamanında yıl 2007 de bu motoru o olarak 18-19 bın tl ye alınmıs.motor degerlenmıs olabılır kı o zamanın sartları ıle sımdıkı bır degıl.en temız 2007 nın hakkı 19 bin tl bence
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
113
Beyler Selamlar

Bende Honda CBR 600 RR arıyorum.
Bütçem 20.000-21.000 TL (Maksimum).
Sıfırı 31.500 o da vergiler plakalar vs hariç. Egzoz değiştirme masrafınıda koymuyorum.
O yüzden maksimum 21.000 TL'ye temiz sorun çıkarmayacak bir 600 RR arıyorum.
Ne diyorsunuz arkadaşlar bulabilir miyim?
Bir an önce almak istiyorum 3 aydır bakıyorum bir türlü kafama yatan bulamadım.
İstanbul Avrupa yakasındayım.
Mesela 1 tane 2009 model buldum 22.000 KM'de 20.000 TL istiyor. Sizce eder mi?
Kesin alıcıyım böyle bildiğiniz temiz bir 600 RR varsa talibim.
Ayrıca hiç motordan anlayan tanıdığım olmadığı için 2. el alırken istanbul içi özellikle ataköy ve civarında bana yardım edebilecek olan birileri var mı acaba? Ücreti yol masraflarını fln fazlasıyla karşılarım yeter ki temiz bir motor alayım.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
2009 sorunsuz ise 20000tl iyi bir rakam.

engin : abi dedım ya. temız kmsi fazla olmayan 07 18.5 dan baslar dıye. aynı seyı soyluyoruz yani..


bugun temizlik yaptık sonrasında da riva...

bikac kare paylasayım :thumleft:

1174790_10151726701138422_1311063545_n.jpg

15085_10151726703778422_1088571432_n.jpg

1234525_10151726702808422_1658091503_n.jpg
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Arkadaşlar pilot power 3 lastik hakkında görüş belirtebilirmsiniz kullanıcı yorumlarına ihtiyacım var, lastik tavsiyesinede açığım şu anda kafamda Metzeler M5 var ama nereye sorsam hep eski tarihli mevcut ellerinde :/
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
eskı tarıhlı lastık ıle yenı ama dıs kalınlıgı azalmıs lastık arasında pek fark yok.benım de lastıkler yepyeni ama 2011 oldugu ıcın seneye degıstırmeyı dusunuyorum.tercıh etme bence,senı ceker bı de fıyatı uygun tutarlar cunku.
pılot power 3 hakkında yanlıs hatırlamıyorsam cbr 250 baslıgında yorum yapılmıstı.elbette daha yuksek cc lerdekı tecrubelere ıhtıyacımız var daha real bır gorus ıcın :)
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Merhabalar herkese..
Bende yeni sezonda 600 rr ile baslamak istiyorum bakalim..bundan once gv 250 vardi..oradaki forum cok aktifti..ama burasi sanirim biraz zayif..arkadaslar kullanmaktan firsat bulamiyor sanirim foruma bakmaya ya da uye olmaya :D
Okudugum kadariyla 2007 ve sonrasi tavsiye ediliyor..benimde butceme uygun olan 2007-08 model olacak sanirim..
Sizde 600 rr ile ilgili hazirda servis manueli olan mevcut mu acaba ? Biraz bakip incelemek istiyorum..( kac km de neler hangi parcalar degisiyor gibi )
Simdiden tesekkuler ,kazasiz surusler herkese..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst