Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Bu 600RR'ın da çok enteresan piyasası var. 2007 sonrası yeni kasalara bakıyorum. 16 binden başlamış, 22-23 bine kadar çıkıyor. Kilometrelerde zaten 25-30 bin civarı genelde.

25-30bin km'de, boyasız, 2007-2008 model, temiz sayılabilecek bir 600RR'ın ederi sizce nedir?

17-18'e temizini bulursun derseniz ona göre para biriktiricem 600F'i satıp alacağım. Ama yok 22'den aşağısına temiz bulamazsın, temizini de kimse vermez derseniz 600F'e devam 1 sene daha.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Bu 600RR'ın da çok enteresan piyasası var. 2007 sonrası yeni kasalara bakıyorum. 16 binden başlamış, 22-23 bine kadar çıkıyor. Kilometrelerde zaten 25-30 bin civarı genelde.

25-30bin km'de, boyasız, 2007-2008 model, temiz sayılabilecek bir 600RR'ın ederi sizce nedir?

17-18'e temizini bulursun derseniz ona göre para biriktiricem 600F'i satıp alacağım. Ama yok 22'den aşağısına temiz bulamazsın, temizini de kimse vermez derseniz 600F'e devam 1 sene daha.

Kardeş f i satıp neden rr a geçmek istiyosun ki? değmez bence ara da uçurumlar kesinlikle yok kendi motorum f , rr da kullandım çok bir fark yok fakat görünüşünden dolayı falan dersen bişey demem zevkler renkler,yazıdıklarımı ukalalık olarak algılama sakın yardımcı olmak için yazdım,satmayın arkadaşım F lerinizi aaa :p
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Bu 600RR'ın da çok enteresan piyasası var. 2007 sonrası yeni kasalara bakıyorum. 16 binden başlamış, 22-23 bine kadar çıkıyor. Kilometrelerde zaten 25-30 bin civarı genelde.

25-30bin km'de, boyasız, 2007-2008 model, temiz sayılabilecek bir 600RR'ın ederi sizce nedir?

17-18'e temizini bulursun derseniz ona göre para biriktiricem 600F'i satıp alacağım. Ama yok 22'den aşağısına temiz bulamazsın, temizini de kimse vermez derseniz 600F'e devam 1 sene daha.

Dostum enterasanki durumu özetliyim.

2011 senesinde 2008RR'ı 16.000'e aldık... 23.000Km. Sol grenajda ufak bir lokal boya vardı o kadar. Tertemiz, kazasız motordu.
2009 senesinde 2006RR'ı 30.000 küsür binde aldık arkadaşa. 13.750 - garaja sokarken arka kuyrukta oluşan ufak bir çizik harici tertemiz motor...

Ulan şimdi bakıyorum aynı motorlar;
2008RR emsalleri 18-19
2006 emsalleri 15 civarı. :mrgreen:

Bence fiyat 16-7 olmalıdır. Zaten kış geliyor, bu saaten sonra daha fazla verilmez motora. 2008RR için temizliğine ve aksesuara göre maximum 18.500 verilir.

Umarım temiz ve ederinde bir motor denk getirirsiniz. Boya takıntınız olmasın. Egzantirik-dişli-zincir-lastik sorunları +1500-2000TL tutuyor.
Ciğeri sağlam olsun yeter :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
hocam mıllet kar yapmanın pesınde her yıl eskıyen makınanın fıyatı her yıl artıyor...
tamam malı aldın bındın 10.000 km yok ben 20 ye aldım dıyor ama 10.000km eskıttın makınayı hıc bunu dusunmyor ınsanımız tıcaret zıhnıyetımız cok farklı ınsanlar bırbırıne guvensızlesıyor boylece
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Kardeş f i satıp neden rr a geçmek istiyosun ki? değmez bence ara da uçurumlar kesinlikle yok kendi motorum f , rr da kullandım çok bir fark yok fakat görünüşünden dolayı falan dersen bişey demem zevkler renkler,yazıdıklarımı ukalalık olarak algılama sakın yardımcı olmak için yazdım,satmayın arkadaşım F lerinizi aaa :p

Normalde 600rr alacaktım, fakat titiz bir arkadaşımın temiz 600f'i denk gelince kaçırmayayım dedim. Çocuk bekliyorlar, araba almak için ara verdi motora. Onu alınca, aklım RR'da kaldı. Mantığım ne suçu var 4-5 bin liranın ikiside iki tekerlekli diyor, aklım RR diyor. Bakalım nasip, şöyle sedefli kırmızı beyaz denk getirebilirsem :)

Dostum enterasanki durumu özetliyim.

2011 senesinde 2008RR'ı 16.000'e aldık... 23.000Km. Sol grenajda ufak bir lokal boya vardı o kadar. Tertemiz, kazasız motordu.
2009 senesinde 2006RR'ı 30.000 küsür binde aldık arkadaşa. 13.750 - garaja sokarken arka kuyrukta oluşan ufak bir çizik harici tertemiz motor...

Ulan şimdi bakıyorum aynı motorlar;
2008RR emsalleri 18-19
2006 emsalleri 15 civarı. :mrgreen:

Bence fiyat 16-7 olmalıdır. Zaten kış geliyor, bu saaten sonra daha fazla verilmez motora. 2008RR için temizliğine ve aksesuara göre maximum 18.500 verilir.

Umarım temiz ve ederinde bir motor denk getirirsiniz. Boya takıntınız olmasın. Egzantirik-dişli-zincir-lastik sorunları +1500-2000TL tutuyor.
Ciğeri sağlam olsun yeter :)

Teşekkür ederim detaylı cevap için. Temiz kullanılmışını denk getiremesekte, 2bin lira harcayıp temiz hale getirebiliyoruz yani.
Peki komple boyalı RR'lar için yorumun nedir? (ilanlarda görmüşsündür, sola yatırdım, komple boyattım vs. vs.)
Boya takıntım yok, işçilikte sıkıntı yoksa, benim için boyalımış değilmiş o kadar önemli değil. Ucuza alınıp, ucuza satılıyor ne de olsa.

hocam mıllet kar yapmanın pesınde her yıl eskıyen makınanın fıyatı her yıl artıyor...
tamam malı aldın bındın 10.000 km yok ben 20 ye aldım dıyor ama 10.000km eskıttın makınayı hıc bunu dusunmyor ınsanımız tıcaret zıhnıyetımız cok farklı ınsanlar bırbırıne guvensızlesıyor boylece

Kar edecem diye piyasayı yükseltiyorlar. Sonra satamıyorlar motorları :) Millet kaç aydır hyosungları satamadı. Ben 2012 model 8binde sağa yatmış hyosung'u 8'e aldım 2 ay bindim, ilana koydum, bir hafta sonra 12bin km'de 7750'e sattım. 250 lira zarar ettim gibi görünüyor ama 4bin km yol yaptık beraber. O da onun hakkı :)

Mesela şu alınabilir bir motor gibi sanki?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz600rr-fiyat-dustu-141256112/detay
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Normalde 600rr alacaktım, fakat titiz bir arkadaşımın temiz 600f'i denk gelince kaçırmayayım dedim. Çocuk bekliyorlar, araba almak için ara verdi motora. Onu alınca, aklım RR'da kaldı. Mantığım ne suçu var 4-5 bin liranın ikiside iki tekerlekli diyor, aklım RR diyor. Bakalım nasip, şöyle sedefli kırmızı beyaz denk getirebilirsem :)



Teşekkür ederim detaylı cevap için. Temiz kullanılmışını denk getiremesekte, 2bin lira harcayıp temiz hale getirebiliyoruz yani.
Peki komple boyalı RR'lar için yorumun nedir? (ilanlarda görmüşsündür, sola yatırdım, komple boyattım vs. vs.)
Boya takıntım yok, işçilikte sıkıntı yoksa, benim için boyalımış değilmiş o kadar önemli değil. Ucuza alınıp, ucuza satılıyor ne de olsa.



Kar edecem diye piyasayı yükseltiyorlar. Sonra satamıyorlar motorları :) Millet kaç aydır hyosungları satamadı. Ben 2012 model 8binde sağa yatmış hyosung'u 8'e aldım 2 ay bindim, ilana koydum, bir hafta sonra 12bin km'de 7750'e sattım. 250 lira zarar ettim gibi görünüyor ama 4bin km yol yaptık beraber. O da onun hakkı :)

Mesela şu alınabilir bir motor gibi sanki?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz600rr-fiyat-dustu-141256112/detay

Kazası yksa ben bunu 17-17.5 arası alırdım.Elcik ,manet , eksoz , yani aksesuar var.Kilometre iyi.Alınır diyorum ben.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motor piyasası oldukça gariptir. Öyleki 2004 Model Motor da 25000KM DE; 2008 Model de 25000KM de ; 2012 Model de 25000 KMde :)
Ben 2 Yıl önce 21000 KM de 600F 'i 10150 TL ye aldım :) 17000 km kullandıktan sonra, 12000 TL ye sattım. Su an o motor Osmaniyede ve 14000 TL istiyorlar :) Ama KM si doğru :queen:
600F bu ülkede Kullanılacak en ideal motordur bana göre. Hem ucuz Hem parça sıkıntısı yok Hem ustası çok ... E Hızı ve görüntüsü de yerinde yani... Bütcesi uygun olmayanlar için kesinlikle tavsiye ederim.. Kullanımı cok zevklidir.
Sen neden RR biniyorsun Derseniz, Ben F ten sonra ; R1 ve Hayabusa aldım. Kullandım, Sattım. Fakat fazla güc fazla tehlike demektir. E biraz da Pimpirikli ve MANYAK olmanın etkisiyle Hem kullanımı güzel olan hem de görüntüsü hızı yerinde olan , Hem de Yeni alayım 20.000 KM ye kadar Başım ağrımaz düşüncesiyle 2011 Model bir RR aldım. Sadece Zevk yapıyorum. Bazan haftada 100 km ; Bazan 20 Günde 100 Km; Bazan da 1 Günde 400 KM yapıyorum...
Her Motorun bir alıcısı çıkar arkadaslar. Bu nedenle SATICILARA Suç atmamak lazım. İkinci el bir RR 'a Sıfırından fazla para isteyen adamlar var aramızda :thumleft:
Ama Temiz bir F in piyasası 11-13 arasıdır...
2007-2008 RR ların piyasası da 17 - 20 arası olmalıdır diye düşünüyorum...
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Motor piyasası oldukça gariptir. Öyleki 2004 Model Motor da 25000KM DE; 2008 Model de 25000KM de ; 2012 Model de 25000 KMde :)
Ben 2 Yıl önce 21000 KM de 600F 'i 10150 TL ye aldım :) 17000 km kullandıktan sonra, 12000 TL ye sattım. Su an o motor Osmaniyede ve 14000 TL istiyorlar :) Ama KM si doğru :queen:
600F bu ülkede Kullanılacak en ideal motordur bana göre. Hem ucuz Hem parça sıkıntısı yok Hem ustası çok ... E Hızı ve görüntüsü de yerinde yani... Bütcesi uygun olmayanlar için kesinlikle tavsiye ederim.. Kullanımı cok zevklidir.
Sen neden RR biniyorsun Derseniz, Ben F ten sonra ; R1 ve Hayabusa aldım. Kullandım, Sattım. Fakat fazla güc fazla tehlike demektir. E biraz da Pimpirikli ve MANYAK olmanın etkisiyle Hem kullanımı güzel olan hem de görüntüsü hızı yerinde olan , Hem de Yeni alayım 20.000 KM ye kadar Başım ağrımaz düşüncesiyle 2011 Model bir RR aldım. Sadece Zevk yapıyorum. Bazan haftada 100 km ; Bazan 20 Günde 100 Km; Bazan da 1 Günde 400 KM yapıyorum...
Her Motorun bir alıcısı çıkar arkadaslar. Bu nedenle SATICILARA Suç atmamak lazım. İkinci el bir RR 'a Sıfırından fazla para isteyen adamlar var aramızda :thumleft:
Ama Temiz bir F in piyasası 11-13 arasıdır...
2007-2008 RR ların piyasası da 17 - 20 arası olmalıdır diye düşünüyorum...


Temiz arabaya veya motora her zaman biraz fazla veririm,Tamire vereceğine temiz aracın sahibine vermek gerek.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Arkadaslar, kazasız olduğu iddaa edilen 2008 model 600 rr için 16000 tl fiyat düşük değil mi? Yoksa kışın zaten bu fiyat civarlarında oluyor da adam şimdiden mi kış fiyatı istiyor? :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
*16000tl ye temız & kazasız 2007 varsa talibim. tabi temiz SS anlayısınıza baglı bu :)

**şile yolu sonrası temızlık & bakım yaptık. mutluyuz :)


1385244_10151798992673422_936205298_n.jpg
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
2006 Model 24 BİN Km De Aldım 27 BİN KM Şuan Ağır bakımlarını yaptırdım böyle keyif alacağımı bilmiyordum Bu Makina Çok Nalet :) Aydın Otobanında 291 Gördük..





 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Bende de vardı hocam 2006 model aynısından :) 5. vites sonunda 272 gördüm de 6. vitese takamadım, otobanda değildim korktum biraz :) 291 de 6. vites dayanıyor mu sona
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Ben 290 yapsın beklemezdim 600rr'da fakat cidden bu hızlara ulaşıyor

otobanda güzel yardırdı :cherry:
Yada muratın rr' fena kaçıyor anlayamadım
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Kaçar ya, ufak bi makine değil sonuçta :D
ben de bu hafta 2008 600 rr ya da 2007-2008 r1 almayı düşünüyorum ama forumda başlık açmaya korkuyorum, millet yine yüklenecek konu sahibine diye :D
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
Ben 290 yapsın beklemezdim 600rr'da fakat cidden bu hızlara ulaşıyor

otobanda güzel yardırdı :cherry:
Yada muratın rr' fena kaçıyor anlayamadım

Ve Tanrı Moturu Yarattı Diyelim :) Lastiklerim bitik cem biraz geç hızlanıyor gergi ve zinciri arka zinciri değiştirdim lastikler kaldı. bakalım uygun bulucaz mı acaba
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Ah ah, bir gün nasipse benimde 600RR'ım olacak, 2-3 sene sonrada 1000RR'a geçeriz nasip olursa. Şimdilik 600F'le devam
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Eski Kasaları bilmem Ama Bizim kasalar 280 KMH üzerini göreceğini pek sanmıyorum. Ben Bir kere denedim ; 272 KMH gördüm. Fazlasına zorlamadım giderdi biraz daha sanırım.
Onun dısında 220 ye bile pek çıktığımı hatırlamıyorum :)
Ki zaten bana Fazlasıyla yetiyor 7 bin devir ile 11 bin devir aralığı :bounce:
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Eski Kasaları bilmem Ama Bizim kasalar 280 KMH üzerini göreceğini pek sanmıyorum. Ben Bir kere denedim ; 272 KMH gördüm. Fazlasına zorlamadım giderdi biraz daha sanırım.
Onun dısında 220 ye bile pek çıktığımı hatırlamıyorum :)
Ki zaten bana Fazlasıyla yetiyor 7 bin devir ile 11 bin devir aralığı :bounce:


Al bendende o kadar.Arkadaşlar ve kardeşlerim kafa yapıyorlar bizimle,sana mobilet alalım falan.200-210 üzeri çok nadir çıkıyorum.
90-100 civarlarında vites küçültüp bir kopartıyorum, o , bana yetiyor.200 civarında serbest bırakıp yanaşıyorum sağa.Fakat kesinlikle risk içermeyen bölgelerde tabii.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Hocam yeni modeller için neden öyle acaba? 2006 modelde, en son kaç görürüm diye denemedim ama 290a çıkar diye düşünüyorum, siz 280 demişsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst