- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 731
Suzukiyi Satıp neden RR ?
Ben aslında hep 600RR' ım olsun istemiştim ama kısmet GSX-R dan yana oldu ama asıl mevzu 5500 devir ile 7000 7200 devir arası titreşim oluyodu aynalardan arkayı göremiyordum titreşimden, bu beni rahatsız ediyordu Nevşehirde bi arkadaşımınkinede bindim onunki 2007 modeldi aynı sıkıntıyı ondada gözlemledim. Ama cbr' ın sürüşü bana daha konforlu geldi değişik zevkler tatmak istiyorum diyebiliriz, aslında direk Ducati 848 denemeyi planlıyorum ama CBR' ın çizgileri beni daha çok cezbediyo hayırlısı artık...