Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
yok artik. en cok satan ss nin basligi en kalabalik motor forumunda bombos:-D
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
:)

hadi bi tane foto koyalım sizin hatrınıza hehe

945404_10151487954688422_606146603_n.jpg
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
8 senelik başlık sekiz sayfa olmamış daha :D RRcılar gazlamaktan internete vakit bulamıyor herhalde :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
varsa sorunuz ya da merak ettıgınız baska bır bılgı , kullanıcı olarak yardımcı olalım arkdaslar :)


bugunden bir kare :)

sonradan gelen 2 adet yenı kasa 636yı cekmek nasıp olmadı ama,

hayabusa-zx10-600rr-vfr800-1000rr-cbf1000-600f vs vs :):)

575460_10151498537038422_1316752990_n.jpg
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
1000rr başlığıda 7 sayfa:mrgreen: demek no problem. Neyse barış biz canlandıralım bu topiği hep cbr250 olmuyor:mrgreen: sen cbr250den sonra bunu aldın değilmi nasıl sıkıntı yaşadınmı ufak bir kazan olmuştu sanırım onun haricinde.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
kaza degıl mallıgım oldu :) 5kmh ıle :D neyse o konuyu kapatalım hehe

alısıyorum gıttıkce . hanı hafıften sahıplenırsın,arada sımarırsın yapman gerektıgınden fazla yaparsın bazı seylerı.ha onlar basladı bazı bazı :D 1 sene dıye zaman vermıstım kendıme.o kadar surmeyecek kasarlanmam :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
sürmez sürmez çok kötü dönem :) tam kaşıntı zamanı işte arada kaptırıp viraja sert girdiğinde yusuf yusuf oluyo insan:mrgreen: bende c.tesi bursadan yalovaya gelirken yalova inen rampa var orda bir virajda kaptırmışım kendimi ortasında yusuf geldi yanıma uzun zaman olmuştu hasret giderdik :queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbr-600rr-depo-pad,cbr-600rr-tank-pad,cbr-600rr-depo-yan-pad.cbr-125576863/detay/

arkadaşlar ihtiyacı olacak olana,
stunt pad,
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar Hangı Değerde Hangı Marka yağı kullanıyorsunuz acaba ?
2011 600RR için...


Ayrıca Tam olarak Kac lıtre yağ alıyor ? Fıltre degısımıyle bırlıkte?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
3.3 Litre Alıyor olayını anlamadım. Kullanım Kıtapcıgında 2.8 Litre yazıyor ve 2.8 lıtre koydugunda gösterge tam dolu gösterıyor?
Ayrıca servıslerle görüştüm onlar da 2.8-2.9 lıtre dedıler...
3300 GR yağ cok fazla gelır bu motorlara...
Bugun degısımı yaptık, Castrol 10-50 Yağ - Orjınal Yağ Fıltresi.. Fıltre degısımı ıle bırlıkte 2.8 Lıtre Yağ aldı...


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
:queen: hareketlenmeye başladı bura :cat: hayırlı kazasız olsun vd 4762 :cat: virajlara yavaş gir uşağum :mrgreen::rendeer:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Bende cevabını bilmediğin soruyu neden cevapladın onu anlamadım

1.herseyı kullanım kıtapcıgına gore mı yapıyorsunuz? bknz. yag degısımı perıyotları en basıtınden.
2.YETKILI servıste yapılanları yazdım.sokak arasından degıl.
3.yurtdısı sıtelerı arastırırsanız 2.8-3.3 arası yazar,fıltre degısımı ıle beraber.eger komple motor ınmıssse 3.5 a kadar alır yazar.

bılıyorum ama bozmak ıstemıyorum.

optum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Filtre ıle Birlikte Yağ degısımınde 3 Lıtre bıle bu motora fazla gelecektır. Cünkü Ben 2.8 Koydum ve net üst cızgıde su an Motor yagı sevıyesi. Bu konu Açık olsun, arkadaslar celıskıde kalmasınlar. 2011 Model CBR600RR ; Filtre ile birlikte Yağ değişiminde 2.8 Litre yağ alıyor...


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst