Honda CBR 600F4i Bizim Oğlancık

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
havalarda kötu içim içimi yiyoo


şu guzelliğe bii bak






---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

Hayırlı olsun, bu arada kimisi özellikle 2004 istiyo, 2005 ve 6 değilde 4 tercih ediyo galiba bi takım üstün özellikleri var :S, sizde özelliklemi aldınız yoksa öyle denkmi geldi ?

Birde ne kadara aldınız ?

kimisi özellikli dediğin o özelliklerr ıstee 2001 - 2004 e kadar üretilenlerde oldugu için tercih edebilirler..o farktaa ayarlı amortisordur on ve arka :wiinkk:
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
2qwp1.jpg
[/url][/IMG]

::gazla::::cheeeeer::146::
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676










---------- Mesajlar birleştirildi - 02:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------











 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
herkes senin gibi fotoğraf paylaşsa keşke, hiç öldürmüyosun topiği :) bu arada Tekirdağda ne çok f varmış :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
hehee eyvallah :mrgreen:
bütün F ler toplansak 8 tane oluo :cat: 2
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
::eek:fftp::

:king:

hayırlı cumalar...

Başının değeri ne ise kaskının ki de odur !!

.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Mükemmel resimler siz hakkını vermissiniz sonuna kadar 600f in güle güle kullanın kasklar cok canli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst