Honda CBR 600F4i Bizim Oğlancık

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
arkdslar cicek gibi baktıgım motorumu sattım..
alacan arkkdsı guzel gunler geçirmesi dilegiyle guzel bi mal sahibi yaptım bi yanım da buruk hala ne gunler yasadık F le burda da fotolarla paylaşmaya calıştım sizlerlede :pale:
yeni cicekleri koklama vakti gelioo :) ooffff

kalın saylıcaklaa
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
dostum gecici olarak attan indim tay ile idare ediyorum :mrgreen:

ama aklımdan gecen motoru yazmıssın sende :cat:

232720120902_173928.jpg


654720120902_174515.jpg
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tanıdığım ve sürüşüne güvendiğim tüm üst cc kullanıcılarında gsxr1000 K7 ve K8 ler mevcut...teknik anlamda neden dersen çuvallarım...:p
Malkara yollarında kullanılacak ideal makina 600 F abi gsxr gitmez o yollarda :)
Volkanın makina çok temizdi zaten iyi olmuş yeniden aldığı hayırlı olsun diyeyim tekrardan...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Malkara yollarında kullanılacak ideal makina 600 F abi gsxr gitmez o yollarda :)
Volkanın makina çok temizdi zaten iyi olmuş yeniden aldığı hayırlı olsun diyeyim tekrardan...

Emrah naber agam nerelerdesin...


Arkadaş tekrar 600 F almış ben yeni çaktım köfteyi...hayırlı olsun...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Tanıdığım ve sürüşüne güvendiğim tüm üst cc kullanıcılarında gsxr1000 K7 ve K8 ler mevcut...teknik anlamda neden dersen çuvallarım...:p

gunaydın buarada :)

abısı gixxer 1000 diosun arasında dağlar var :mrgreen: :rendeer: tmm suzide de kullandım super makina,çok sert makina, deli gidio, okey ama 600 F in tadı bi başkaa :wiinkk: surus pozisyonu olsunnnn, uzun yolda rahatlıgı olsuuunnn, F i sevmem,dayanıklılıgı,motorun şekli F i satmama ragmen sattıgım kişiden almama sebep olduu F tutkusu :mrgreen: fln pişman vs... busuru neden var F kullanmamız ıcın.. saygılar :king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------

Malkara yollarında kullanılacak ideal makina 600 F abi gsxr gitmez o yollarda :)
Volkanın makina çok temizdi zaten iyi olmuş yeniden aldığı hayırlı olsun diyeyim tekrardan...

teşekurler emrahh :rendeer: yengeyi de al gel malkarayaa hem arka cantayı denersin :mrgreen:




 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
bu havada gazlasan bi türlüü , gazlamasan bi türlü gazlarken iyide gelince detaylı bi temizlik gerekiyoo :pale: :mrgreen:

 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Prof Fotoğraf Makinası ile Amatörce Çekilen Fotolarımız :mrgreen: :silent: ::xs22::















 
Katılım
14 Eki 2012
Mesajlar
71
hiçte amatörce değil bence gayet güzel çekilmiş resimler.. 3 & 6 favoriler.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst