hayırlı olsun güle güle kullan
Güle güle kullan üstad.Yalnız anlamadığım şey o farlar nasıl öyle? Aydınlatıyor mu gece? Film çekilmiş yada lazerle karartılmış gibi duruyor.
Maşallahh çok bakımlı çok temiz çok yakışıklı makina)
Modeli ve km'si kaç acaba)
Kazasız belasız kardeşim.Kız gibi bakmışsın motora valla
zehir gibi maşallah
600 f ekol olmuş fenomen olmuş bir model bence...600 F tutkunları kendilerine ait bir fan sitesinde buluşup geleneksel buluşmalar düzenlemeli bence...belkide vardır bilemiyorum...
bu aksesuarla biraz apaçi hissi veriyor da makina o bağlamda...ben orjinalden yanayım hep...
eyvallah hocam..cumlemizeHayırlı olsun temiz görünüyor güle güle kullanın..
o aksesuar değil mete abi, yanlış biliyononlar güneş gözlüğü
![]()
Bak diğer fotoğrafta cin gibi bakıyo =)
@vlknsyrn motosikletiniz hayırlı olsun, kaskınız asfalt yüzü görmesin. =)
hayırlı olsun,o lensle motor çok daha eski bitkin duruyor.lenssiz gencecik dipdiri:cherry:
hayırlı olsun . maşşallah makıneyı parkada goturmussun![]()