Honda CBR 600F4i Bizim Oğlancık

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
maşallah kız gibi...parktaki fotolar çok sempatik...fardaki karartmaya gerek yoktu belki...orjinali daha şık geliyor bana...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
maşallah kız gibi...parktaki fotolar çok sempatik...fardaki karartmaya gerek yoktu belki...orjinali daha şık geliyor bana...

ufak bi aksesuar da aslında uzun gece yolculugunda görüşü etkilediği için cıkarıorum bazen..lens li daha uyumlu geliyor gozume :)


far lensiz kırmızı yan takozlu :mrgreen:












 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
600 f ekol olmuş fenomen olmuş bir model bence...600 F tutkunları kendilerine ait bir fan sitesinde buluşup geleneksel buluşmalar düzenlemeli bence...belkide vardır bilemiyorum...

bu aksesuarla biraz apaçi hissi veriyor da makina o bağlamda...ben orjinalden yanayım hep...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Güle güle kullan üstad. :) Yalnız anlamadığım şey o farlar nasıl öyle? Aydınlatıyor mu gece? Film çekilmiş yada lazerle karartılmış gibi duruyor.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Güle güle kullan üstad. :) Yalnız anlamadığım şey o farlar nasıl öyle? Aydınlatıyor mu gece? Film çekilmiş yada lazerle karartılmış gibi duruyor.

saol kardeşim... farlar karartma lazer fln deil..far camının onune cırtlı yapıstrımalı orjınal far lensi hem far camını koruma hemde modifiye aksesuar tadında...uste fotosuda mevcut ;)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Maşallahh çok bakımlı çok temiz çok yakışıklı makina :))

Modeli ve km'si kaç acaba :))
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
600 f ekol olmuş fenomen olmuş bir model bence...600 F tutkunları kendilerine ait bir fan sitesinde buluşup geleneksel buluşmalar düzenlemeli bence...belkide vardır bilemiyorum...

bu aksesuarla biraz apaçi hissi veriyor da makina o bağlamda...ben orjinalden yanayım hep...

o aksesuar değil mete abi, yanlış biliyon :D onlar güneş gözlüğü :D :p
Bak diğer fotoğrafta cin gibi bakıyo =)

@vlknsyrn motosikletiniz hayırlı olsun, kaskınız asfalt yüzü görmesin. =)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hayırlı olsun,o lensle motor çok daha eski bitkin duruyor.lenssiz gencecik dipdiri:cherry:
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Hayırlı olsun temiz görünüyor güle güle kullanın..
eyvallah hocam..cumlemize

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

o aksesuar değil mete abi, yanlış biliyon :D onlar güneş gözlüğü :D :p
Bak diğer fotoğrafta cin gibi bakıyo =)

@vlknsyrn motosikletiniz hayırlı olsun, kaskınız asfalt yüzü görmesin. =)

aynen güneş gözlüğü iyi bi yakıstırma olmuş :)
@ kaskınız asfalt yüzü görmesin.... darısı hepimizee=)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

hayırlı olsun,o lensle motor çok daha eski bitkin duruyor.lenssiz gencecik dipdiri:cherry:

olur muu bee bu lenslerle daha yakısıklıı.. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

hayırlı olsun . maşşallah makıneyı parkada goturmussun :D

pazar gezintisine cıkarmıstık oğlanııı :mrgreen:
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
Hayırlı olsun, bu arada kimisi özellikle 2004 istiyo, 2005 ve 6 değilde 4 tercih ediyo galiba bi takım üstün özellikleri var :S, sizde özelliklemi aldınız yoksa öyle denkmi geldi ?

Birde ne kadara aldınız ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst