Honda CBR 600F4i Bizim Oğlancık

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
bu kış gelmeycek butaraflaraa anlaşılan günaydın :rendeer: :rendeer:



 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
tanıdıgım olan ve aynı zamanda motorumun 3ncu sahibi olan arkdstan eski fotoları elime geçti bizim ufaklıgın :mrgreen: bu 25 bin deki ufaklık halleri :))












bunlarda motorumun 4ncu sahibi olan arkadasımdayken kareler 35-40 lık olduu olgunlasıyor :mrgreen: ::gazla::











ahanda oğluşumun bendeki son halii :)
benden onceki 4 sahibini de tanıyorum ve bilindik motor almanın huzuru ile gazlıyorum..
allah hepimizi nazarlardan kazalardan korusun !!





 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Tam abe fotoğraflar kaybelmiş deyceedim ki yenileri yüklenmiş.Güle güle kullan,tekerin düz bassın.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
.
Bu Hafta Yunana Çıkarken Gümrükte Denk Geldi..Rengi Çok Hoşş :mrgreen:



 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
::pala::::pala::::pala::::merkez::::merkez::::merkez::::fool::::fool::::fool::::fool::::foto::::foto::::foto::
:mrgreen::p




























.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst