Honda CBR 600F4i Bizim Oğlancık

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
havalarda kötu içim içimi yiyoo


şu guzelliğe bii bak






---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

Hayırlı olsun, bu arada kimisi özellikle 2004 istiyo, 2005 ve 6 değilde 4 tercih ediyo galiba bi takım üstün özellikleri var :S, sizde özelliklemi aldınız yoksa öyle denkmi geldi ?

Birde ne kadara aldınız ?

kimisi özellikli dediğin o özelliklerr ıstee 2001 - 2004 e kadar üretilenlerde oldugu için tercih edebilirler..o farktaa ayarlı amortisordur on ve arka :wiinkk:
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
2qwp1.jpg
[/url][/IMG]

::gazla::::cheeeeer::146::
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676










---------- Mesajlar birleştirildi - 02:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------











 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
herkes senin gibi fotoğraf paylaşsa keşke, hiç öldürmüyosun topiği :) bu arada Tekirdağda ne çok f varmış :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
hehee eyvallah :mrgreen:
bütün F ler toplansak 8 tane oluo :cat: 2
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
::eek:fftp::

:king:

hayırlı cumalar...

Başının değeri ne ise kaskının ki de odur !!

.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Mükemmel resimler siz hakkını vermissiniz sonuna kadar 600f in güle güle kullanın kasklar cok canli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst