- Katılım
- 12 Ara 2011
- Mesajlar
- 676
- Konu Yazar
- #21
havalarda kötu içim içimi yiyoo

şu guzelliğe bii bak



---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
kimisi özellikli dediğin o özelliklerr ıstee 2001 - 2004 e kadar üretilenlerde oldugu için tercih edebilirler..o farktaa ayarlı amortisordur on ve arka :wiinkk:

şu guzelliğe bii bak



---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
Hayırlı olsun, bu arada kimisi özellikle 2004 istiyo, 2005 ve 6 değilde 4 tercih ediyo galiba bi takım üstün özellikleri var :S, sizde özelliklemi aldınız yoksa öyle denkmi geldi ?
Birde ne kadara aldınız ?
kimisi özellikli dediğin o özelliklerr ıstee 2001 - 2004 e kadar üretilenlerde oldugu için tercih edebilirler..o farktaa ayarlı amortisordur on ve arka :wiinkk:





















































