Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 28 May 2009
- Mesajlar
- 9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (
bu arkadaş benim motora tağlipti (#13206935) iyiki almamış üzülürdüm çizilmesine.. :bounce:
gösterge panelindeki benzin tarafı benimde gitti ama çok sorun etmiyorum haftaya 12bin için yükselişe gidicem garanti kapsamında değiştirilmesi gerekli..
