Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (

bu arkadaş benim motora tağlipti (#13206935) iyiki almamış üzülürdüm çizilmesine.. :bounce:



gösterge panelindeki benzin tarafı benimde gitti ama çok sorun etmiyorum haftaya 12bin için yükselişe gidicem garanti kapsamında değiştirilmesi gerekli..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (
geçmis olsun arkadaşım bende motosikletimi pazartesi yada salı teslim alcam bir düşündürdün emin olki çok temkinli olcam umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşursun :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkdaslar bizim motorlardaki gosterge panelindeki ısıklandırma nasıl sadece bir ampullemi aydınlatıyor??yer yer bazı yerler kararmıs karanlıkta bazı yerler gozukmuyor benzin gostergesi tamamen iptal.gosterge panelindeki ısıklandırmayı değiştireniniz varmı???

yok arkadaşım her gösterge için ayrı ampül var ben şahsen yaptım öle zor bişey değil hatta ben kırmızıya çevirdim pek güzel oldu unutmasam buraya fotosunu koyayım şu var hava iiice kararmadan beli olmuyor :pr:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
selam arkadaşlar motorunu kaskolatan varmı içimizde ben araştırdım anadolu sigorta 467tl ye bir yıllık 6 - 12 taksit arası yaptıklarını ve konuyla ilgili sözleşmesini gösterdi yaptıran ve ya yaptırmak isteyenlerle paylaşabiliriz...((( kesinlikle reklam amaçlı değildir. benim mesleğim farklı ayrıca yaptıracağım kişiyide tanımıyorum )))
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
5
cbr 125 güzel motorda cabuk hararet yapıyo hem biraz daha modifiye bişey olsa tadından yenmez:cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Cbr125 mi çabuk hararet yapıyor... Benim eski motorun fan açtığını bile görmedim. Lütfen bu motoru almak isteyen insanların kafasını karıştırmayın.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
by_ukalaa
senin motorun yokki nereden biliyosun::ranntign
milletin söylediklerine inanma :farao:
uzun süre kullan ondan sonra konuş:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
senin motorun cbr değilki nereden biliyosun::ranntign
milletin söylediklerine inanma :farao:
uzun süre kullan ondan sonra konuş:cat:

kardes ben inanmadım zaten sen anlamamıssın 125 cc motorun hararet yapması bana gore cok dusuk ıhtımal ayrıca honda cbr125 in yapması komik geldi bana motorumunda cbr olması gerekmez bu tarz tavırlarda takınman gerekmez
:cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
cbr 125 güzel motorda cabuk hararet yapıyo hem biraz daha modifiye bişey olsa tadından yenmez:cherry:

nereden biliyosun uzun sure kullandınmı frofilinden görülen henüz motosikletin olmadığı cıbır alacak arkadaslara kulaktan dolma bilgiler verme:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 PM ----------

kardes ben inanmadım zaten sen anlamamıssın 125 cc motorun hararet yapması bana gore cok dusuk ıhtımal ayrıca honda cbr125 in yapması komik geldi bana motorumunda cbr olması gerekmez bu tarz tavırlarda takınman gerekmez
:cat:

ben sana demedim onu dostum by_ukalaa adlı adama söyledim.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
nereden biliyosun uzun sure kullandınmı frofilinden görülen henüz motosikletin olmadığı cıbır alacak arkadaslara kulaktan dolma bilgiler verme:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 PM ----------



ben sana demedim onu dostum by_ukalaa adlı adama söyledim.

anlastık kardes cbrım olmasada o motora laf ettirmem bende abuk subuk konusup gidiyorlar insanların aklına kurt düsürüyorlar..
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
32
ciddi anlamda ilk kazamı yaptım cbr ımla..büyük değil ufak bir kaza aslında..merter e doğru edirne istikametinde e-5 ten gidiyordum ve trafik vardı dolayısıyla akan şeritten yoluma bakıyordum.sol şeritte giderken trafikte hafif bir açılma oldu önümdeki arayı açtı ben de hızlandım..2 öndeki araç ani duruş yaptı benim önümdeki de frene asılınca takip mesafem az olduğu için ya çarpacaktım ya da yandan kaçacaktım o kısa sürede yandan kaçmayı tercih ettim ve önümdeki megane ın sağ arka stop lambasının içinden kırarak sürterek geçtim.eldivenim olduğu için elim zarar görmedi, eldivenin serçe parmağı yırtıldı, sol sinyal kendini dışarı saldı ve en son farkettiğim ise vites kolu 90 derece kavis aldı..o şekilde 3. viteste otosevere kadar götürdüm motoru, yeni vites kolu takıldı, sinyal lambası tamir edilip güzelce yapıştırıldı, servisten 90 liraya çıktım..düşmedim mutluyum :)




vites kolu şekilde görüldüğü üzere ok yönünde yamulmuştur, hatıra olarak saklanmaktadır :)
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
bnm size bi sorum daha olacak motorla kaza yapınca egsozu bayağı bi çizdirmişim ve üzerinde bi kaç küçük içe göçmeler var ben bu egsozu düzelttrime şansım var mı ? yada yenisini alsam ne kadara malolur bana?(ama egsoz sağlam hala sadece görünüşte birazcık sorun var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst