Arkadaslar meraba bende motor almadan once birazcık arastırma yapmak
istedim. İlk olarak ben 6 sene boyunca honda beat kulandım
bugun
hondanın bayisine gittim istoç taki ve kırmızı-siyah cbr 125 e bayıldım ve dier
150 cc lik scooter arasında gidip geldim. Benim sorcagım soru kac basarım
bunla gibi degil cunku amacımda ole hız yapmak degil site icinde kulanıcam ole
otoban a falan cıkacagımı pek sanmıorum zevk amaçlı yani. Ayrıca
kulanacagım site( Alkent 2000- hadımkoyun orda) nin alanı otoban gibi
olmadıgı icin debriyaj cok degiştirmek gerekcek die dusunuorum ve bu yorar mı
insanı? ayrıca debriyajlı kulanıma alışmak kolaymı ?( 125 lik icin) ve bir
arkadasım bu motoru yaklasık 1 ay kulandı ve dengesiz gibi benzetmeler
yapmıştı.. Yardımcı olursanız cok sevinirim mesajlarınızı bekliyorum. Tesekurler:bounce:
istedim. İlk olarak ben 6 sene boyunca honda beat kulandım
hondanın bayisine gittim istoç taki ve kırmızı-siyah cbr 125 e bayıldım ve dier
150 cc lik scooter arasında gidip geldim. Benim sorcagım soru kac basarım
bunla gibi degil cunku amacımda ole hız yapmak degil site icinde kulanıcam ole
otoban a falan cıkacagımı pek sanmıorum zevk amaçlı yani. Ayrıca
kulanacagım site( Alkent 2000- hadımkoyun orda) nin alanı otoban gibi
olmadıgı icin debriyaj cok degiştirmek gerekcek die dusunuorum ve bu yorar mı
insanı? ayrıca debriyajlı kulanıma alışmak kolaymı ?( 125 lik icin) ve bir
arkadasım bu motoru yaklasık 1 ay kulandı ve dengesiz gibi benzetmeler
yapmıştı.. Yardımcı olursanız cok sevinirim mesajlarınızı bekliyorum. Tesekurler:bounce: