- Katılım
- 24 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,993
arkadaşlar cbr 125 ile en çok ibre kaç yapılabilir bilen varmı
sanırım sitede bi arkadaş vardı bildiğim kadarıyla 155 diyordu
arkadaşlar cbr 125 ile en çok ibre kaç yapılabilir bilen varmı
sanırım sitede bi arkadaş vardı bildiğim kadarıyla 155 diyordu
nereden nasıl nezman aldın:cyclopsan:cyclopsan?? cin olmasın??
ark.bendecbr almayı düşünüyorum fakat uzun yol perfrm. nasılben ist. okuyorum ank. arasıra gidiyorum motorla nasıl sorun yaşarmıyım??? yol tutuşu flan fazla hıza gerek yok geze geze giderm![]()
bazı ark araştır forumda diyecek ama yeniyim biraz aradım bulamadım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 PM ----------
bide boyum uzun 1.80 den fazla kilo 80 civarı heralde cbr125 olmaz.....r: başka hangi honda modeli olur????
arkadaşlar bende cbr 125 alıcam ama ilk önce borçlarım var 2 ay içinde bitircem sonra krediyle cbr almak istiyorum şu an hangi bankadan en uyguna kredi alabilirim yardımcı olurmusanız sevinirim
:silent:
boy ve kilom problem olmaz demi????