- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Herkese selamlar arkadaşlar.Uzun süren kararsızlıklardan sonra sonunda bende cbr' landım =)
Tanışma başlığı ve fotoların linki.
Hayırlı olsun arkadaşım güle güle bin...:rendeer:
Herkese selamlar arkadaşlar.Uzun süren kararsızlıklardan sonra sonunda bende cbr' landım =)
Tanışma başlığı ve fotoların linki.
Arkadaşlar yazıların bir çoğunu okudum öncelikle selamlar...
Size derdimden bahsedeyim eminim yardımcı olacak vardır aranızda =)
18 yaşındayım hayatımda hiç 2 tekerli bir alete binmedim 12 yaşımdan beri araba sürüyorum motor istediğime geçen otobanda arabada hız denerken 5. viteste max yaptığım hızda yanımdan 5 - 6 tane motor dalga geçe geçe geçip gittiler ve bu beni baya etkiledi pek hız merakım yoktur ama rüzgarın üstüme gelmesi beni mutlu eder diye düşünüyorum .
Motor araştırıyorum ancak şahsi alacağım için fiyatı çok fazla olmayacak 3ooo TL gibi bir bütçem var ve 2 motor arasında kaldım
CBR 125 ve Zealsun 200
Fizik olarak : boy: 187 kilo: 91
Cbr altımda bisiklet gibi kalır diye korkuyorum ya da arka lastiği 130 luk yapsak herhangi bir farkı olur mu aceba ? Ayrıca 3ooo Liraya 2oo7 model bulabilirmiyiz aceba ? Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen... ya da tavsiyeniz var mı daha ucuz bir modelde.
Öncelik sırası;
Görünüş > Sağlamlık > Güç > Hız
Arkadaşlar yazıların bir çoğunu okudum öncelikle selamlar...
Size derdimden bahsedeyim eminim yardımcı olacak vardır aranızda =)
18 yaşındayım hayatımda hiç 2 tekerli bir alete binmedim 12 yaşımdan beri araba sürüyorum motor istediğime geçen otobanda arabada hız denerken 5. viteste max yaptığım hızda yanımdan 5 - 6 tane motor dalga geçe geçe geçip gittiler ve bu beni baya etkiledi pek hız merakım yoktur ama rüzgarın üstüme gelmesi beni mutlu eder diye düşünüyorum .
Motor araştırıyorum ancak şahsi alacağım için fiyatı çok fazla olmayacak 3ooo TL gibi bir bütçem var ve 2 motor arasında kaldım
CBR 125 ve Zealsun 200
Fizik olarak : boy: 187 kilo: 91
Cbr altımda bisiklet gibi kalır diye korkuyorum ya da arka lastiği 130 luk yapsak herhangi bir farkı olur mu aceba ? Ayrıca 3ooo Liraya 2oo7 model bulabilirmiyiz aceba ? Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen... ya da tavsiyeniz var mı daha ucuz bir modelde.
Öncelik sırası;
Görünüş > Sağlamlık > Güç > Hız
Motor kullanmanın bir oyuncak olmadığının farkına varman gerektiğini düşünüyorum diğer üyelerde bana katılıyorlardır sanırım. Gözlemlediğim kadarıyla sen motoru heves olarak alıcaksın ve seninde belirttiğin gibi daha 2 teker üstünde gitmenin ne olduğunu bilmiyomuşsun. Diğer arkadaşımın dediğini gibi bence ilk önce bisiklet kullanmayı öğren onda allah göstermesin ufak bir düşme yaşa onun motorla düştüğünü düşün ve başına neler geleceğini hayal et.
MOTOR KULLANMAK BİR OYUN DEĞİL.
Arkadaslar cbr ima iki defadir jant reflektoru takmaya calisiyorum ama olmuyor. ilkini mototr den getirtdim 3gun dayandi .ikincisinide reklamcidan aldim bir gun sonra bundada acilma oldu ve soktum .beyaz renk reflektor istiyorum aydin didimde bunu yapabilecek birileri varsa ucretini odeyip dogru duzgun bi reflektore kavusa bilirmiyim .her turlu yardimlarinizi bekliyorum
Arkadaşım ben şu resimdeki jant şeridini aldım içinden resimdeki gibi küçük bir aparat da çıkıyor. Daha önce ne denemiştim ne de nasıl yapıldığını görmüştüm. Önce elimle daha kolay olur gibi geldi ama bu aparatla çok kolay oldu tavsiye ederim.
![]()
![]()
![]()
Arkadaşım ben şu resimdeki jant şeridini aldım içinden resimdeki gibi küçük bir aparat da çıkıyor. Daha önce ne denemiştim ne de nasıl yapıldığını görmüştüm. Önce elimle daha kolay olur gibi geldi ama bu aparatla çok kolay oldu tavsiye ederim.
![]()
![]()
![]()
arkadaslar km saatim calısmıyor sanırım km telinde problem var.bu tamir edilebilir bir problemmi yoksa yeni bi km telimi alıcaz masrafını bileniniz varmıdır???
ben 5liraya almıştım
Ben internetten almadım ama bu sitede de varmış temin edebilirsiniz.
http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=76
ben 5liraya almıştım