Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2009
Mesajlar
111
Arkadaşlar yazıların bir çoğunu okudum öncelikle selamlar...
Size derdimden bahsedeyim eminim yardımcı olacak vardır aranızda =)
18 yaşındayım hayatımda hiç 2 tekerli bir alete binmedim 12 yaşımdan beri araba sürüyorum motor istediğime geçen otobanda arabada hız denerken 5. viteste max yaptığım hızda yanımdan 5 - 6 tane motor dalga geçe geçe geçip gittiler ve bu beni baya etkiledi pek hız merakım yoktur ama rüzgarın üstüme gelmesi beni mutlu eder diye düşünüyorum .
Motor araştırıyorum ancak şahsi alacağım için fiyatı çok fazla olmayacak 3ooo TL gibi bir bütçem var ve 2 motor arasında kaldım

CBR 125 ve Zealsun 200

Fizik olarak : boy: 187 kilo: 91

Cbr altımda bisiklet gibi kalır diye korkuyorum ya da arka lastiği 130 luk yapsak herhangi bir farkı olur mu aceba ? Ayrıca 3ooo Liraya 2oo7 model bulabilirmiyiz aceba ? Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen... ya da tavsiyeniz var mı daha ucuz bir modelde.

Öncelik sırası;
Görünüş > Sağlamlık > Güç > Hız
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
önce bisiklet kullanmayı ögren sonra motor bakmaya basla yoksa cok sıkıntı cekersin..





Arkadaşlar yazıların bir çoğunu okudum öncelikle selamlar...
Size derdimden bahsedeyim eminim yardımcı olacak vardır aranızda =)
18 yaşındayım hayatımda hiç 2 tekerli bir alete binmedim 12 yaşımdan beri araba sürüyorum motor istediğime geçen otobanda arabada hız denerken 5. viteste max yaptığım hızda yanımdan 5 - 6 tane motor dalga geçe geçe geçip gittiler ve bu beni baya etkiledi pek hız merakım yoktur ama rüzgarın üstüme gelmesi beni mutlu eder diye düşünüyorum .
Motor araştırıyorum ancak şahsi alacağım için fiyatı çok fazla olmayacak 3ooo TL gibi bir bütçem var ve 2 motor arasında kaldım

CBR 125 ve Zealsun 200

Fizik olarak : boy: 187 kilo: 91

Cbr altımda bisiklet gibi kalır diye korkuyorum ya da arka lastiği 130 luk yapsak herhangi bir farkı olur mu aceba ? Ayrıca 3ooo Liraya 2oo7 model bulabilirmiyiz aceba ? Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen... ya da tavsiyeniz var mı daha ucuz bir modelde.

Öncelik sırası;
Görünüş > Sağlamlık > Güç > Hız
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
yeni üyeler ve yeni motor alan arkadaşlar hoşgeldiniz, hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
16
Arkadaşlar yazıların bir çoğunu okudum öncelikle selamlar...
Size derdimden bahsedeyim eminim yardımcı olacak vardır aranızda =)
18 yaşındayım hayatımda hiç 2 tekerli bir alete binmedim 12 yaşımdan beri araba sürüyorum motor istediğime geçen otobanda arabada hız denerken 5. viteste max yaptığım hızda yanımdan 5 - 6 tane motor dalga geçe geçe geçip gittiler ve bu beni baya etkiledi pek hız merakım yoktur ama rüzgarın üstüme gelmesi beni mutlu eder diye düşünüyorum .
Motor araştırıyorum ancak şahsi alacağım için fiyatı çok fazla olmayacak 3ooo TL gibi bir bütçem var ve 2 motor arasında kaldım

CBR 125 ve Zealsun 200

Fizik olarak : boy: 187 kilo: 91

Cbr altımda bisiklet gibi kalır diye korkuyorum ya da arka lastiği 130 luk yapsak herhangi bir farkı olur mu aceba ? Ayrıca 3ooo Liraya 2oo7 model bulabilirmiyiz aceba ? Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen... ya da tavsiyeniz var mı daha ucuz bir modelde.

Öncelik sırası;
Görünüş > Sağlamlık > Güç > Hız


Motor kullanmanın bir oyuncak olmadığının farkına varman gerektiğini düşünüyorum diğer üyelerde bana katılıyorlardır sanırım. Gözlemlediğim kadarıyla sen motoru heves olarak alıcaksın ve seninde belirttiğin gibi daha 2 teker üstünde gitmenin ne olduğunu bilmiyomuşsun. Diğer arkadaşımın dediğini gibi bence ilk önce bisiklet kullanmayı öğren onda allah göstermesin ufak bir düşme yaşa onun motorla düştüğünü düşün ve başına neler geleceğini hayal et.


MOTOR KULLANMAK BİR OYUN DEĞİL.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Motor kullanmanın bir oyuncak olmadığının farkına varman gerektiğini düşünüyorum diğer üyelerde bana katılıyorlardır sanırım. Gözlemlediğim kadarıyla sen motoru heves olarak alıcaksın ve seninde belirttiğin gibi daha 2 teker üstünde gitmenin ne olduğunu bilmiyomuşsun. Diğer arkadaşımın dediğini gibi bence ilk önce bisiklet kullanmayı öğren onda allah göstermesin ufak bir düşme yaşa onun motorla düştüğünü düşün ve başına neler geleceğini hayal et.


MOTOR KULLANMAK BİR OYUN DEĞİL.

arkadaşımız gayet net bi şekilde motora binmek istediğini dile getirmiş .hiçbirimiz anamızın karnından motor kullanmayı bilerek çıkmadık ya
ne üyeler gördük motora binmemiş hyosung gt250 likle başlamak isteyen 600 lüklerler başlamak isteyen arkadaşımız mantıklı olarak cbr almak istemiş doğru olanda bu gidip scooterla başlayıp 2 ay sonra vitesliye geçmek isteyeceğine 125 cc motorla başlar yavaş yavaş kulanmayı öğrenir daha iyi
bu arada arkadaşım cbr sende küçük kalabilir senin tvs apache lere bakmanı tavsiye ederim...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Jant reflektoru

Arkadaslar cbr ima iki defadir jant reflektoru takmaya calisiyorum ama olmuyor. ilkini mototr den getirtdim 3gun dayandi .ikincisinide reklamcidan aldim bir gun sonra bundada acilma oldu ve soktum .beyaz renk reflektor istiyorum aydin didimde bunu yapabilecek birileri varsa ucretini odeyip dogru duzgun bi reflektore kavusa bilirmiyim .her turlu yardimlarinizi bekliyorum
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Arkadaslar cbr ima iki defadir jant reflektoru takmaya calisiyorum ama olmuyor. ilkini mototr den getirtdim 3gun dayandi .ikincisinide reklamcidan aldim bir gun sonra bundada acilma oldu ve soktum .beyaz renk reflektor istiyorum aydin didimde bunu yapabilecek birileri varsa ucretini odeyip dogru duzgun bi reflektore kavusa bilirmiyim .her turlu yardimlarinizi bekliyorum

Arkadaşım ben şu resimdeki jant şeridini aldım içinden resimdeki gibi küçük bir aparat da çıkıyor. Daha önce ne denemiştim ne de nasıl yapıldığını görmüştüm. Önce elimle daha kolay olur gibi geldi ama bu aparatla çok kolay oldu tavsiye ederim.

16474153.jpg


73880423.jpg


96512116.jpg
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
111
@scuderia06
2 tekerli alete binmemekten kastım aslında biraz yanlış olmuş ama vitesLi motor kullanmayışımı belirtmek istedim yani bisiklet deneyimi olmayan bir çocuk tanıyormusunuz siz =))
@ochelik
Evet dostum senin de dediğin gibi heves olarak görüyorum hanginiz peki alırken heveslenmediniz ki ? Sesini duyduğunuzda balkona çıkıp off be demediniz ? Bende bu yüzden motor istiyorum işte sırf hayellerim gerçekleşsin diye, motor bir oyuncak olarak görmüyorum sonuçta arkadaşın da dediği gibi hiç biriniz anne karnında öğrenmediniz ki bu da benim için geçerli ancak sormak istediğim o değildi ilk motorum hangisi olması gerektiğiydi..

@gursus
Teşekkür ediyorum tavsiye için..
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
arkadaslar km saatim calısmıyor sanırım km telinde problem var.bu tamir edilebilir bir problemmi yoksa yeni bi km telimi alıcaz masrafını bileniniz varmıdır???
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
16
Arkadaşım ben şu resimdeki jant şeridini aldım içinden resimdeki gibi küçük bir aparat da çıkıyor. Daha önce ne denemiştim ne de nasıl yapıldığını görmüştüm. Önce elimle daha kolay olur gibi geldi ama bu aparatla çok kolay oldu tavsiye ederim.

16474153.jpg


73880423.jpg


96512116.jpg

bu ürünü alabileceğimiz bir yer veya bir site biliyormusunuz.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Arkadaşım ben şu resimdeki jant şeridini aldım içinden resimdeki gibi küçük bir aparat da çıkıyor. Daha önce ne denemiştim ne de nasıl yapıldığını görmüştüm. Önce elimle daha kolay olur gibi geldi ama bu aparatla çok kolay oldu tavsiye ederim.

16474153.jpg


73880423.jpg


96512116.jpg

cok sagol dostum peki bunu nerede bulabilirim almışken 3, 4 tane alayım :cat::wiinkk:
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
6
Arkadaşlar honda cbr 125 r 2009 modelleri ne zaman gelir biliyormusunuz motor almayı düşünüyorum ve bu motorun gelmesini bekliyorum tama tarihini bilen varmı ne zaman türiyede satışa sunulacak
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
şu anda satışta olanlar ruhsata 2009 model diye geçiyor. sen önfarı değişik olan cbr 125 i bekliyorsan o hiç belli değil. ama gelebilir belki bu sene . honda sitesinde cbr 125 sadece 2 renk var belki stokların bitmesini bekliyorlardır ama hiç belli olmaz belki 2-3 sene daha gelmez

gelirsede ötv indirimi haziranın 15 inde bitiyor fiyat 6000-6500 lira olabilir. yenisi gelirse 7000 liraya kadar yolu var. belki hiç zam da yapmazlar ama belli olmaz. tam bir muamma yani kısaca
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst