Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2009
Mesajlar
9
Arkadaslar meraba bende motor almadan once birazcık arastırma yapmak

istedim. İlk olarak ben 6 sene boyunca honda beat kulandım :) bugun

hondanın bayisine gittim istoç taki ve kırmızı-siyah cbr 125 e bayıldım ve dier

150 cc lik scooter arasında gidip geldim. Benim sorcagım soru kac basarım

bunla gibi degil cunku amacımda ole hız yapmak degil site icinde kulanıcam ole

otoban a falan cıkacagımı pek sanmıorum zevk amaçlı yani. Ayrıca

kulanacagım site( Alkent 2000- hadımkoyun orda) nin alanı otoban gibi

olmadıgı icin debriyaj cok degiştirmek gerekcek die dusunuorum ve bu yorar mı

insanı? ayrıca debriyajlı kulanıma alışmak kolaymı ?( 125 lik icin) ve bir

arkadasım bu motoru yaklasık 1 ay kulandı ve dengesiz gibi benzetmeler

yapmıştı.. Yardımcı olursanız cok sevinirim mesajlarınızı bekliyorum. Tesekurler:bounce:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Arkadaslar meraba bende motor almadan once birazcık arastırma yapmak

istedim. İlk olarak ben 6 sene boyunca honda beat kulandım :) bugun

hondanın bayisine gittim istoç taki ve kırmızı-siyah cbr 125 e bayıldım ve dier

150 cc lik scooter arasında gidip geldim. Benim sorcagım soru kac basarım

bunla gibi degil cunku amacımda ole hız yapmak degil site icinde kulanıcam ole

otoban a falan cıkacagımı pek sanmıorum zevk amaçlı yani. Ayrıca

kulanacagım site( Alkent 2000- hadımkoyun orda) nin alanı otoban gibi

olmadıgı icin debriyaj cok degiştirmek gerekcek die dusunuorum ve bu yorar mı

insanı? ayrıca debriyajlı kulanıma alışmak kolaymı ?( 125 lik icin) ve bir

arkadasım bu motoru yaklasık 1 ay kulandı ve dengesiz gibi benzetmeler

yapmıştı.. Yardımcı olursanız cok sevinirim mesajlarınızı bekliyorum. Tesekurler:bounce:


asıl dengesizlik arkadasında olmasın motor bu 2 teker :queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Arkadaslar meraba bende motor almadan once birazcık arastırma yapmak

istedim. İlk olarak ben 6 sene boyunca honda beat kulandım :) bugun

hondanın bayisine gittim istoç taki ve kırmızı-siyah cbr 125 e bayıldım ve dier

150 cc lik scooter arasında gidip geldim. Benim sorcagım soru kac basarım

bunla gibi degil cunku amacımda ole hız yapmak degil site icinde kulanıcam ole

otoban a falan cıkacagımı pek sanmıorum zevk amaçlı yani. Ayrıca

kulanacagım site( Alkent 2000- hadımkoyun orda) nin alanı otoban gibi

olmadıgı icin debriyaj cok degiştirmek gerekcek die dusunuorum ve bu yorar mı

insanı? ayrıca debriyajlı kulanıma alışmak kolaymı ?( 125 lik icin) ve bir

arkadasım bu motoru yaklasık 1 ay kulandı ve dengesiz gibi benzetmeler

yapmıştı.. Yardımcı olursanız cok sevinirim mesajlarınızı bekliyorum. Tesekurler:bounce:


kullanmadan önce alkol almıştır ozman denge problemi yaşaya bilir :mrgreen: arkadaşın . 2005 ten beri bu motoru kullanıyorum hiç bir dengesiszlik yaşamadım :wiinkk: .Almak istiyorsan merakta kalma al derim , bu motor olmezz
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Gece Ümraniye'de otoyoldan çıkın , boşa alın , artçı selesine oturun , motoru kalçanızla idare ederek Üsküdar sahiline kadar inin... o kadar dengelidir cbr125...

*trafiğe açık alanda denemeyin. :p

::blusssh:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
Gece Ümraniye'de otoyoldan çıkın , boşa alın , artçı selesine oturun , motoru kalçanızla idare ederek Üsküdar sahiline kadar inin... o kadar dengelidir cbr125...

*trafiğe açık alanda denemeyin. :p

::blusssh:
güzel konuştu evet evet güzel konuştu :cat:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
selam arkadaşlar kaç gündür rahatsız olduğum bi konu var benim motorum sephasından kurtulduğu için sol ön ve arka sinyaller hasar gördü kırılmadı ama içim bitürlü rahat etmediğinden değiştirmek istiyorum.. araştırdım biraz hala araştırıyorum sizlerin istanbul içinde bildiğiniz yerler varsa paylaşmanızı rica ederim.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya benim tank padin uçlarından açılma oldu aynı sorunu yaşayan var mı aranızda daha önce hiç böyle bişey görmedim illa benim motorda olcek yani :pale: yağmurda da kalmadı ki ıslandı diyelim, hatta çift taraflı bantla yapıştırdık yine çıkıyor :pr:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
ya benim tank padin uçlarından açılma oldu aynı sorunu yaşayan var mı aranızda daha önce hiç böyle bişey görmedim illa benim motorda olcek yani :pale: yağmurda da kalmadı ki ıslandı diyelim, hatta çift taraflı bantla yapıştırdık yine çıkıyor :pr:

tank ped leri yapıştirmadan önce ısıtman gerekir yoksa yapışkan iyi tumaz
sen ısıtmışmıydın:silent:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
evet ben de dört silindir uğruna cbr 125 motosikletimi bu gün bir saat önce 3625 tl ye sattımış bulunmaktayım
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar 5250 liranın içinde ruhsat plaka dahilmi bayiyle hiç konuşmadımda onu:silent:
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
6
bende 5,250 biliyorum ama ruhsat plaka içinde olduğunu sanmıyorum.
Birde arkadaşlar bu yeni modeller ne zman gelecek bilen varmı cbr 125 alıcam yakında nekadar beklicem daha yaa:wiinkk:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaşlar 5250 liranın içinde ruhsat plaka dahilmi bayiyle hiç konuşmadımda onu:silent:

+140 tl masraf
takipciye verirsen 20, 30 da o alır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 PM ----------

hayır ısıtmadım :pale:

onu sök ve yenisini al:queen: fön makinasıyla ısıttıktan sonra yapıştır:cherry:
yenisini takmadan önce iyice bi temizle ama:wiinkk:
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
9
Gece Ümraniye'de otoyoldan çıkın , boşa alın , artçı selesine oturun , motoru kalçanızla idare ederek Üsküdar sahiline kadar inin... o kadar dengelidir cbr125...

*trafiğe açık alanda denemeyin. :p

::blusssh:

aslında hepinizin yorumları icin tesekkur ederim ve ayrıca benim bir sorum daha olacak tam olarak karar vermeden once. Yamahanın YZF R125 cc ligiyle fiyat haricindeki tam olarak farkları neler bilen arkadaslar yazarsa sevinirim tesekkurler:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
+140 tl masraf
takipciye verirsen 20, 30 da o alır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 PM ----------



onu sök ve yenisini al:queen: fön makinasıyla ısıttıktan sonra yapıştır:cherry:
yenisini takmadan önce iyice bi temizle ama:wiinkk:

iyi de 30 kaat :p hem çok seviyodum ben onu özenerek almıştım :pale: nasıl çıkacağını biliyorum da takarken yalan olduk işte neyse :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst