Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Evet haklısın ben de farkındayım onun.İkiside honda nın kendi sayfasında var demek istediğim bizim motorlar için acaba hangisi daha iyi durur.:)
Küçük olan mı büyük mü?
hondabgm.jpg
hrc.jpg

tank pad motor üstünde nasıl durduğunu merak ediyordunuz ;-) ben kestim yapıştırdım çektim karar sizin
resim1sondepo010.jpg
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
tank pad motor üstünde nasıl durduğunu merak ediyordunuz ;-) ben kestim yapıştırdım çektim karar sizin

depoyumu boyattın.
bordoya hiç bir renk gitmiyormuş şimdi farkettim.

peki kesip yapıştırdığın tank pad kalın mı. kemerden veya bazen koli koyuyoruz oraya çizilirmi depo o tank pad varken. sağlam oldu mu


yanlış anlama ama depodaki renkler çok iğrenç olmuş. en kısa zamanda değiştir derim renkleri belki fotodan da olabilir ama
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
4
arkadaşlar bişey sorcam komşu 2008 mdl cbr125 aldı..kontağı açınca motoru çalıştırmadan farlar yanyo bide kısalarda ikiside yanyo eski model bi cbr görmüştüm kısalarda sağ yanıyodu acaba kesmişmi kısalar yoksa ikisinnde yanması normalmi?? bide farlar hep yanarak aküyü bitirmezmi??
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadaşlar bişey sorcam komşu 2008 mdl cbr125 aldı..kontağı açınca motoru çalıştırmadan farlar yanyo bide kısalarda ikiside yanyo eski model bi cbr görmüştüm kısalarda sağ yanıyodu acaba kesmişmi kısalar yoksa ikisinnde yanması normalmi?? bide farlar hep yanarak aküyü bitirmezmi??
dostum cbr'de eski kasalarda yani izim kullandığımız kasalarda ikiside yanar söndürme olasılığı hiç yok çünkü far anahtarı koymamışlar direk kontağa bağlı


aküyü bitirirmi bitirmezmi orası sana kalmış motoru çalıştırmadan farlar devamlı yanarsa tabiki biter ama motor çalıştıktan sonra aküyü bitirmesi imkansız:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar Cbr125 Sol Debriyaj Maneti ve Arka stop üstündeki küçük grenaj yerinin fiyatı nedir bilen varmı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 PM ----------

http://img268.imageshack.us/my.php?image=030hondacbr125r.jpg

Resimde işaretlenen yer arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 PM ----------

my.php
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
Arkadaşlar Cbr125 Sol Debriyaj Maneti ve Arka stop üstündeki küçük grenaj yerinin fiyatı nedir bilen varmı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 PM ----------

http://img268.imageshack.us/my.php?image=030hondacbr125r.jpg

Resimde işaretlenen yer arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 PM ----------

my.php

http://www.sahibinden.com/honda_cbr_125_kuyruk_granaj_orta_-90WQQaXQQ10611523WQQpXQQdisplayitem
belki fikir amaçlı yardımcı olur ben konuştum hemen hemen bütün parçalarını buluyolar..
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
1
eğirdir den herkese selam bende buğün bir honda cbr 125 aldım. bu site baya yararlı olacak bana. herkese kazasız sürüşler..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
aynen bu parca aradıgımda Cok pahalı bu ne ya bi Avrupaya bakayım Saol İlgin için ;)

Bu arada yedek parca alacak olan arkadaşlar benle irtibata gecebilir yurtdışından neredeyse %60 ucuza parcalar bulunuyor arkadaşlar
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
aynen bu parca aradıgımda Cok pahalı bu ne ya bi Avrupaya bakayım Saol İlgin için ;)

Bu arada yedek parca alacak olan arkadaşlar benle irtibata gecebilir yurtdışından neredeyse %60 ucuza parcalar bulunuyor arkadaşlar


sol orta grenajın fiyatı ne dostum onuda bi öğrenirsen sevinirim dostum

ben burada sadece sağ ortaya 150 verdimde:pr::farao:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
tam olarak surası daha net bi foto olsun




---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 PM ----------

ayrıca işaretli yerdeci yapıştırma bulunabilir mı ve fiyatı nedir onuda ben ogrenebilir mıyım?


 
Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
23
Arkadaşlar Cbr125 Sol Debriyaj Maneti ve Arka stop üstündeki küçük grenaj yerinin fiyatı nedir bilen varmı ?

Geçmiş olsun öncelikle, umarım son olur. Ben 1,5 ay kadar önce motosikletimi ikinci el olarak aldığımda debriyaj maneti ve aynanın da takılı olduğu sol braket kırıktı. Elimdeki 20.04 tarihli İzmir Yükseliş Honda'ya ait faturaya göre;

Sol Levye -17.72 + KDV
Sol Braket - 49.90 + KDV

Grenaj konusundaysa malesef bir fikrim yok.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Kardeş geçmiş olsun demişsinde ben kaza yapmadım allaha şükür sadece alıcak olsam bi motorda bunlar eksik ne kadar tutar diye düşündüm Saol genede İlgin için :cat:

Arkadaşlar şimdi 2.el cbr125 bakyıorum Acaba tam olarak nelere dikkat etmem gerekmekte servise göstermeden önce

2006 model 4800km de siyah kırmızı 3.600e alınıurmı motoru inceledim aam 1 aydır kullanmadıgından motoru 2. vıteste arkadan ittirerek çalştrdım birasvitesleri falan denedim geçişler biras sertti. birde 10 bin devirde falan bayagı titreşim olmakta buda normalmidir?

Bana yardım ederseniz sevinirm 1 hafta içinde bi küçük motorum olsun temizinden :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 PM ----------

Arkadaşlar yan sanayi yedek parcalar nerden bulabilir,Yan sanayi derken İsim yapmış markaların görsel mesela ayaklık olsun ön cam olsun vs. özellkle ayaklık satan bi yer bulamadım internette varsa bildiginiz siteler yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
depoyumu boyattın.
bordoya hiç bir renk gitmiyormuş şimdi farkettim.

peki kesip yapıştırdığın tank pad kalın mı. kemerden veya bazen koli koyuyoruz oraya çizilirmi depo o tank pad varken. sağlam oldu mu


yanlış anlama ama depodaki renkler çok iğrenç olmuş. en kısa zamanda değiştir derim renkleri belki fotodan da olabilir ama

Rengi metalik kırmızı , eskisi mat kırmızıydı gölgeden bordo gözrünüyor . Bu sade carbon ama slikon kaplı tank pad istersen 40 tl arası birşey olmalı .Ben 3 sene once aldığımda bu tipteydi ,Ben cizildiğini görmedim zaten tank pad mont fermuar vs.. şeyler depoyu çiziyor veya eskitiyor ..Ben 5 tl karbon aldım problem yaşamıyacağıma inanıyorum , :wiinkk: eski tank pad den dolayı ..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar bugün itibariyle motosikletimi teslim almış bulunmaktayım artık benimde bi cbr 125 rım var fotoğraflarını eklicem yarına inş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst