Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
aslında hepinizin yorumları icin tesekkur ederim ve ayrıca benim bir sorum daha olacak tam olarak karar vermeden once. Yamahanın YZF R125 cc ligiyle fiyat haricindeki tam olarak farkları neler bilen arkadaslar yazarsa sevinirim tesekkurler:rendeer:

bizimö cıbırlardan daha iri
yamahanın sitesine bakıp karsılastırma yapabilirsin
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
iyi de 30 kaat :p hem çok seviyodum ben onu özenerek almıştım :pale: nasıl çıkacağını biliyorum da takarken yalan olduk işte neyse :)
Bende tank pad almayı düşünüyorum ama genellikle boyutları büyük motorlar için daha ideal olduğundan küçük tankta abartı durmasını istemiyorum.
Hondanın 3 baklalı bir modelini gördüm acaba çok küçük kalır mı kararsızım.
ksatankpad.jpg


sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (

Önce hayırlı olsun.Sonra da Geçmiş olsun. inş ilk ve son kazan olur.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (

geçmiş ve hayırlı olsun dostum acemilik demiyorum ben ona hevesli olunca ondan oldu neyse sıyırıklarla atlattıysan yine iii allah acil şifalar versin
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
144
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (

geçmiş olsun sana bişey olmasında motoru boş ver yaptırırsın sonra
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (

desene dakka 1 gol 1. iyi yandan bakmak lazım olaya. 1 hafta sonra oto ile de çarpışabilirdin. çok geçmiş olsun

bir açıdan da anlam veremedim. yarım saat içinde kaza yapan da nadir olur. yavaş sür hatta ben yerinde olsam rodajda zaten motorun ustaya götürür gaz telini en fazla yarıya kadar basacak şekilde ayarlatırdım. karbüratörü en fazla yarım çeksin yani.
bir de ön frene basma yanlışlıkla frene basıyorum deyipte bisiklet frenine basar gibi olmasın sonra. ön frene 1 yada 2 parmakla bas
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
ya işte ben pek tek bacağım işte zor oynuo ama doktr 1 hafta yat düzelir gibisinden bişeyler söylüo ama motoru yeni aldım çiziksizdi içim yanıyo motora: (
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
çok dikkat edin arkadaşlar kalıcı sakatlıklar olabilir. bir arkadaş diz kapağını 2 parçaya kırdı. bir arkdaş ta dizini vurup dizi içerisindeki sıvıyı barındıran kesesini patlattı . topal gibi şimdi
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Gece Ümraniye'de otoyoldan çıkın , boşa alın , artçı selesine oturun , motoru kalçanızla idare ederek Üsküdar sahiline kadar inin... o kadar dengelidir cbr125...

*trafiğe açık alanda denemeyin. :p

::blusssh:

cidden çok dengelı motor o bahsettıgın yapmadıgım sey deıl ama eylencelı oluo :D arkaya oturup kuyruktan tutmak :D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (

Geçmiş olsun... Boşver dediklerin nasıl olsa olacaktı... Baştan olması daha iyi.
Motosiklet üzerinde kendini geliştirene kadar olan olur motora. Öğrenirken birçok sefer yan yatabilirsin. Motosiklet sürüşünü ilerletebilmek için düşmekten korkmamalısın...
Ileride çizilen veya kırılan parçaları yaptırırsın.

KadZe
Küçük kalmaz. Tam oturur.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Bende tank pad almayı düşünüyorum ama genellikle boyutları büyük motorlar için daha ideal olduğundan küçük tankta abartı durmasını istemiyorum.
Hondanın 3 baklalı bir modelini gördüm acaba çok küçük kalır mı kararsızım.
ksatankpad.jpg




Önce hayırlı olsun.Sonra da Geçmiş olsun. inş ilk ve son kazan olur.

Bu tank pad resmini printerdan çıkartıp oto tuning malzeme satan
yerden karbon alıp üstüne koyup kesersen ucuza mal etmiş olursun ve istersen araya bakla olarak ekleme yapabilirsin .Bu tek baklalı ben 2 bakla koyup yaptım :wiinkk:
tankpad.jpg
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (

geçmiş olsun. ilşallah son kazan olur.:salut:
ben sana kızacağım acemiysen ne demeye hız yapıyosun ki:farao:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
sonunda motorumu aldım kırmızı cbr 125r aldım ve motorun satış işlemlerini tamamladıktan yarım saat sonra viraja hızlı girerek acemilik te olması dolayısıyla kaza yaptım: ( cnm motorumu çizdim: ( tabi beni de hastaneye kaldırdılar neyse Allahtan kask vardı da başıma bişe olmadı elim omzum dizim falan çizildi oyuldu biraz pansuman yaptılar iğne falan yaptılar 1 saat sonra hastaneden çıktım şimdi evde yatıorm ama işin kötü yani ter temiz motorumun bi kaç yeri çizildi egzoz eğildi sinyal koptu: (


Geçmiş olsun kardeşim , sende kademe aldın demekki motor bir şekkilde halledilir ama sana birşey olmasın .Birazdaha motora alışana kadar virajlara hızlı girme derim .
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Bende tank pad almayı düşünüyorum ama genellikle boyutları büyük motorlar için daha ideal olduğundan küçük tankta abartı durmasını istemiyorum.
Hondanın 3 baklalı bir modelini gördüm acaba çok küçük kalır mı kararsızım.
ksatankpad.jpg


dostum bunun aynısının bizim cıbırlara göresi var hatta bir model daha var hondanın sitesinden bakarsan görebilirsin fiyatı galiba 57 tl ydi
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Honda nın sitesindeki de bu tank pad. Birde bunun 4 bakla olanı var. İksinin de fiyatı 32 Lira.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
arkdaslar bizim motorlardaki gosterge panelindeki ısıklandırma nasıl sadece bir ampullemi aydınlatıyor??yer yer bazı yerler kararmıs karanlıkta bazı yerler gozukmuyor benzin gostergesi tamamen iptal.gosterge panelindeki ısıklandırmayı değiştireniniz varmı???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst