CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Merhaba,

Dün motosikletle 30 Km kadar yol yaptım. Bir ara ekranın solundaki EFI lambası (motor sembolü şeklinde turuncu renk lamba) yandı ve sanırım 10dk sabit kaldı. Daha sonra benzinciye girdim mola verdikten sonra motoru çalıştırdığımda lamba söndü. Bu lambanın sönmesi gerekiyordu normalde. Motorda bir problem yoktu. Sesi de normal falan. Neden yandı acaba. Merak ettim.
Motorum 250 NK.[/QUOTE Ben motoru aldığım zaman 3 4 kere yandı söndü. O zamanlar her yerden benzin alıyordum. Ondan mı bilmiyorum ama son 8 bin km hiç yanmadı.
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
İyi forumlar arkadaşlar. Başlık ölmesin :)

Hararet sorunu yaşayan var mı? Geçmiş sayfalarda okudum sık sık fan açtığını ama öyle bir sıcak çalışıyor ki alet, her hız düştüğünde veya beklerken bacaklarım yanıyor neredeyse. Herkeste aynı mı?

Ya da değişik çözüm önerisi olan? Radyatör sıvısını değiştirmek gibi mesela.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Ben Ankarada öyle sıcaklık hissetmiyorum pek. Yalnız motorun sıcaklığını hissetmek motor hararet yaptı demek değildir. Gösterge 95 i geçmiyorsa sorun yok.
 
Katılım
2 Şub 2020
Mesajlar
11
İyi forumlar arkadaşlar. Başlık ölmesin :)

Hararet sorunu yaşayan var mı? Geçmiş sayfalarda okudum sık sık fan açtığını ama öyle bir sıcak çalışıyor ki alet, her hız düştüğünde veya beklerken bacaklarım yanıyor neredeyse. Herkeste aynı mı?

Ya da değişik çözüm önerisi olan? Radyatör sıvısını değiştirmek gibi mesela.

Kesinlikle katılıyorum. Ama üsttek akgokhan'ın dediği gibi 95'i geçmiyor. benim max 89 derece oluyor. Fakat sık sık fan açıyor ve bacaklarım yanıyor. Çok sık dur kalk yaptığımda oluyor. Devir arttığında ve vites düşmediğimde herhangi bir problem yok tabii doğal olarak.

Siz de çok sık dur kalk yapıyor musunuz?
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Ben Ankarada öyle sıcaklık hissetmiyorum pek. Yalnız motorun sıcaklığını hissetmek motor hararet yaptı demek değildir. Gösterge 95 i geçmiyorsa sorun yok.

95'i geçmiyor. Hatta bırakın 95'i; 92-93 derece gördüm galiba max. Fan güzel, hemen devreye girip işini düzgünce yapıyor. Fakat motorun böyle cayır cayır çalışması biraz garibime gidiyor. Yaz günü zorlayacak biraz. Akıcı trafikte bile sürekli 85 derece civarı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

Kesinlikle katılıyorum. Ama üsttek akgokhan'ın dediği gibi 95'i geçmiyor. benim max 89 derece oluyor. Fakat sık sık fan açıyor ve bacaklarım yanıyor. Çok sık dur kalk yaptığımda oluyor. Devir arttığında ve vites düşmediğimde herhangi bir problem yok tabii doğal olarak.

Siz de çok sık dur kalk yapıyor musunuz?

Çok sık dur-kalk değil de işte bahsettiğim gibi hocam. Motorun fanı iyi ama bacaklar yanıyor. Sanki biraz fazla ateşli çalışıyor alet.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Abs beyni ile ilgili biraz araştırma yaptım. Continental motosikletler için 3 adet abs modulü satıyor. Tek kanallı, çift kanallı ve integral abs dedikleri bi model.

2015den beri olan ürünler sitede var, özelliklere göre bizimki mk100 mab çift kanallı ortanca model. Mk100 mib İntegral abs dediği bi üst model ön ve arkayı kombine olarak da ayarlıyor.

https://www.continental-automotive.com/en-gl/2-Wheeler/Safe-Mobility/Brake-Systems/MK-100-MAB

Frenleme sırasında arka tekerin kalkmasını önleyen sensörün de bizim abs beyninde standart olarak bulunduğunu öğrendim. Race ve offroad eklemeleri de varmış opsiyonlu olarak ama yok tabi bizde.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
22
İyi forumlar arkadaşlar, arka teker için 140 70 yok piyasada 150 60 iyi diyorlar benim sorum ise 160 60 olur mu acaba?
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Janta olur mu bilmiyorum ama sürüşü büyük ihtimalle kötü yönde etkiler. Ayrıca çamurluğa da büyük ihtimalle değecektir. 150/60 lara bakmak en mantıklısı.
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
63
Arkadaşlar herkese merhaba, bende 250 nk almayı düşünüyorum fakat şu an hiçbir satıcıda yok. Bayileri arayıp sordum temmuz ortası gibi geleceğini söylediler yanında muhtemelen zamda gelecek tabi :) gönlüm sıfır km almaktan yana ama şuan zaten 22.000₺ birde zam gelince 23.000₺ olacak en az. Sizce ikinci eline mi bakayım fiyat çok artar mı? ikinci el de 19.000₺ buldum bitane.
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
63
Yeni gelen ek gümrük vergisi Eylül'de bitecekmis sizce Eylül sonunu beklemek mantıklı mı?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Eğer motosiklet kullanmak senin için bir eğlence ise erken alabildiğin kadar al. Hayatta yaşayacağımız günler sınırlı. Eylülden sonra alacağin motoru ancak seneye randımanlı.kullanabilirsin.
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
63
Eğer motosiklet kullanmak senin için bir eğlence ise erken alabildiğin kadar al. Hayatta yaşayacağımız günler sınırlı. Eylülden sonra alacağin motoru ancak seneye randımanlı.kullanabilirsin.
Motosikletin ön siparişini verdim bu ay sonunda teslim edilecek hayırlısıyla. İnternetten aksesuar bakıyorum şimdi. Kaldırma sehpası takozu kaç mm bilgin var mı?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Motosikletin ön siparişini verdim bu ay sonunda teslim edilecek hayırlısıyla. İnternetten aksesuar bakıyorum şimdi. Kaldırma sehpası takozu kaç mm bilgin var mı?

Hayırlı olsun. Ben kaldırma sehbası değil arabının hidrolik krikosunu kullanıyorum. O yüzden bilmiyorum.
 
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
4
Merhaba,
Ben Hüseyin,CF Moto NK250 kullanıcısıyım.

Motorum 2200Km de şuan.

1- Motorumun Arka Jantından bir ses geliyordu. Servise götürdüm ve rulman dağılmış denildi rulmanları değiştirildi.

4 gün sonra tekrar ses gelmeye başladı ve bu defa arka jantın iç kısmında sistemsel bir arıza olduğu söylendi.


2-Düz yolda yakıt göstergesi %90 %60 %80 kafasına göre değişiyordu.

3- Motorumun arka amörtisöründe bir sıkıntı olduğunu söyledi servis.

Bu sorunlarla ilgili 08.07.2020 Çarşamba Saat 15:10'da CF Moto Türkiye'den 08502223862 numaradan tarafıma dönüş yapıldı.

Arka jantı servisten talep edin göndeririz.

Ayrıca DAHA ÖNCE 2-3 ADET NK250 NİN AMORTİSÖRÜ DEĞİŞTİRİLDİ. KRONİK BİR SIKINTI VARDI GİDERİLDİ denilmişti.

09.07.2020 Perşembe tarihinde bende motoru servisime götürdüm. Gerekli işlemleri yaptırarak fabrikadan parçaları talep ettim.

10.07.2020 Cuma 13:18 Saatinde Müşteri temsilcisini (08502223862) ile görüştüm servise gidip talepte bulunduğumu aktardım. İşlemlerin durumuna göre tarafıma dönüş yapılacağı söylendi.

Bugün 16.07.2020 Perşembe 09:20 Saatinde aynı numarayı aradım ve sonucu sordum.

Bana müşteri temsilcisinin söylediği:

-SERVİSİNİZE, SORUNLARIN DAHA DETAYLI BİR ŞEKİLDE YAZILMASI VE İNCELENMESİ İLE İLGİLİ DÖNÜŞ YAPILMIŞ. TEKRAR SERVİSİN DETAYLI SORUN BİLGİSİ GİRMESİ İSTENİLMİŞ DENİLDİ.

VE GEÇEN HAFTA GÖRÜŞTÜĞÜMÜZDE BİZ SİZE BU PARÇALAR DEĞİŞİR DEMEYİZ, BİZ SADECE SİZE SERVİSE GÖTÜRÜN DEMİŞİZDİR DİYE YANIT ALDIM.

(Yalancı Durumuna Düşürüldüm.)

08.07.2020 Tarihine ait Müşteri Temsilcisi ile yapılan görüşmelerimin ses kaydının incelenmesini TALEP EDİYORUM.

Bugün itibari ile CF motodan tamamen soğumuş bulunmaktayım.

Motorum 2200Km de şuan ;

1- Motorumun Gaz teli virajı alırken takılı kaldı.

2- Kontak arızalandı komple set değişti.

3- Arka Jantın içindeki parça hatalı gelmiş.

4- Motorun arka amörtisörü hatalı üretilmiş.

Sıfır bir taşıt alıyoruz ve daha 2000 Km de çok basit şeylerden sorunlar çıkıyor. Çözüm aksine yalancı durumuna düşürülüyorum..

İnstagram: huseyiinsb
İnstagram: cfnk250
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst