CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Balcı motorda da yok 1 ay sonra zamlı fiyattan gelcek dendi 4-5 gün önce konuştum (bütün şubeleriyle). Ayrıca sipariş de almıyorlar motor gelince alırsınız diyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------



Edit: 25-26 bin TL civarı olmasını bekliyoruz demişlerdi.

Hepsinin ilanı duruyor sahibindende traş mı yani ?
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
2020 model olarak satılıyor mu yani 2020 de geldi mi motor? Mağazalarda hep 2019 model gördüm motoru 2020 görmedim balcı motor yazmış sadece 2020 diye onlarda da yok zaten motor.
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
48
Balcı motorda da yok 1 ay sonra zamlı fiyattan gelcek dendi 4-5 gün önce konuştum (bütün şubeleriyle). Ayrıca sipariş de almıyorlar motor gelince alırsınız diyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------



Edit: 25-26 bin TL civarı olmasını bekliyoruz demişlerdi.

Walla hondayi aradim onlar ellerinde oldugunu ve vergisiz 30k dan verceklerini soylediler. Cf saticilari zami bekliyolar.
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Hepsinin ilanı duruyor sahibindende traş mı yani ?

Traş ya 9 bayi aradım İstanbul avrupa yakasında, sahibindendeki bütün bayileri aradım yok ellerinde motor İstanbul'da.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

İlginç bir not: Cfmoto fiyat listesini güncellemiş ama fiyatları arttırmamış 1 mayıs 31 mayıs arasında geçerli diyor.
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
48
Traş ya 9 bayi aradım İstanbul avrupa yakasında, sahibindendeki bütün bayileri aradım yok ellerinde motor İstanbul'da.

Siz 25 yada 27 verir misiniz?
Yoksa alternatif ust model cb250r mi yoksa alt segment TVS RTR 200 mu secersiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

Traş ya 9 bayi aradım İstanbul avrupa yakasında, sahibindendeki bütün bayileri aradım yok ellerinde motor İstanbul'da.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

İlginç bir not: Cfmoto fiyat listesini güncellemiş ama fiyatları arttırmamış 1 mayıs 31 mayıs arasında geçerli diyor.

Eger oyle olsa bile satis bayileri fiyat degistirmede ozgurdurler. Dip fiyat belli. Ama bayi kurnazlik yapiyo gibi
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Siz 25 yada 27 verir misiniz?
Yoksa alternatif ust model cb250r mi yoksa alt segment TVS RTR 200 mu secersiniz.

Yanlış bilmiyorsam CB250R'ın da fiyatı artması gerek o da uzak doğudan geliyor çünkü. Önceden de bakmıştım aynı sanırım fiyat daha arttırmamışlar. Eğer o da 35 civarı olursa değmez bence ama böyle bırakırlarsa 4-5 bin lira farkla CB250R almak daha mantıklı. TVS i bilmiyorum onun forumlarında araştırmak gerek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Ben geçen hafta aldım motoru liste fiyatından İstanbul'da ama seyahat yasağı olduğu için getiremedim daha memlekete.
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
48
Yanlış bilmiyorsam CB250R'ın da fiyatı artması gerek o da uzak doğudan geliyor çünkü. Önceden de bakmıştım aynı sanırım fiyat daha arttırmamışlar. Eğer o da 35 civarı olursa değmez bence ama böyle bırakırlarsa 4-5 bin lira farkla CB250R almak daha mantıklı. TVS i bilmiyorum onun forumlarında araştırmak gerek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Ben geçen hafta aldım motoru liste fiyatından İstanbul'da ama seyahat yasağı olduğu için getiremedim daha memlekete.

Hocam simdi balcidan son fiyat nakitte 20bin aldim. Kurup yollarim dedi. Gelenlerin hepsinde fiyatim artti dedi ama en son 20bine yollarim dedi. Bende inandim mi. Tabiki hayir. Sadece ayak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

Yanlış bilmiyorsam CB250R'ın da fiyatı artması gerek o da uzak doğudan geliyor çünkü. Önceden de bakmıştım aynı sanırım fiyat daha arttırmamışlar. Eğer o da 35 civarı olursa değmez bence ama böyle bırakırlarsa 4-5 bin lira farkla CB250R almak daha mantıklı. TVS i bilmiyorum onun forumlarında araştırmak gerek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Ben geçen hafta aldım motoru liste fiyatından İstanbul'da ama seyahat yasağı olduğu için getiremedim daha memlekete.
Honda daha zami eklememia konustum. Son parti zamdan once girmis ama ellerinde fazlasiyla var. Gelin yardimci olalim dedi.
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Hocam simdi balcidan son fiyat nakitte 20bin aldim. Kurup yollarim dedi. Gelenlerin hepsinde fiyatim artti dedi ama en son 20bine yollarim dedi. Bende inandim mi. Tabiki hayir. Sadece ayak :)

Valla ben farklı bayilerini de aradım elimizde yok 1 ay sonra gelicek zamlı fiyattan olucak dediler. Gidip görmeden almamak lazım herkese farklı bir şey söylüyorlar demekki. Güvenemedim ben pek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

Hocam simdi balcidan son fiyat nakitte 20bin aldim. Kurup yollarim dedi. Gelenlerin hepsinde fiyatim artti dedi ama en son 20bine yollarim dedi. Bende inandim mi. Tabiki hayir. Sadece ayak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------


Honda daha zami eklememia konustum. Son parti zamdan once girmis ama ellerinde fazlasiyla var. Gelin yardimci olalim dedi.

Cfmoto 21 binden bırakıyorsa Cfmoto al yoksa 25-26 olacak dediler ki ellerinde yoksa mecbur olacak CB250R devam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

Ben 2019 model aldım bu arada 2020 var mı bilmiyorum.
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Motor yağında Motul 5100 mü 7100 mü öneriyorsunuz(Yarı sentetik - tam sentetik)? Arada çok az bir fiyat farkı var eğer 7100 daha iyiyse ondan başlıycam 300 bakımından itibaren. Kitapçığa baktım da "SAE 10W/40SG" denmiş yağ için ama ne olduğunu anlayamadım.
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
4
Arkadaşlar herkese merhaba,
Ankaradaki Nk 250 kullanıcıları olarak bir buluşma, tanışma organizasyonu yapmayı teklif edeceğim ama malum virüs belası başımızda bilmem bu dönemde nasıl olur.
Ama bu buluşmanın bizlere çok katkı sağlayacağı görüşündeyim çünkü aramızda motoru bizden daha uzun dönem kullanan veya motoruna aksesuar uygulayan arkadaşlarımız mevcut. Hem onların tecrübelerini bize aktarması hemde birbirimiz arasında fikir alışverişi (bakım, servis, aksesuar VS..) yapabiliriz. Sizlerinde bu konuda fikirlerinizi beklerim.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Hep motol 5100 koydular. Bende çok bilmiyorum açıkçası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

Arkadaşlar herkese merhaba,
Ankaradaki Nk 250 kullanıcıları olarak bir buluşma, tanışma organizasyonu yapmayı teklif edeceğim ama malum virüs belası başımızda bilmem bu dönemde nasıl olur.
Ama bu buluşmanın bizlere çok katkı sağlayacağı görüşündeyim çünkü aramızda motoru bizden daha uzun dönem kullanan veya motoruna aksesuar uygulayan arkadaşlarımız mevcut. Hem onların tecrübelerini bize aktarması hemde birbirimiz arasında fikir alışverişi (bakım, servis, aksesuar VS..) yapabiliriz. Sizlerinde bu konuda fikirlerinizi beklerim.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
İyi olur ben katılmak isterim.
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Merhaba Arkadaşlar, Kardeşim Mustafa ile birlikte CF Moto 250NK konusunda sohbet tadında, fırtınalı bir Ramazan akşamında, artısını eksisini konuştuğumuz bir video çektik.

Tamamen samimi (ve objektif) olarak 250nk hakkındaki görüşlerimizin yer aldığı videoda; konforu, alınır mı?, son sürati kaçtır?, servis durumları, eksi yanları gibi aklımıza gelen konuları ele aldık. Arada vergilerden, Oktay Motordan, Deneme Tahtası Erkin Yeşil 'den ve Beylikdüzü Abaylargrup dan da bahsettik.

Almayı düşünen, yada 250nk sahibi olan arkadaşların hoşuna gideceğini düşünüyorum. İyi seyirler.

https://www.youtube.com/watch?v=hol_IzjW0G0

Hoş bir sohbet olmuş. Birşey sormak isterim. Akü problemini ben de yaşadım ve garantiden değişti. Şu an sıkıntı yok gibi. Sizde de sadece tek seferlik bir problem miydi? Değiştirince sorun hallolmuş muydu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------

Arkadaşlar herkese merhaba,
Ankaradaki Nk 250 kullanıcıları olarak bir buluşma, tanışma organizasyonu yapmayı teklif edeceğim ama malum virüs belası başımızda bilmem bu dönemde nasıl olur.
Ama bu buluşmanın bizlere çok katkı sağlayacağı görüşündeyim çünkü aramızda motoru bizden daha uzun dönem kullanan veya motoruna aksesuar uygulayan arkadaşlarımız mevcut. Hem onların tecrübelerini bize aktarması hemde birbirimiz arasında fikir alışverişi (bakım, servis, aksesuar VS..) yapabiliriz. Sizlerinde bu konuda fikirlerinizi beklerim.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Katılmak isterim. Acemi motorcuyum. Camiaya giriş yapamadım henüz. Fakat malum korona meselesi henüz yatışmadı. Havalar da çok değişken. Ramazandan sonraya bırakılırsa sanki daha güzel olur.
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
48
Fiyatlar resmi sitede guncellendi. 22 bin tl alarak. Sahibinden ilanlarda ise stok yok denilip fiyati 21 olarak tutmuslar. Yuzde %30 gumruk vergisi gecti bile :)
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Fiyatlar resmi sitede guncellendi. 22 bin tl alarak. Sahibinden ilanlarda ise stok yok denilip fiyati 21 olarak tutmuslar. Yuzde %30 gumruk vergisi gecti bile :)

En gıcık olduğum şey. Elinde yoksa kaldırırsın ilanı. Bir de hemen teslim falan yazıyor ilanların içinde. 22 bin TL de biraz iyimser olmuş nasıl olsa yok diye yapmışlar gibi geliyor. Yoksa zaten vergiyi eklediğinde bu fiyatı aşıyor. Dolar falan da cabası.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
900
Yanlış bilmiyorsam CB250R'ın da fiyatı artması gerek o da uzak doğudan geliyor çünkü. Önceden de bakmıştım aynı sanırım fiyat daha arttırmamışlar. Eğer o da 35 civarı olursa değmez bence ama böyle bırakırlarsa 4-5 bin lira farkla CB250R almak daha mantıklı. TVS i bilmiyorum onun forumlarında araştırmak gerek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Ben geçen hafta aldım motoru liste fiyatından İstanbul'da ama seyahat yasağı olduğu için getiremedim daha memlekete.

Cb250r vergi zammından etkilenmeyecek hocam avrupada bi ülkede üretiliyo o, hangi ülke olduğunu hatırlayamadım şuan. Hondanın mayıs ayındaki zammında da aynı kaldı fiyatı. Tabi dolar kuru zammı gelecektir ilerleyen zamanlarda.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Cb250r vergi zammından etkilenmeyecek hocam avrupada bi ülkede üretiliyo o, hangi ülke olduğunu hatırlayamadım şuan. Hondanın mayıs ayındaki zammında da aynı kaldı fiyatı. Tabi dolar kuru zammı gelecektir ilerleyen zamanlarda.

cb250R Tayland'ta üretiliyor diye biliyorum. En iyisi şasi etiketinde imalat ülkesi yazar tüm Honda motosikletlerde....
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Her türlü fiyatlar artacak normal fiyatlardan almak için son zamanlar. Dolar bile %10 arttı bir önceki aya göre.
 
Katılım
2 Şub 2020
Mesajlar
11
Arkadaşlar herkese merhaba,
Ankaradaki Nk 250 kullanıcıları olarak bir buluşma, tanışma organizasyonu yapmayı teklif edeceğim ama malum virüs belası başımızda bilmem bu dönemde nasıl olur.
Ama bu buluşmanın bizlere çok katkı sağlayacağı görüşündeyim çünkü aramızda motoru bizden daha uzun dönem kullanan veya motoruna aksesuar uygulayan arkadaşlarımız mevcut. Hem onların tecrübelerini bize aktarması hemde birbirimiz arasında fikir alışverişi (bakım, servis, aksesuar VS..) yapabiliriz. Sizlerinde bu konuda fikirlerinizi beklerim.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Ben de katılırım bu organizasyona. Ama bunu facebook grubuna da yazmak lazım, orada daha çok insan olduğunu düşünüyorum. Whatsapp grubu kurulacaksa özelden numaramı yollayabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst