- Konu Yazar
- #401
Merhaba arkadaslar yillar sonra tekrar motor almaya karar verdim. En son Bajaj discovery 125 st kullaniyordum. sehir ici guzeldi. Ancak sonlara dogru biraz daha buyuk olsa keske diyordum. genelde sakin kullanirim. sehir ici kullanirim. Kislari kullanmam. Agresif kullanmayi sevmem. Dogru bir secim mi yapiyorum bilemedim. ben normalde bajaj ns 200 alacaktim. 17.5 olan fiyati 20.350 olunca dedim cf250 alirim daha iyi. corona sebebi ile test surusu yapmadim. O yzuden biraz sizlerden ogrenmem gerekiyor. Memnun musnuz? nasil kullaniyorsunuz ?
Doğru tercih yapmışsınız. Ben karda çamurda da kullanıyorum bir sorun yaşamadım. Bajaj kullanmadım nasıldır bilmem ama tip olarak arada uçurum var. Önceki mesajlarda yanyana iki resim atmıştım. Farkı görürsünüz.