CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Merhaba arkadaslar yillar sonra tekrar motor almaya karar verdim. En son Bajaj discovery 125 st kullaniyordum. sehir ici guzeldi. Ancak sonlara dogru biraz daha buyuk olsa keske diyordum. genelde sakin kullanirim. sehir ici kullanirim. Kislari kullanmam. Agresif kullanmayi sevmem. Dogru bir secim mi yapiyorum bilemedim. ben normalde bajaj ns 200 alacaktim. 17.5 olan fiyati 20.350 olunca dedim cf250 alirim daha iyi. corona sebebi ile test surusu yapmadim. O yzuden biraz sizlerden ogrenmem gerekiyor. Memnun musnuz? nasil kullaniyorsunuz ?

Doğru tercih yapmışsınız. Ben karda çamurda da kullanıyorum bir sorun yaşamadım. Bajaj kullanmadım nasıldır bilmem ama tip olarak arada uçurum var. Önceki mesajlarda yanyana iki resim atmıştım. Farkı görürsünüz.
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
Doğru tercih yapmışsınız. Ben karda çamurda da kullanıyorum bir sorun yaşamadım. Bajaj kullanmadım nasıldır bilmem ama tip olarak arada uçurum var. Önceki mesajlarda yanyana iki resim atmıştım. Farkı görürsünüz.

arkci beni dusunduruyor. Arkaya esim binebilir mi? kask koaak kadar bir arka canta takabiliyor muyuz?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
arkci beni dusunduruyor. Arkaya esim binebilir mi? kask koaak kadar bir arka canta takabiliyor muyuz?

Arka sele çok rahatsız ve küçük. Ancak Oktay motor çanta demiri üretmiş. Arka çantayla Facebook da bir arkadaş eşi ile 1500 km yapmış. Gruba dahil olup ondan bilgi almanız daha mantıklı.ismi Sancak Yalcinkaya
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
11
Selamlar,
Bu başlıktanda çok yardım alarak aldığım motoru maalesef 500 km'de satmak durumundayım. Sarı sitede ilana koydum, forum kurallarını okudum göremedim ama eğer buraya yazmam yasaksa yazıyı kaldırırım. Sıfır yeni lastik , ayna aparatı ve yan koruma takozu takmıştım. Forum içinden yazan olursa daha da yardımcı olurum. İlan no 814593780

Merhaba motoru sattınız mı? Kardeşime alacağım bakmak istiyorum Eskişehir'deyim.
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
48
Merhaba bende araniza ank katiliyorum. Ev ile is arasi otoban uzerinden gidip gelmek icin ilk etapta 50cc bakarken boyuma uygun ve gorunus anlaminda ark tavsiyesiyle 250cc lere bakmaya basladim. Ancak bir cok model oldugu icin fiyat konusunda ve gorunus anlaminda bu biraz daha one gecti. Bajaj kullanan ama gercek sorunlari kullanan ark duyunca asla bulasma dedi. Cf icin kullanan olmadigindan bilgi alamadim. Sizler kullanici olarak nasil yonlenditme yaparsiniz benim icin. Sifir mi almak mantikli yoksa 2.el mi. Simdiden tesk ederim.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Merhaba bende araniza ank katiliyorum. Ev ile is arasi otoban uzerinden gidip gelmek icin ilk etapta 50cc bakarken boyuma uygun ve gorunus anlaminda ark tavsiyesiyle 250cc lere bakmaya basladim. Ancak bir cok model oldugu icin fiyat konusunda ve gorunus anlaminda bu biraz daha one gecti. Bajaj kullanan ama gercek sorunlari kullanan ark duyunca asla bulasma dedi. Cf icin kullanan olmadigindan bilgi alamadim. Sizler kullanici olarak nasil yonlenditme yaparsiniz benim icin. Sifir mi almak mantikli yoksa 2.el mi. Simdiden tesk ederim.

Elbette sıfır almak mantıklı. Ama makul fiyatlı 2. Elde olabilir. Motor düzgün kullanılınca öyle yipranacak motor değil.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Merhaba bende araniza ank katiliyorum. Ev ile is arasi otoban uzerinden gidip gelmek icin ilk etapta 50cc bakarken boyuma uygun ve gorunus anlaminda ark tavsiyesiyle 250cc lere bakmaya basladim. Ancak bir cok model oldugu icin fiyat konusunda ve gorunus anlaminda bu biraz daha one gecti. Bajaj kullanan ama gercek sorunlari kullanan ark duyunca asla bulasma dedi. Cf icin kullanan olmadigindan bilgi alamadim. Sizler kullanici olarak nasil yonlenditme yaparsiniz benim icin. Sifir mi almak mantikli yoksa 2.el mi. Simdiden tesk ederim.

sadece gösterge paneli 4.699 Türk Lirası.
motorun ikinci eli 15.000 - 16.000.
gerisini sen hesap et.

https://www.cfmotoyp.com/tr/YEDEKPAR%C3%87ALAR/GIDON-GRUBU/GOSTERGE-PANELI/GOSTERGE-PANELI-KOMPLE/p/Y4CFM4012A0289
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
48
Yani bircok motorun yedegi pahali buna yapacak bisey malesef yok. Alternatif bu tip ve ozelliklerde baska tavsiyeniz olursa degerlendirmeye alabilirim :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
sadece gösterge paneli 4.699 Türk Lirası.
motorun ikinci eli 15.000 - 16.000.
gerisini sen hesap et.

https://www.cfmotoyp.com/tr/YEDEKPAR%C3%87ALAR/GIDON-GRUBU/GOSTERGE-PANELI/GOSTERGE-PANELI-KOMPLE/p/Y4CFM4012A0289

Eee yuh der insan yaw....cbr500r'ın göstergesi 750tl.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

Eee yuh der insan yaw....cbr500r'ın göstergesi 750tl.

2 gün önce 2015 Kymco Agility 125'i 6.000 liraya sattık. Scooter fiyatına Çin işi motor göstergesi...pes....
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Yanlışlık yok. Gösterge gerçekten 4700 TL ve çok pahalı. Ancak bu ayarda bir gösterge hiç bir 250 CC motorda yok. Kaza durumunda kırılması durumunda muhtemelen 400 NK göstergesi takılır. Aynı gösterge ile satılan 250 NK lar yurtdışında mevcut.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Yani bircok motorun yedegi pahali buna yapacak bisey malesef yok. Alternatif bu tip ve ozelliklerde baska tavsiyeniz olursa degerlendirmeye alabilirim :)

1- mt25,
2- dominar 400,
3- trk251, pulsar 200.

bir çok motorun pahalı fakat, 4700 tl pahalı değil. bu başka bişey. insanları enayi yerine koymak ile eşdeğer.
mt25'in bile göstergesi 1500-1700 civarı. nerde cf, nerde yamaha.
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
sadece gösterge paneli 4.699 Türk Lirası.
motorun ikinci eli 15.000 - 16.000.
gerisini sen hesap et.

https://www.cfmotoyp.com/tr/YEDEKPA...ANELI/GOSTERGE-PANELI-KOMPLE/p/Y4CFM4012A0289

Eee yuh der insan yaw....cbr500r'ın göstergesi 750tl.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------



2 gün önce 2015 Kymco Agility 125'i 6.000 liraya sattık. Scooter fiyatına Çin işi motor göstergesi...pes....

1- mt25,
2- dominar 400,
3- trk251, pulsar 200.

bir çok motorun pahalı fakat, 4700 tl pahalı değil. bu başka bişey. insanları enayi yerine koymak ile eşdeğer.
mt25'in bile göstergesi 1500-1700 civarı. nerde cf, nerde yamaha.

Karşılaştırdığınız göstergeler, analog/lcd hibrid göstergeler. 250 NK'nın göstergesi ise full TFT. Yolda görünce milletin kafasını uzatıp bakmasının, 2 farklı arayüz ve gece gündüz modu ile övünülmesinin bir bedeli oluyor maalesef. MT-25 2020 nin yedek parça fiyatıyla kıyaslamak lazım. Ya da Duke 250'nin. Ki bunlarda bile yine LCD paneller var. MT-25 2020 de sadece gece modu var galiba. Duke 250'nin göstergesinde renkler gördüm, tam yapısından emin değilim. 400 NK ve 650 MT'de lcd gösterge var, MT-25'in yarı analog göstergesiyle yakın fiyatlarda.

5K fiyatlı göstergesi olan motoru 20K ya satıyorlar diye bakmıyor kimse. Hala Japon da Japon diye geliyorsunuz. 250cc motoru 35K ya satıyorlar, yine de japon abi deyip alınıyor. Arada 15K fark var. Gösterge masrafı çıkarak noktaya geldiyse emin ol daha büyük problemlerin var demektir.

Arz talep meselesi. 250 NK da MT-25 kadar satılsa onun da parçaları ucuzlar, yan sanayileri bulunur.
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
48
Arkadaslar inanin araba bile alsaniz herkes bir sey soyluyor. Seat ibizam vardi " abi parca pahali sanayide cep dusmani" derlerdi. Yani degismez gercek bu. Mt 25 alamam yani o parayi veremem. Verseydim arabami satmazdim.

Pulsar icin cidden kullanan ark uzak dur dedi.
Tvs icin de guzel dendi ama tipi Cf ile karsilastirinca ve de ozellilleri bu biraz daha albenili oldu.
Daha kask ve ekipman almadim onlara da sira gelecek ama ilk etapta onerilerinize ihtiyacim oldugundan belirttim. Motordan sonra daha sizden kask ve ekipman yardimi alicam :D
Ank da bu konuda isim nam yapan forumcu bir arkadas varsa yardimci olacaksa cok sevinirim aslinda :D
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Karşılaştırdığınız göstergeler, analog/lcd hibrid göstergeler. 250 NK'nın göstergesi ise full TFT. Yolda görünce milletin kafasını uzatıp bakmasının, 2 farklı arayüz ve gece gündüz modu ile övünülmesinin bir bedeli oluyor maalesef. MT-25 2020 nin yedek parça fiyatıyla kıyaslamak lazım. Ya da Duke 250'nin. Ki bunlarda bile yine LCD paneller var. MT-25 2020 de sadece gece modu var galiba. Duke 250'nin göstergesinde renkler gördüm, tam yapısından emin değilim. 400 NK ve 650 MT'de lcd gösterge var, MT-25'in yarı analog göstergesiyle yakın fiyatlarda.

5K fiyatlı göstergesi olan motoru 20K ya satıyorlar diye bakmıyor kimse. Hala Japon da Japon diye geliyorsunuz. 250cc motoru 35K ya satıyorlar, yine de japon abi deyip alınıyor. Arada 15K fark var. Gösterge masrafı çıkarak noktaya geldiyse emin ol daha büyük problemlerin var demektir.

Arz talep meselesi. 250 NK da MT-25 kadar satılsa onun da parçaları ucuzlar, yan sanayileri bulunur.


kimse göstergeyi övmesin. tft ekranın çinde kaç paraya satıldığını hepimiz biliyoruz. bilmeyen aliexpress'den bakabilir.
modern bir cep telefonu fiyatına, hatta apple tablet fiyatına göstergeyi lütfen övmeyin.

ilaveten 250cc motor demiyoruz. 35 hp lik motor diyoruz artık. cc devri kapandı.

hadi geçtim göstergeyi. aşağıda debriyaj balatası, sacı ve alt üst baskıları ile komple bir sarf malzemesi.

fiyatı: 1.493,28 TRY

https://www.cfmotoyp.com/tr/YEDEKPAR%C3%87ALAR/ENGINE-GRUBU/VITES-AKTARMA-GRUBU/DEBRIYAJ-KOMPLE/p/Y4CFM4012A0226

yetmedi. sadece balata tanesi 53,50 TRY 6 balata 300 tl takım.

https://www.cfmotoyp.com/tr/DEBRIYAJ-GRUBU/DEBRIYAJ-BALATASI/p/Y4CFM4012A0217
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
kimse göstergeyi övmesin. tft ekranın çinde kaç paraya satıldığını hepimiz biliyoruz. bilmeyen aliexpress'den bakabilir.
modern bir cep telefonu fiyatına, hatta apple tablet fiyatına göstergeyi lütfen övmeyin.

ilaveten 250cc motor demiyoruz. 35 hp lik motor diyoruz artık. cc devri kapandı.

hadi geçtim göstergeyi. aşağıda debriyaj balatası, sacı ve alt üst baskıları ile komple bir sarf malzemesi.

fiyatı: 1.493,28 TRY

https://www.cfmotoyp.com/tr/YEDEKPAR%C3%87ALAR/ENGINE-GRUBU/VITES-AKTARMA-GRUBU/DEBRIYAJ-KOMPLE/p/Y4CFM4012A0226

yetmedi. sadece balata tanesi 53,50 TRY 6 balata 300 tl takım.

https://www.cfmotoyp.com/tr/DEBRIYAJ-GRUBU/DEBRIYAJ-BALATASI/p/Y4CFM4012A0217

https://www.kalyoncumotor.com/urun/...MImq2u-u2X6QIVT-3tCh0UzgNSEAQYASABEgKtXfD_BwE oturup araştırmadım çok fazla ama r 25 in debriyaj balatası da 300 TL. Orjinal parça hepsinde pahalı. Yamaha hondanin avantajı yan sanayinin fazla olması. Cf motonun yan sanayi parçaları da piyasada olduğu gün fiyat/performans konusunda rakipsiz olacak.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Karşılaştırdığınız göstergeler, analog/lcd hibrid göstergeler. 250 NK'nın göstergesi ise full TFT. Yolda görünce milletin kafasını uzatıp bakmasının, 2 farklı arayüz ve gece gündüz modu ile övünülmesinin bir bedeli oluyor maalesef. MT-25 2020 nin yedek parça fiyatıyla kıyaslamak lazım. Ya da Duke 250'nin. Ki bunlarda bile yine LCD paneller var. MT-25 2020 de sadece gece modu var galiba. Duke 250'nin göstergesinde renkler gördüm, tam yapısından emin değilim. 400 NK ve 650 MT'de lcd gösterge var, MT-25'in yarı analog göstergesiyle yakın fiyatlarda.

5K fiyatlı göstergesi olan motoru 20K ya satıyorlar diye bakmıyor kimse. Hala Japon da Japon diye geliyorsunuz. 250cc motoru 35K ya satıyorlar, yine de japon abi deyip alınıyor. Arada 15K fark var. Gösterge masrafı çıkarak noktaya geldiyse emin ol daha büyük problemlerin var demektir.

Arz talep meselesi. 250 NK da MT-25 kadar satılsa onun da parçaları ucuzlar, yan sanayileri bulunur.
ne olursa olsun...altın kaplama 24 ayar mı?...500cc lik bir motorla 250 lik çinlin aynı işlevi gören parçasını mukayese ettim, üstelik cbr500 ün yol bilgisayarı var, 250nk da yok...adamlar anadolu da bu paraya 2.el temiz ybr,cbf,kymco alıyor yahu!!!!.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

kimse göstergeyi övmesin. tft ekranın çinde kaç paraya satıldığını hepimiz biliyoruz. bilmeyen aliexpress'den bakabilir.
modern bir cep telefonu fiyatına, hatta apple tablet fiyatına göstergeyi lütfen övmeyin.

ilaveten 250cc motor demiyoruz. 35 hp lik motor diyoruz artık. cc devri kapandı.

hadi geçtim göstergeyi. aşağıda debriyaj balatası, sacı ve alt üst baskıları ile komple bir sarf malzemesi.

fiyatı: 1.493,28 TRY

https://www.cfmotoyp.com/tr/YEDEKPAR%C3%87ALAR/ENGINE-GRUBU/VITES-AKTARMA-GRUBU/DEBRIYAJ-KOMPLE/p/Y4CFM4012A0226

yetmedi. sadece balata tanesi 53,50 TRY 6 balata 300 tl takım.

https://www.cfmotoyp.com/tr/DEBRIYAJ-GRUBU/DEBRIYAJ-BALATASI/p/Y4CFM4012A0217
Çinli mübareği, allah korusun bir kaza yaparsan, paranla yaptırma imkanı yok gibi bişey çıkıyor ortaya....valla şimdi y.parça fiyatlarına baktım hakikaten 600RR,1000RR y.parça fiyatları ile yarışıyor.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
ne olursa olsun...altın kaplama 24 ayar mı?...500cc lik bir motorla 250 lik çinlin aynı işlevi gören parçasını mukayese ettim, üstelik cbr500 ün yol bilgisayarı var, 250nk da yok...adamlar anadolu da bu paraya 2.el temiz ybr,cbf,kymco alıyor yahu!!!!.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------


Çinli mübareği, allah korusun bir kaza yaparsan, paranla yaptırma imkanı yok gibi bişey çıkıyor ortaya....valla şimdi y.parça fiyatlarına baktım hakikaten 600RR,1000RR y.parça fiyatları ile yarışıyor.

Firma taş mi yesin,

Yedek parçadan voleyi vurma derdinde..

Adamlar masaya bulgur pilavi getiriyor

Adisyona,kuzu kavurma yaziyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst