- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Yarı fiyatına aldım diyordu videosunda![]()
Demekki yarısını geri almışlar ve bu sebepten kullanamıyordur
Yarı fiyatına aldım diyordu videosunda![]()
Göreceli.
Hocam farklı bir soru sormak istiyorum;
Motopixel'in satın aldığı Zontes 310t gerimi alındı ? bilgin var mı ?
Bu adamın videolarını izlersen dürüst bir insan olduğunu anlarsın. Ben cf yi almadan önce bu adama sordum mt25 al dedi cf 250 daha yeni kapalı kutu dedi ordan hesabını yap.
Arkadaşlar herkese merhaba;
Aranıza ankaradan katılıyorum. Cuma günü bayiide motora baktım ve oldukça beğendim pazartesi günü noter plaka sigorta işlemlerini halledip teslim alacağım. Cb250r ve Nk250 arasında kalmıştım fakat hem fiyat farkı hemde honda bayisinde Cb250r olmaması ve geliş tarihi belli olmamasından dolayı son karar olarak Nk250 yi seçtim.
Herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim.
Tekeriniz düz bassın.
Zinciri ne kadar sıklıkla yağlıyorsunuz beyler? Bir de yağlamadan önce iyice fırçayla falan temizliyor musunuz? yoksa direk yağı üzerine sıkıyor musunuz? Ben her 100 km'de bir kontrol ediyorum yağı. 300km'deyim ve herhangi bir yağ sıkıntısı yok ama yağladım yine de 300'de.
Bir diğer aklıma takılan nokta, kitapçıkta depo 12.5 LT diyor ama zannetmiyorum o kadar olduğunu. siz fullediğinizde kaç LT doluyor depo?
Genelde yağmurlu havalarda kullandım, çok çabuk kirleniyordu ama 300 km den fazla yağlamadan kullandığım oluyor genelde. Usta 300 km de bir kontrol et, yağla demişti. Petronas ve Putoline zincir yağı kullandım, ikisi de gayet uzun süre dayanabilen yağlar, Putoline'i özellikle tavsiye etmişlerdi. 2 ya da 3. defada tam temizleyip ondan sonra yağlıyorum. Her seferinde temizlemiyorum.
Hiç yolda kalacak şekilde benzini bitirmedim ama ışık yandığında kapağa kadar silme doldurduğumda 10.3 lt civarında aldı hep. Benzin ışığı yandığında da 60 km den fazla yol gidebiliyor. Bir kere ışık yandıktan sonra 60 km civarı sürmeye devam edip yine kapağa kadar doldurttuğumda 11 lt aldı.
Hayırlı uğurlu olsun. Bende zamanında Honda yi düşünmüştüm ama nkda karar kıldım 1 yıldan daha uzun zamandırda pişman etmedi çok şükür. Zincir sesi gibi bir derdinizde olmayacak. Aynı sorun cf de olsa yerden yere vururlardi.
Çok teşekkür ediyorum.
Motoru teslim aldım ve nazara geldik sanırım eve gelirken yolda plakam düştü.
Aslında kendi yaptırdığım pleksi plakalığım vardı ama showroomda takmayayım evde takarım ayıp olur diye düşündüm haliyle plaka da normal plakalıktan düştü. Neyse paranın bizden çıkacağı varmış sağlık olsun dedim ertesi gün yeni plaka yeni ruhsat çıkarttım. Motorun gidişi ve frenlemesi harika fakat titreşim var biraz acaba benim motora has birşeymi yoksa rodajda olduğu için mi titreşim var çözemedim 300 bakımında ustaya test ettireceğim. Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Bende hep teker teker azaldı. 50den 30a düştüğü falan hiç olmadı.Benzin göstergeleri hakkında birkaç yorum yazılmış. Göstergedeki seviye düşmesi kademeli ve düzgün şekilde oluyor mu arkadaşlar? Yoksa birden lap diye 60% civarından 20%'lere düşüveriyor mu?
Çok teşekkür ediyorum.
Motoru teslim aldım ve nazara geldik sanırım eve gelirken yolda plakam düştü.
Aslında kendi yaptırdığım pleksi plakalığım vardı ama showroomda takmayayım evde takarım ayıp olur diye düşündüm haliyle plaka da normal plakalıktan düştü. Neyse paranın bizden çıkacağı varmış sağlık olsun dedim ertesi gün yeni plaka yeni ruhsat çıkarttım. Motorun gidişi ve frenlemesi harika fakat titreşim var biraz acaba benim motora has birşeymi yoksa rodajda olduğu için mi titreşim var çözemedim 300 bakımında ustaya test ettireceğim. Herkese kazasız sürüşler dilerim.