- Konu Yazar
- #481
Merhaba,
Dün motosikletle 30 Km kadar yol yaptım. Bir ara ekranın solundaki EFI lambası (motor sembolü şeklinde turuncu renk lamba) yandı ve sanırım 10dk sabit kaldı. Daha sonra benzinciye girdim mola verdikten sonra motoru çalıştırdığımda lamba söndü. Bu lambanın sönmesi gerekiyordu normalde. Motorda bir problem yoktu. Sesi de normal falan. Neden yandı acaba. Merak ettim.
Motorum 250 NK.[/QUOTE Ben motoru aldığım zaman 3 4 kere yandı söndü. O zamanlar her yerden benzin alıyordum. Ondan mı bilmiyorum ama son 8 bin km hiç yanmadı.