- Katılım
- 7 Ocak 2018
- Mesajlar
- 2,545
- Motosikleti
- Suzuki Burgman UH200
Cf moto demek niye eziklik olsun? Hayırdır hocam Avrupa da mı yaşıyoruz herkesin gücü, Japon almaya yetsin kusura bakmayın on o kadar bütçemiz olmadığı için ezik cf motoya devam yapacak bir şey yok. Ki cf moto diğer Çinli motorlarda ayrı bir yerde gayet iyi motosikletler üretiyor japon ile Çinli arasında bi yerde konumlanmış durumda.
Şuan r25 40 bin tl yi geçmiş durumda biri 40 biri 22 bin tl ee?
Benim gücüm buna yetmiş param buna yetmiş ki almışım kimin bana ne hakla ezik gözüyle bakma veya ezik deme hakkı var o zaman versinler parasını bizde japon motosiklet alalım yazık gerçekten.
CF-Moto markasını tercih etmek eziklik değildir.
Motorunun garanti şartlarının yerine getirilmesini istemek ise kesinlikle eziklik değildir...